Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik denk toch eens dat je de werking van BD moet onder de loep nemen.
Het is niet om dat ik twintig keer uw topic open dat dit twintig maal is om naar je foto te kijken. Er zijn andere mensen die comments schrijven en daar krijg ik dan bericht van, zodat ik uw topic terug moet openen om deze comments te bekijken en eventueel op te reageren. en dat is nu een twintigtal keer gebeurt.
Robby BB
Zo'n 6 keer bedoel je waarschijnlijk. In je vorige comment had je gelijk dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening... Zullen we het daarop houden? Want je foto's hebben me niet kunnen overtuigen
Zo'n 6 keer bedoel je waarschijnlijk. In je vorige comment had je gelijk dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening... Zullen we het daarop houden? Want je foto's hebben me niet kunnen overtuigen
groetjes
Weer typische reaktie van iemand die geen slecht woord over zijn foto's kan horen.
Alleee voor u tevreden te stellen
"Het is een pracht van een foto, die een fantastisch verhaal verteld.
Mede door een perfekte,technische aanpak ben je er in geslaagd een bijzonder uitgevoerd plaatje te tonen.
Klein minpuntje mischien, maar dit is muggenziften, ik persoonlijk zou een iets kleiner spuitje, gebruiken die meer aan de werkelijkheid voldoet.
Doe zo verder
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
muggezifterij kan op iedere foto en daar heb ik ook niet zoveel aan.
Als je een hele goeie foto maakt, mag je eigenlijk blij zijn dat iemand wil muggenziften, zodat je de volgende keer, een nog betere foto kan maken.
Ik zie dat hier een aantal experts zitten met betrekking tot de drugsproblematiek. Altijd leuk om te lezen, en ik moet zeggen dat ik toch bij enkele passages een glimlach op het gelaat kreeg.
Ik moet zeggen, dat ik de foto schitterend vind van opbouw, en dat ik direct een aantal links kon leggen, die de foto nog beter maken. Er was al iemand, ik meen "zeau" die hem uitvoerig besprak, en daar kan ik me wel in vinden, behalve dan het deel over de schouder. Ik zie daar zelf niets mis mee.
Misvattingen over heroïne zijn er enorm veel... deze beginnende junk, na enige tijd zijn de aders van zijn arm zo vaak gepenetreerd dat hij andere lichaamsdelen moet gaan opzoeken, is duidelijk iemand uit de beter begoede klasse, met zijn Ray-Ban zonnebrilletje, en zijn stijlvol baardje, wat deze foto toch nog een extra laagje geeft... Heroïne is aanwezig in alle lagen en klassen van de bevolking, en de misvatting dat het een drug van de "paupers" zou zijn is bij deze ook uit de wereld.
Wat de spuit betreft... inderdaad, normalerwijze, zijn 't van die smallekes, maar een junk gebruikt wat hij voorhanden heeft. Men kan een kleine dosis net zo goed in een grote spuit trekken, andersom werkt dan weer niet. De dosis wordt trouwens niet in de spuit bepaalt, maar wordt in de spuit getrokken, en in deze spuit zit misschien net iets te veel in, voor een beginnende junk, maar als dat alles is wat ik op deze foto kan aanmerken, dan meen ik, dat ik hem heel goed bekeken heb, en de moeite vond om langer te bekijken, en dan mag je mij terecht... een muggenzifter noemen.
Misvattingen over heroïne zijn er enorm veel... deze beginnende junk, na enige tijd zijn de aders van zijn arm zo vaak gepenetreerd dat hij andere lichaamsdelen moet gaan opzoeken, is duidelijk iemand uit de beter begoede klasse, met zijn Ray-Ban zonnebrilletje, en zijn stijlvol baardje, wat deze foto toch nog een extra laagje geeft... Heroïne is aanwezig in alle lagen en klassen van de bevolking, en de misvatting dat het een drug van de "paupers" zou zijn is bij deze ook uit de wereld.
Als je dit uit mijn foto kan afleiden betekend het dat je een getraind oog hebt en dat je mijn foto werkelijk bijna evengoed bestudeerd hebt als ikzelf. In tegenstelling tot robbydorine zijn commentaar vind ik jou "muggezifterij" inspirerend. Jouw commentaar muggezifterij noemen doet hier zelfs afbreuk aan het feit dat u duidelijk een goed analytisch oog hebt en foto's kan lezen gelijk ze gelezen willen worden. Bedankt voor de tijd die je in mijn foto hebt willen steken!
Als je dit uit mijn foto kan afleiden betekend het dat je een getraind oog hebt en dat je mijn foto werkelijk bijna evengoed bestudeerd hebt als ikzelf. In tegenstelling tot robbydorine zijn commentaar vind ik jou "muggezifterij" inspirerend. Jouw commentaar muggezifterij noemen doet hier zelfs afbreuk aan het feit dat u duidelijk een goed analytisch oog hebt en foto's kan lezen gelijk ze gelezen willen worden. Bedankt voor de tijd die je in mijn foto hebt willen steken!
Dat wil dan zeggen dat je hier een foto van een echte junk hebt genomen.
Dit kan ik afleiden, uit mijn analytische ontleding van uw antwoord op het comment van Chris
Robby BB
Dat wil dan zeggen dat je hier een foto van een echte junk hebt genomen.
Dit kan ik afleiden, uit mijn analytische ontleding van uw antwoord op het comment van Chris
Robby BB
Ik zou eerst nog wat oefenen met dat analytisch kijken, zodat het niet lijkt alsof je de uithangt vrind.
Ik zou eerst nog wat oefenen met dat analytisch kijken, zodat het niet lijkt alsof je de uithangt vrind.
Als ik van u was zou ik wat oefenen in het lezen voor je de uithangt want ik had het niet over "analytisch kijken" van de tekst maar van het analitisch ontleden (lees "lezen") van de tekst die je geschreven had.
Robby BB
Als ik van u was zou ik wat oefenen in het lezen voor je de uithangt want ik had het niet over "analytisch kijken" van de tekst maar van het analitisch ontleden (lees "lezen") van de tekst die je geschreven had.
Robby BB
Toch zeer merkwaardige bevindingen die je daar maakt
man man, dit is BD op z'n best, zo een belachelijke comments.... amai.
tis gewoon een goed beeld, met passende titel, punt.
eindelijk eens een wijs beeld ipv altijd dezelfde beelden die hier passeren.
zo zeggen: doe zo voort kerel.
\o
Daar ben ik het volledig mee eens.
En ik heb tijdens het lezen van dit topic veel gedacht van "menneke, zaag toch nie zo..." geef gewoon toe dat da ne goede foto is en punt. Wa maakt dat nu uit wa ge hier allemaal zit te schrijven robbydorine? het is duidelijk dat ge ook niet helemaal snapt wat het opzet van de foto is en dan moet ge ook niet doen of dat wel zo is..
En ja ik weet dat wel, want ik sta erop...
Dit is inderdaad BD op zijn best, er kan hier precies nooit iets goed gezegd worden over een foto, altijd maar melken over kleine onnuttige dingen om toch maar iets slecht te kunnen zeggen.
Dit wijst in veel gevallen op jaloezie...
Ik heb het nu niet alleen over deze foto, maar over BD in het algemeen.
Comment