Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
fraai beeld.... Misschien een rare vraag Is dat vogeltje echt? Of is dat een vaststaand symbool zoals de haan op een katholieke kerk?
Als het echt is is dat zeker een hele mooie toevalligheid, een klein kersje op de mooie taart...
fraai beeld.... Misschien een rare vraag Is dat vogeltje echt? Of is dat een vaststaand symbool zoals de haan op een katholieke kerk?
Als het echt is is dat zeker een hele mooie toevalligheid, een klein kersje op de mooie taart...
Rob,
Ja de vogel is echt, en bleef een tijdje rustig zitten
Wat ben jij goed bezig, Patrick, ik vind dit een superbeeld! De lage horizon, de bijna-symmetrie, het subtiele licht aan de rechterkant... en dan die ekster als kers op de taart. Top!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Wat ben jij goed bezig, Patrick, ik vind dit een superbeeld! De lage horizon, de bijna-symmetrie, het subtiele licht aan de rechterkant... en dan die ekster als kers op de taart. Top!
Grt, Ingrid.
Dank voor de fijne reacties IngridVekemansPhoto , doet deugd om dit te lezen van een zo ervaren top fotografe
Prachtige plaat! Wat mij vooral opvalt is dat de blik geleid wordt naar de top van de toren (met die vogel erop) en dan vooral door die mooie wolken die schijnbaar rond die torenspits lijken te cirkelen.
Comment