Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet erg typisch, maar wel interessant beeld door de verscheidenheid in de verschillende delen.
vraagje: wat is die echthoekige basisstructuur linksonder ?
Op het juiste moment van de dag deze prachtige foto geschoten.
Bijzonder mooie lijnen door het landschap, ik kom ogen te kort om alles te zien, S U P E R !!!!
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Mooie landschapsfoto, al vind ik de keuze voor de horizon (bijna) in't midden, alsook de kronkeling van de beek en het pad, die toch de aandacht trekken, wat weinig spannend. Geen idee of je nog kon uitzoomen om wat meer ruimte te geven aan de lucht en de lijnen wat minder in het midden van het beeld lopen?
In ieder geval prachtige luchten en fijne vlakken in het landschap!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
CMM, Dit beeld is genomen aan één van de Spaanse linies. Ik denk dat het ,weliswaar nagebootste, structuren zijn van het Fort Sint-Joris of Fort Sint-Joseph.
Mooi fietsweggetje daar overigens. De vierkante structuren linksonder en ook op het einde van de sloot zijn inderdaad oude spaanse grensforten. Een plek met een boeiende geschiedenis. Mooi overzichtsbeeld.
Comment