Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Iceland from above
Collapse
X
-
Labels: Geen
- Likes 1
-
-
eens een andere kijk. Erg leerrijk eigenlijk wat we hier te zien krijgen: een totaal andere indruk dan vanop de grond. Ook de gedeeltelijke bedekking met sneeuw verrast.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Mooi beeld zo vanuit de lucht
Zo zie je maar hoe foto's kunnen bedriegen, je zou soms denken dat de foto's van deze gekende waterval ergens op een rustige plaats gemaakt zijn maar hier zie je duidelijk hoe toeristisch het daar toch wel is
Parking staat goed vol, en gelukkig op dat moment nog niet teveel bussen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Zoals Sieg zegt, een heel interessant beeld. Persoonlijk had ik de foto nog iets donkerder belicht om een minder uitgebeten zon te krijgen, en dan de donkere partijen achteraf opgetrokken. Maar ik ben daar een beetje nerd in, hoor, mijn blik gaat altijd naar een overbelicht stuk, sorry
Grt, Ingrid.Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
http://www.ingridvekemans.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk berichtZoals Sieg zegt, een heel interessant beeld. Persoonlijk had ik de foto nog iets donkerder belicht om een minder uitgebeten zon te krijgen, en dan de donkere partijen achteraf opgetrokken. Maar ik ben daar een beetje nerd in, hoor, mijn blik gaat altijd naar een overbelicht stuk, sorry
Grt, Ingrid.
Dus ik ga helemaal akkoord met je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
Klopt hoor. Ik had wel een reeks gemaakt met meerdere belichtingen maar jammer genoeg zag ik achteraf dat mijn donkerste foto nog steeds een stuk overbelichte lucht had.
Dus ik ga helemaal akkoord met je.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
kan eenvoudig opgelost worden door voor panoformaat te kiezen en de bovenrand iets boven de top van de berg te leggen. De zonneharp blijft intact. Mijn aandacht ging voornamelijk naar de omgeving van de waterval met wegen en parkings. Bijna een "behind the scene"van een filmopname.
Comment
-
Seljalandsfoss ? Toch prachtig hoor om het eens vanuit dit standpunt te zien
Voor mij stoort die uitgebeten zon niet zo , zoiets is bijna onmogelijk om in 1 beeld vast te leggen , en ik vermoed dat een HDR bijna onmogelijk is vanaf een drone .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtSeljalandsfoss ? Toch prachtig hoor om het eens vanuit dit standpunt te zien
Voor mij stoort die uitgebeten zon niet zo , zoiets is bijna onmogelijk om in 1 beeld vast te leggen , en ik vermoed dat een HDR bijna onmogelijk is vanaf een drone .
Maar mijn donkerste foto was nog iets te licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtSeljalandsfoss ? Toch prachtig hoor om het eens vanuit dit standpunt te zien
@ Patrick betreffende HDR : het grootste deel van mijn weinige HDR'en heb ik gedaan uit de losse pols, dat een drone het in ideale omstandigheden ook kan verbaast me dus niet, temeer dat je vanop tamelijk grote afstanden werkt.
Comment
-
-
Bij de meeste drones kan je regenwoordig bracketing kiezen als modus. Mooi om deze waterfall (en ook gljufrafoss?) eens vanuit een ander perspectief te zien.
- Likes 1
Comment
Comment