Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb de foto hier geplaatst omdat het voor mij een zwart-wit bewerking is als onze Teddy weer de zeikende mod wil uithangen kan hij het beeld verplaatsen naar zijn denken. No hard feelin's
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Laat ik dan maar de "zeikende mod" zijn .............
Hoe moeilijk is het te begrijpen : zwart/wit = zwart/wit .........
Hou je gewoon aan de forumregels , net zoals anderen . Die regels zijn er niet voor niets ...
Laat ik dan maar de "zeikende mod" zijn .............
Hoe moeilijk is het te begrijpen : zwart/wit = zwart/wit .........
Hou je gewoon aan de forumregels , net zoals anderen . Die regels zijn er niet voor niets ...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
maar er is ergens toch een afknapper. ik weet niet goed waar juist te zoeken, maar misschien is het de temperatuur die niet al te hoog was, en het kippenvel op de rug???
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Vandaag in een poging via PM en zelfs telefonisch met u om een opheldering waarom u mij een "zeikerd" noemt (ik dacht dat het om een misplaatste flauwe grap ging), ondanks mijn goedbedoelde verzoeningspoging blijft u mij een "zeikerd" noemen, zo maar, zonder echte aantoonbare en logische reden, alleen maar om FF interesant te doen en op te vallen op BD, kijk dit hoef ik niet te pikken als mens en als MOD, mensen kunnen echt raar doen .
Nog bezwarender vind ik dat één van je motevatie's waarom je dit gedaan/geschreven/gezegd hebt, is om als "Digipics357" "op te vallen op BD"!!! m.a.w uwe topic staat hier en heeft in z/w gestaan, 2 voor de prijs van 1, ook dit zijn uw woorden... en dat u BD een "kindertuin vind" en wacht op een "schone dag" om ons allen hier te verlaten, wel ik hou u niet tegen hoor.
Wat heeft dit allemaal nog met fotografie te maken?!
Ik beschouwde u als een van mijn foto-vrienden waar ik respect voor had, mede daardoor geeft ik deze problematiek rond deze topic door en in handen van alle andere moderatoren en de crew, zij beslissen hoe het verder moet.
Een gemeende verontschuldiging en over de ganse lijn is wel het minste wat ik van u eis!.
Je hebt nu wat je wil... je valt nu op!
Het staat u natuurlijk vrij om zelf naar de crew te schrijven mocht u opmerkingen of klachten hebben over BD, Mod('s) of wat dan ook!
Comment