Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze is genomen de avond voor de mooie opkomst de volgende dag bij Le Phare Mean Ruz...Dikke grijze wolken..Regen, Grote golven..Prima weertje voor een meer dramatische zwart-wit.
die was redelijk aan het zakken ,dus vlug even tegengehouden ,want deze verdiend zeker een reactie ,prachtig werk en mooi in deze omzetting ,
ook een mooie sluitertijd van het watergeweld
Prachtig beeld !
Compo en de hele fotografiepoespas helemaal ok maar het juiste moment met een gepaste sluitertijd zijn voor mij een dikke extra hier !
Mooi, als ik dit zie begint het bij mij ook te kriebelen om me eens te verdiepen in zwartwit-omzetting. Al dikwijls geprobeerd maar nog nooit een schappelijk resultaat gekregen.
Mooie opname wederom hoor Jos van deze locatie, het moment van de golfslag ook heel mooi in beeld gebracht
De zachte omzetting vind ik hier heel goed geslaagd
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande commentaren. Heel mooi gedaan, vooral door precies de juiste sluitertijd te gebruiken. Mag ik vragen welke sluitertijd dit is?
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de bovenstaande commentaren. Heel mooi gedaan, vooral door precies de juiste sluitertijd te gebruiken. Mag ik vragen welke sluitertijd dit is?
Heel mooie foto en zeer mooie omzetting. Heb je er ook ééntje zonder het opspattende water (midden links)?
Prachtige foto Jos. Bijzonder mooie compositie en zwart wit doet het hier heel goed . Het opspattende water vind ik ook niet zo mooi, het verstoort het beeld een beetje. Over de lucht waar ook zoveel in te zien is zou ik nog een gradueel filtertje leggen om deze iets meer te benadrukken.
Comment