Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige foto!!!! Echt zéér knap gedaan!
En betreft het prikken ... niet van wakker liggen. Junks prikken in alle richtingen en op alle plaatsen die mogelijk zijn.
ik blijf deze plaat nog altijd heel sterk vinden! alles past bij elkaar, toning, houding, expressie op het kleine detail vd naald na maar de meesten zien dit zelfs niet, dus niets van aantrekken, vind hem super gewoon!
Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8
Alleen zie ik in dit mooie en gespierde model geen heroïne junk. Daar zou een mager model met holle ogen beter bij passen.
Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..
Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.
En juist aan het verkeerd prikken ziet men direkt dat deze gespierde manskerel zijn 1ste shot zet (helemaal verkeerd) , maar dat zal beteren als hij holle ogen krijgt en begint te vermageren
Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..
Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.
Jaja....
heroine is het meest verslavende harddrug wat we kennen. Coke gebruik je af en toe, als je moet presteren of gewoon zin hebt....heroine junks MOETEN dagelijks scoren, anders krijgen ze een cold turkey en worden DOODziek. Het zijn NOOIT gelegenheid gebruikers, maar zwaar verslaafde mensen (lees het boek: het verrotte leven van floortje bloem)
Totally offtopic...maar weet waar je over praat
Jaja....
heroine is het meest verslavende harddrug wat we kennen. Coke gebruik je af en toe, als je moet presteren of gewoon zin hebt....heroine junks MOETEN dagelijks scoren, anders krijgen ze een cold turkey en worden DOODziek. Het zijn NOOIT gelegenheid gebruikers, maar zwaar verslaafde mensen (lees het boek: het verrotte leven van floortje bloem)
Totally offtopic...maar weet waar je over praat
Dat ontken ik toch allemaal niet Ik snap je punt niet.
En ik weet echt wel waarover ik praat hoor, anders zou ik het niet neertypen. Ik zou dus wel beetje dimmen.
Mijn eigen stad kent ongeveer 2500 heroïneverslaafden en die zijn echt wel niet allemaal even clichématig zoals jij omschreef qua uiterlijk, ik zou die oogkleppen er toch beetje afhalen en iets minder betweterig doen.
Dat ontken ik toch allemaal niet Ik snap je punt niet.
En ik weet echt wel waarover ik praat hoor, anders zou ik het niet neertypen. Ik zou dus wel beetje dimmen.
Mijn eigen stad kent ongeveer 2500 heroïneverslaafden en die zijn echt wel niet allemaal even clichématig zoals jij omschreef qua uiterlijk, ik zou die oogkleppen er toch beetje afhalen en iets minder betweterig doen.
Caleido heeft gelijk. Het is een clichématige voorstelling. Laten we maar eens kijken naar de meest bekende (ex)gebruikster: Angelina Jolie. Ik denk niet dat zij 'r ooit slecht uitgezien heeft. Maar goed. We dwalen af.
Comment