Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The String !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The String !

Ik heb de foto hier geplaatst omdat het voor mij een zwart-wit bewerking is als onze Teddy weer de zeikende mod wil uithangen kan hij het beeld verplaatsen naar zijn denken. No hard feelin's
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: The String !

Laat ik dan maar de "zeikende mod" zijn .............
    Hoe moeilijk is het te begrijpen : zwart/wit = zwart/wit .........
    Hou je gewoon aan de forumregels , net zoals anderen . Die regels zijn er niet voor niets ...
    Last edited by Hanske; 17 februari 2005, 13:25.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
      Laat ik dan maar de "zeikende mod" zijn .............
      Hoe moeilijk is het te begrijpen : zwart/wit = zwart/wit .........
      Hou je gewoon aan de forumregels , net zoals anderen . Die regels zijn er niet voor niets ...

Regels zijn er om te doorbreken !
      Last edited by Hanske; 17 februari 2005, 13:28.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
        Regels zijn er om te doorbreken !
        Precies , en als ze doorbroken worden , zijn de mods er om het weer te corrigeren En zo is de circel weer rond
        Last edited by Hanske; 17 februari 2005, 13:32.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

mooi qua compo, plooi in de broek

maar er is ergens toch een afknapper. ik weet niet goed waar juist te zoeken, maar misschien is het de temperatuur die niet al te hoog was, en het kippenvel op de rug???

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

leuk gedaan, maar had wel meer van de string willen zien.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prachtige bewerking(topfoto). De aandacht gaat juist naar de plaats waar ze moet naar toe gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                leuk gedaan, maar had wel meer van de string willen zien.
                grt,bouk.
                Dat zal wel !!
                Yvan
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Prachtig gedaan, ik vind het model mooi belicht.
                  Groetjes Staf

Comment

Oeps de foto is weg
                    Groetjes DD
                    Fronstages

Comment

Altijd al fan geweest van z/w bewerkt met stukje kleur. Deze bewijst het nogmaals.
                      Groeten,
                      Pascal.

Nikon D70, eerste kodakske en ben er zeer content van.

Comment

knap en origineel

Comment

'k weet ni wat er scheelt maar 't lijkt precies fake
                          is er precies opgekleefd

sorry Jeff
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Geef het maar toe, dat is een man

..... of op zijn minst de jeans van een man.
                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

@Digipics357

Vandaag in een poging via PM en zelfs telefonisch met u om een opheldering waarom u mij een "zeikerd" noemt (ik dacht dat het om een misplaatste flauwe grap ging), ondanks mijn goedbedoelde verzoeningspoging blijft u mij een "zeikerd" noemen, zo maar, zonder echte aantoonbare en logische reden, alleen maar om FF interesant te doen en op te vallen op BD, kijk dit hoef ik niet te pikken als mens en als MOD, mensen kunnen echt raar doen .

Nog bezwarender vind ik dat één van je motevatie's waarom je dit gedaan/geschreven/gezegd hebt, is om als "Digipics357" "op te vallen op BD"!!! m.a.w uwe topic staat hier en heeft in z/w gestaan, 2 voor de prijs van 1, ook dit zijn uw woorden... en dat u BD een "kindertuin vind" en wacht op een "schone dag" om ons allen hier te verlaten, wel ik hou u niet tegen hoor.

Wat heeft dit allemaal nog met fotografie te maken?!

Ik beschouwde u als een van mijn foto-vrienden waar ik respect voor had, mede daardoor geeft ik deze problematiek rond deze topic door en in handen van alle andere moderatoren en de crew, zij beslissen hoe het verder moet.

Een gemeende verontschuldiging en over de ganse lijn is wel het minste wat ik van u eis!.

Je hebt nu wat je wil... je valt nu op!

Het staat u natuurlijk vrij om zelf naar de crew te schrijven mocht u opmerkingen of klachten hebben over BD, Mod('s) of wat dan ook!

Teddy-bear, moderator van o.a. z/w forum.

Comment

Working...