Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dutch landscapes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Dutch landscapes

    Dutch landscapes
    Slecht weer is triestig maar het geeft wel soms mooie luchten


  • #2
    Niet erg typisch, maar wel interessant beeld door de verscheidenheid in de verschillende delen.
    vraagje: wat is die echthoekige basisstructuur linksonder ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Hier heb je wel een prachtige lucht gevangen ,mooi hoor

      Comment


      • #4
        fraaie plaat/lucht

        Comment


        • #5
          De prachtige lucht en de slingerbeweging in het landschap maken het beeld
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Op het juiste moment van de dag deze prachtige foto geschoten.
            Bijzonder mooie lijnen door het landschap, ik kom ogen te kort om alles te zien, S U P E R !!!!


            Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              knap licht en mooie contrasten in de bomen
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Mooie landschapsfoto, al vind ik de keuze voor de horizon (bijna) in't midden, alsook de kronkeling van de beek en het pad, die toch de aandacht trekken, wat weinig spannend. Geen idee of je nog kon uitzoomen om wat meer ruimte te geven aan de lucht en de lijnen wat minder in het midden van het beeld lopen?
                In ieder geval prachtige luchten en fijne vlakken in het landschap!
                Grt, Ingrid.
                Ingrid Vekemans Photography
                Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                http://www.ingridvekemans.com

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor de comments.

                  CMM, Dit beeld is genomen aan één van de Spaanse linies. Ik denk dat het ,weliswaar nagebootste, structuren zijn van het Fort Sint-Joris of Fort Sint-Joseph.

                  Comment


                  • #10
                    Knap

                    Comment


                    • #11
                      Gisteren al zittenbekijken, heel knap, prachtige kleuren. Maar staat de horizon niet 100% waterpas? Of had ik al een wijntje teveel op?
                      Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

                      Comment


                      • #12
                        Mooi fietsweggetje daar overigens. De vierkante structuren linksonder en ook op het einde van de sloot zijn inderdaad oude spaanse grensforten. Een plek met een boeiende geschiedenis. Mooi overzichtsbeeld.

                        Comment

                        Working...
                        X