Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Incoming Waves

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Incoming Waves

    Deze is genomen de avond voor de mooie opkomst de volgende dag bij Le Phare Mean Ruz...Dikke grijze wolken..Regen, Grote golven..Prima weertje voor een meer dramatische zwart-wit.

    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Incoming Waves

    die was redelijk aan het zakken ,dus vlug even tegengehouden ,want deze verdiend zeker een reactie ,prachtig werk en mooi in deze omzetting ,
    ook een mooie sluitertijd van het watergeweld

    Comment


    • #3
      Re: Incoming Waves

      Heel mooie foto en zeer mooie omzetting. Heb je er ook ééntje zonder het opspattende water (midden links)?
      Sony α7ii
      5OOpx

      Comment


      • #4
        Re: Incoming Waves

        Heel knap Jos en zwartwit als prima sfeer gebruikt. Krachtig met dat water alsook de diepte. Love it
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Incoming Waves

          Prachtig beeld !
          Compo en de hele fotografiepoespas helemaal ok maar het juiste moment met een gepaste sluitertijd zijn voor mij een dikke extra hier !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Incoming Waves

            Mooi, als ik dit zie begint het bij mij ook te kriebelen om me eens te verdiepen in zwartwit-omzetting. Al dikwijls geprobeerd maar nog nooit een schappelijk resultaat gekregen.

            Comment


            • #7
              Re: Incoming Waves

              Mooie opname wederom hoor Jos van deze locatie, het moment van de golfslag ook heel mooi in beeld gebracht
              De zachte omzetting vind ik hier heel goed geslaagd

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Incoming Waves

                Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande commentaren. Heel mooi gedaan, vooral door precies de juiste sluitertijd te gebruiken. Mag ik vragen welke sluitertijd dit is?

                Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
                Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

                Comment


                • #9
                  Re: Incoming Waves

                  Mooie dynamiek en de rotsblokken met de phare leiden mooi naar de diepte in de foto.
                  Interessante omzetting ook, zeker met die wolkenlucht erbij.

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Incoming Waves

                    Bedankt weer voor alle mooie reacties..

                    Oorspronkelijk geplaatst door KrisR79 Bekijk bericht
                    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande commentaren. Heel mooi gedaan, vooral door precies de juiste sluitertijd te gebruiken. Mag ik vragen welke sluitertijd dit is?
                    0,6 seconden sluitertijd hier gebruikt Kris.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Incoming Waves

                      Ik kan er hier weinig of niets aan toevoegen. Prachtige plaat die het heel goed doet in B/W en met veel dynamiek in.
                      grts,
                      Raf.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Incoming Waves

                        Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
                        Heel mooie foto en zeer mooie omzetting. Heb je er ook ééntje zonder het opspattende water (midden links)?
                        Prachtige foto Jos. Bijzonder mooie compositie en zwart wit doet het hier heel goed . Het opspattende water vind ik ook niet zo mooi, het verstoort het beeld een beetje. Over de lucht waar ook zoveel in te zien is zou ik nog een gradueel filtertje leggen om deze iets meer te benadrukken.
                        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                        Groeten
                        Kurt

                        Comment


                        • #13
                          Re: Incoming Waves

                          Mooie foto ... ik vind vooral het effect van het water dat als een sluier over de rotsen glijdt heel knap.
                          Mvg Philip

                          Comment

                          Working...
                          X