Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The String !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The String !

Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun
    Sommige gebruikers van een forum begrijpen niet dat regels de boel staande houden !

Wij mods, hetzij op BD hetzij op een ander forum weten wat het mod-ship inhoud en je mondje snoeren is niet altijd makkelijk (laatst nog met mod sven op de tel . erover gehad).
    Schoenmaker blijf bij je leest. Hier vraagt niemand ernaar wat jij als leek-mod over de tel. erover denkt. Laatst heb ik het nog met niet-mod xxx over de tel ook gehad.
    Wij niet-mods kunnen deze kommentaar missen.
    Henri
    Last edited by kodachrome; 19 februari 2005, 02:26.
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Goe bezig mannen.

kijk waar ik mij het meest aan stoor is dat sommige modderators zich zo super voelen , ze zijn o zo belangrijk want ze kunnen bannen enz. goe bezig vooral dat onbeschofte .
      Nu vraag ik mij af als er een discussie is , is dan die ene modderator niet genoeg of groot genoeg om dat probleempje op te lossen , maar is het nodig om dan met 5 op een persoon zijn nek te springen Digipics is niet alleen een goede fotograaf , maar in mijn ogen ook iemand die steeds bereid is andere te helpen waar het mogelijk is . Zoek daarom maar is in zijn treads hoe behulpzaam hij steeds is naar andere forumleden toe.
      It´s a shame om zo iemand zo te behandelen , laat hem dit uitvechten met de persoon in kwestie zelf .Als we jeff hier niet meer zien of horen is dit weeral een enorm verlies aan meerwaarde voor het ganse BD forum .
      Gelukkig weten Jeff en ik elkaar nog op andere plaatsen te vinden .

Goe bezig mannen

Comment

Voor alle duidelijkheid: niemand is 'goe bezig'. Een ban wordt altijd overlegd tussen crew en mods. En we tolereren geen gedoe meer.Scheldpartijen horen niet op BD, dat lijk tme niet zo moeilijk toch?
        Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
        http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear

... las, zo maar en zonder enige reden uitgekafferd worden!

...

Maar jij zou het ook niet slikken als uw buurman zo maar "zeikerd" naar uw hoofd zou slingeren, ZEKER weten!!!

Op zijn exuses wacht ik nog steeds en zal er blijven op wachten!

Pas deze theorie dan aub ook toe als gewone forumbezoekers uitgekafferd of gekleineerd worden... Of is het 'erger'' als het over een 'mod' gaat

Comment

Digipics heeft een klein valletje gezet en jullie zijn er massaal ingetrapt.... Denk er maar even over na.

Groeten,

Nat.
            natwork.be

Comment

ik stel voor dat hier een slotje op komt om alle verdere onnodige excessen te vermijden of verplaatst wordt naar chitchat, het is hier toch Mensen en Modellen, niet relatie - en of gedragsproblemen denk ik.

Comment

Het gaat van kwaad naar erger met BD!

Ik kan begrijpen dat het niet eenvoudig is om een forum in goede banen
                te leiden, maar een beetje meer respijt voor Jeff had hier niet misstaan!
                Je stuurt de beste leerling van de klas ook niet van school voor een
                akkefietje.

Jeff heeft in het verleden enorm veel bijgedragen tot dit forum,
                niet alleen met zijn foto's, maar vooral door zijn behulpzaamheid
                en zijn opbouwende kritiek.

En wat die regels betreft: Een beetje meer "common sense" van de mods
                zou welkom zijn: iemand die een foto van 602 ipv. 600 pixels post en terecht gewezen
                wordt, de bijna Z/W foto van WO I (die trouwens volgens mij beter thuishoort in een Z/W forum).
                Regels zijn er om gevolgd te worden, gezond verstand van de mods is nodig, maar de manier waarop er hier
                op die regels gemodereerd wordt, geeft mij een wrang gevoel.

Groeten,
                André

Last edited by André M; 19 februari 2005, 09:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                  Goe bezig mannen.

kijk waar ik mij het meest aan stoor is dat sommige modderators zich zo super voelen , ze zijn o zo belangrijk want ze kunnen bannen enz. goe bezig vooral dat onbeschofte .
                  Nu vraag ik mij af als er een discussie is , is dan die ene modderator niet genoeg of groot genoeg om dat probleempje op te lossen , maar is het nodig om dan met 5 op een persoon zijn nek te springen
                  Iedere moderator kan zelfstandig beslissingen nemen en forumleden bannen. Maar om te vermijden dat bepaalde beslissingen als een persoonlijke vete wordt afgedaan, worden die meestal eerst besproken met de moderatoren en crew onderling. Het is dan dikwijls de taak van een super-moderator (een moderator met wat meer bevoegdheden) om dit nieuws te melden. Reken maar dat die dan zich helemaal niet "super" voelt!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                  Digipics is niet alleen een goede fotograaf , maar in mijn ogen ook iemand die steeds bereid is andere te helpen waar het mogelijk is . Zoek daarom maar is in zijn treads hoe behulpzaam hij steeds is naar andere forumleden toe.
                  It´s a shame om zo iemand zo te behandelen , laat hem dit uitvechten met de persoon in kwestie zelf .Als we jeff hier niet meer zien of horen is dit weeral een enorm verlies aan meerwaarde voor het ganse BD forum .
                  Gelukkig weten Jeff en ik elkaar nog op andere plaatsen te vinden .

Goe bezig mannen
                  Dat Digipics een goede fotograaf is en behulpzaam staat vast, maar dat geeft hem niet het recht om mensen openlijk te beledigen en bewust de forumregels met voeten te treden. Als Jeff dit op andere plaatsen wél kan doen, dan vraag ik me af waar en hoelang nog alvorens daar de bom barst.

Hier moet verder niet over gediscussieerd worden, volg de enkele regeltjes op BD. Topic afgesloten.

Willy
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                  X