Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Het is een bijzonder mooi beeld, mooie belichting, mooi lichaam .
Mooie fotografie! Mijn gemeende felicitaties.
Maar ik zit concreet met een vraag over dit beeld, en aangezien het steeds dom iets niet te vragen als je het niet weet.... hier komt ze.
Als ik dit beeld bekijk dan valt mij de perfecte symmetrie op, ook de plaatsing van het model in het beeld is centraal, de symmetrie blijft behouden, tot zelfs de hoek van de bovenarmen is symmetrisch, en dan wijk je daar van af, met de plaatsing van de onderarm en de handen. Is dit de bedoeling, om bewust deze symmetrie te breken of had je der een andere betekenis mee ?
Fijne groetjes nog
Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
zie jij een andere foto dan ik?
zie mij comment.
grt,bouk.
We zien hetzelfde beeld, alleen ben jij nog moeilijker als ik !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
@fotodan, heb je er nog meer van deze shoot.
grt,bouk.
Deze vraag doet me direct denken aan mijn kleinkinderen; als ik ze een lekstok geef, en hij is amper begonnen,
dan vragen ze reeds: heb je er nog andere in je zak
Is dit de consumptie maatschappij die dit wilt ....niet eens kunnen genieten van een moment
Om op je vraag te antwoorden: ja, bij deze shoot heb ik ongeveer 200 beeldjes (naakt) van dit model, ...maar, het is hier showcase, en dan moet je keuzes maken ,.
Trouwens (vind ik) fotografie is vooral een kwestie van keuzes maken, op een dagje shooten,
moet je constant beslissingen en keuzes maken, soms 3,4,5,...10 per minuut.
Staat mijn licht op een boeiende manier opgesteld?...is mijn standpunt goed?...moet ik het model effe bijsturen?...of laat ik ze doen?
volgen we een preciese storyboard, of werken we op intuitie?...zit de MU goed,...het haar?...en zo kan ik eindeloos doorgaan
Doordachte fotografen weten zeker waarover ik het heb
Comment