Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The String !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: The String !

Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
    @Digipics357

Vandaag in een poging via PM en zelfs telefonisch met u om een opheldering waarom u mij een "zeikerd" noemt (ik dacht dat het om een misplaatste flauwe grap ging), ondanks mijn goedbedoelde verzoeningspoging blijft u mij een "zeikerd" noemen, zo maar, zonder echte aantoonbare en logische reden, alleen maar om FF interesant te doen en op te vallen op BD, kijk dit hoef ik niet te pikken als mens en als MOD, mensen kunnen echt raar doen .

Nog bezwarender vind ik dat één van je motevatie's waarom je dit gedaan/geschreven/gezegd hebt, is om als "Digipics357" "op te vallen op BD"!!! m.a.w uwe topic staat hier en heeft in z/w gestaan, 2 voor de prijs van 1, ook dit zijn uw woorden... en dat u BD een "kindertuin vind" en wacht op een "schone dag" om ons allen hier te verlaten, wel ik hou u niet tegen hoor.

Wat heeft dit allemaal nog met fotografie te maken?!

Ik beschouwde u als een van mijn foto-vrienden waar ik respect voor had, mede daardoor geeft ik deze problematiek rond deze topic door en in handen van alle andere moderatoren en de crew, zij beslissen hoe het verder moet.

Een gemeende verontschuldiging en over de ganse lijn is wel het minste wat ik van u eis!.

Je hebt nu wat je wil... je valt nu op!

Het staat u natuurlijk vrij om zelf naar de crew te schrijven mocht u opmerkingen of klachten hebben over BD, Mod('s) of wat dan ook!

Teddy-bear, moderator van o.a. z/w forum.

OK Teddy, de boodschap is duidelijk overgekomen!
    Ik zal niemand meer tot last zijn op BD.

Aan allen wens ik nog een aangenaam verblijf op het forum.

Met vriendelijke groeten
    Jeff Ceuppens
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ja het is geen zwart wit en hij zou in mijn ogen beter zijn moest hij volledig zwart wit zijn. Dus om het met meneer Digipics zijn woorden te zegen IN DE VUILBAK!

Comment

[MOD]

Gelet op het ernstig gebrek aan respect tegenover de moderatoren, crew en alle forumleden dat Digipics357 hier tentoon spreidt, gelet op het bewust negeren van de weinige forumregels op BD, het weigeren van een motivatie op te geven en excuses te posten heeft de RVB beslist om Digipics357 te bannen voor een periode van 2 weken.

Wij hopen dat Digipics in die periode zich ernstig gaat bezinnen over de manier waarop hij zijn mening gaf, en hoe hij na deze periode opnieuw op een positieve manier kan posten op de BD-forums.

Namens de RVB en de moderatoren,

Willy / Hombre
        Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
          'k weet ni wat er scheelt maar 't lijkt precies fake
          is er precies opgekleefd

sorry Jeff
          Ja dit viel mij ook op.

Comment

Niet om mij ergens mee te bemoeien, maar ik zou toch willen citeren wat er in de titel staat van elk showcase onderdeel:

Forum voor het tonen van foto’s die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet. De fotograaf beslist in welk Showcase-onderdeel zijn foto het best thuishoort. Gelieve het aantal geplaatste foto’s per gebruiker te beperken tot één topic per dag!

Laat iedereen dan toch ook kiezen waar hij zijn foto's zet...

Jammer dat iemand die schoon foto's maakt weer weg is van het forum!!
            Time is a precious little thing....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur
              Niet om mij ergens mee te bemoeien, maar ik zou toch willen citeren wat er in de titel staat van elk showcase onderdeel:

Forum voor het tonen van foto’s die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet.
              Weet niet waar je dat gelezen hebt , maar dit staat alleen in het sticky van Z/W ... Wat de rest van je reply betreft , het klopt dat de fotograaf beslist in welk onderdeel zijn foto komt. Om een voorbeeld te geven : een foto van een kind samen met een hond op een berghelling. Deze foto zou dus in Mensen en modellen , dieren , of natuur en landschappen kunnen staan , echter de fotograaf bepaalt in welk onderdeel hj de foto plaatst.
              In Showcase heeft elk subforum een sticky , dat aangeeft waar dat subforum voor bedoelt is ........
              Last edited by Hanske; 18 februari 2005, 20:38.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Uit de Zwart-Wit sticky:

- Hier worden enkel foto's getoond die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet.

- Foto's met/in een andere kleur, of foto's waar een detail kleur is toegevoegd, zijn NIET toegestaan!
                Moeilijk hé...
                Wil je per sé toch iets met een kleurtje in tonen, dan heb je nog de keuze uit ZEVEN ander showcase forums.
                Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Ok, er staat inderdaad in de sticky dat er niets van kleur op de foto mag staan..

Suggestie, pas dan de eerder vermelde tekst aan..
                  Daar staat effectief voor elk subforum dat je zelf mag kiezen in welk onderdeel je je foto's post. Is dus niet helemaal waar..

Genoeg hierover..

Veel fotogenot... want daar gaat het hier toch uiteindelijk over!!

Tuur
                  Time is a precious little thing....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                    [MOD]

Gelet op het ernstig gebrek aan respect tegenover de moderatoren, crew en alle forumleden dat Digipics357 hier tentoon spreidt, gelet op het bewust negeren van de weinige forumregels op BD, het weigeren van een motivatie op te geven en excuses te posten heeft de RVB beslist om Digipics357 te bannen voor een periode van 2 weken.

Wij hopen dat Digipics in die periode zich ernstig gaat bezinnen over de manier waarop hij zijn mening gaf, en hoe hij na deze periode opnieuw op een positieve manier kan posten op de BD-forums.

Namens de RVB en de moderatoren,

Willy / Hombre

Enkele zaken ontgaan mij gezien ik enkel het klokje hoor van de Mod, maar ik wil er hier op wijzen dat Uw aanhaling gebrek aan respect tegenover de moderatoren, crew en alle forumleden niet correct is want ik ben ook een forumlid en heb met de verbande sukkelaar geen enkel probleem gehad.
                    Ik wil dan ook aan Digipics mijn sympathie betuigen en hoop hem terug te ontmoeten op het forum bij zijn terugkeer uit verbanning.
                    Henri
                    Last edited by kodachrome; 18 februari 2005, 21:32.
                    lidnummer: BD0435BE

Comment

forumregels zijn er inderdaad om nageleefd te worden in het belang van iedereen, maar het zou wel moeten gebeuren met een goede dosis gezond verstand, sommige moderatoren hebben hier wel een gebrek aan, wij zien dit ook in chatrooms, dat sommige 'ordehandhavers' wel erg dictatoriaal te werk gaan ...
                      Op BD vind ik dat dit nog best meevalt, toch zou het principe, iedereen gelijk voor de wet ook hier moeten gelden. Sommige moderatoren gaan ook te ver en dat wordt gewoon getolereerd.
                      Sommige andere forumgebruikers waaronder ikzelf hebben op dit forum van andere gebruikers ook zonder aanleiding onbeschoftheid en verregaande arrogantie moeten tolereren, hiertegen werd nooit opgetreden.
                      In dit geval overreageert Jeff Ceuppens (Digipics...) misschien wel wat, maar als je zijn postings bekijkt is hij toch voor vele forumgebruikers meestal een grote hulp en steeds bereid om iemand uit de nood te helpen, al bij al een verlies voor dit forum, misschien hier toch ook rekening mee te houden.
                      En, on topic, knappe foto
                      Last edited by Wimpy; 18 februari 2005, 21:49.

Comment

Digipics, je mag dan wel niet posten, maar lezen zul je het ongetwijfeld...
                        Ik vind je foto een fraaie en de kleur rood doet het voortreffelijk.
                        Wat me hooguit ietwat stoort zijn de 2 zwarte schaduwen die vanuit de oksels naar beneden lopen.
                        groetjes Edwin
                        Mijn Foto's

Comment

'k vind het erg da één van de beste fotografen die bd heeft weg moet gaan omwille van een rood stringske.

Comment

Ik ben zelf "super-moderator" op een groot auto forum, vergelijkbaar met BD inzake leden aantal en posts. Dit doe ik nu reeds 5 jaar en ik moet zeggen modden is erg moeilijk. Zeker met mijn kudde schapen tss. 17 en 24 jaar

Regels moeten gevolgd worden punt uit ! Ik weet waarover ik spreek
                            www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                              Enkele zaken ontgaan mij gezien ik enkel het klokje hoor van de Mod, maar ik wil er hier op wijzen dat Uw aanhaling gebrek aan respect tegenover de moderatoren, crew en alle forumleden niet correct is want ik ben ook een forumlid en heb met de verbande sukkelaar geen enkel probleem gehad.
                              Ik wil dan ook aan Digipics mijn sympathie betuigen en hoop hem terug te ontmoeten op het forum bij zijn terugkeer uit verbanning.
                              Henri

Digipics heeft al de tijd gehad, gisteren en vandaag om te reageren, ook ik ben nog steeds vragende partij waarom...!

Hij kan binnen 14 dagen weer posten.

Ik vraag me echt af waarom mensen het nu echt steeds zo moeilijk hebben om enkele 'luttele' regeltjes op te volgen, deze zijn verdorie in ieders belang, het zou hier anders nogal een chaos zijn.

Ook ik heb met de 'sukkelaar' en wederzijds, NOOIT één verkeerd woord gewisseld en er persoonlijk en als mod er geen enkel probleem gehad, tot ik gisteren deze topic las, zo maar en zonder enige reden uitgekafferd worden!

Ik vraag niet liever dat ie zijn mond opendoet en zit te wachten samen met u op een antwoord, waarom...!

Maar jij zou het ook niet slikken als uw buurman zo maar "zeikerd" naar uw hoofd zou slingeren, ZEKER weten!!!

Op zijn exuses wacht ik nog steeds en zal er blijven op wachten!

Mensen blijven mij verbazen en niet steeds positief...

Punt.

Comment

Sommige gebruikers van een forum begrijpen niet dat regels de boel staande houden !

Wij mods, hetzij op BD hetzij op een ander forum weten wat het mod-ship inhoud en je mondje snoeren is niet altijd makkelijk (laatst nog met mod sven op de tel . erover gehad).
                                www.fotofolio.be

Comment

Working...
                                X