Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Blij dat ik deze mag openen, ja hoor dit is een mooie Sieg, knappe omzetting ook, voelt een beetje buitenaards. Moest de lucht helemaal donker zijn geweest was het zelfs een abstract geworden.
Prachtig abstracte foto dit Sieg...Super die structuren en lijnen, omzetting op een creatieve maar zeer mooie manier uitgevoerd.
Mooie opname Jos, heel knap is die kronkel in de voorgrond
Goed de structuur opgetrokken
Lijkt wel één van mijn foto's, maar die is dan niet in Taiwan gemaakt
Blij dat ik deze mag openen, ja hoor dit is een mooie Sieg, knappe omzetting ook, voelt een beetje buitenaards. Moest de lucht helemaal donker zijn geweest was het zelfs een abstract geworden.
Precies, het is een heel onaards tafereel. De structuren zijn inderdaad heel mooi, ik heb bovendien het gevoel dat achter de top een enorm diepe afgrond wacht
maar conceptueel ontbreekt het voor mij in de voorgrond wat aan scherpte. Ik persoonlijk zou er in deze een paar cm af doen. Maar dat is maar mijn gedacht he.
Soms vind ik dat onscherpte in een landschapsfoto helemaal niet storend is, maar hier stoort het me dus wel wat. (sorry)
Ieder zijn visie, ieder zijn gevoel en daar discussiëren we al ... (lang) over. Knappe foto foto zonder meer en dat van een normaal eenvoudig onderwerp doch in een prachtige zwartwitsfeer
Comment