Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heroïne Junk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heroïne Junk

Ik heb het hier over een karikatuur door de spuit.
    Een karikatuur kan ook een waar kunstwerk zijn.
    Ik heb nergens niet gezegd dat dit een slechte foto is, in tegendeel heb ik gezegd dat de foto technisch in orde is.
    Ik blijf er bij dat voor mij door de te grote spuit en hoeveelheid deze foto als een karikatuur overkomt. Spijtig is dat het zo niet is bedoeld.
    Als de titel nu geweest was "Karikatuur van een junkie" hadden de bloemen voor mij niet groot genoeg kunnen zijn en had ik hier wel de grootste fan van geweest, ook al gaat het dan over de zelfde foto.

Ik begrijp heel goed dat er mensen deze foto geweldig vinden en ook de reden waarom.
    proberen. Ik zal daarom ook niet proberen deze mensen van het tegendeel te overtuigen

Probeer of doe tenminste een poging of heb de beleefheid,om mij te begrijpen, dat ik de foto en de titel geen goede combinatie vind.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

dat snap ik

Comment

Bijna 8000 views

Comment

Een lans breken voor Robydorine...

"Men" kan wel op Robbydorine gaan "bashen" dat hij maar niet mag muggenzigten of moet zeggen dat de plaat goed is...

Wat mij vooral opvalt in een dergelijke discussie is dat veel fotografen dergelijk commentaar niet kunnen verdragen als ze het er niet geheel mee eens zijn en zich dan opeens nogal "kinderachtig" van repliek gaan voorzien, terwijl een discussie er helemaal niet om draait om uit te komen op dezelfde mening. Het gaat erom respectvol te ondervinden dat je verschilt van mening...

Ik heb geen verstand van drugs en dat maakt het juist makkelijk, want deze foto is duidelijk niet gemaakt voor mensen uit of zijdelings verbonden met die "scene". Deze foto is voor de mensen die juist niet in die scene zitten, en dan helpt zo'n grote spuit met meer dan voldoende inhoud voor mij, als leek, om een beeld te vormen. Dat beeld hoeft niet persé de werkelijkheid te zijn...daar is een andere fotohoek voor.

Maar los van dit commentaar...doet een fotograaf die kritiek maar slecht verdraagt voor mij afbreuk aan de foto zelf.

Helemaal als er comments terug komen waarbij er een waardeoordeel gedaan wordt over iemand op basis van de door hem of haar gemaakte foto's...erg kinderachtig en zou in mijn huis niet getolereerd worden...helemaal niet als de andere partij in de discussie continu zo netjes blijft...

People...grow up...! It's just internet for crying out loud.

edit: Overigens is dit ook geen waardeoordeel of belerend vingertje tegenover TS...bedoel gewoon...laat je niet verleiden, maar schudt het van je af. Uiteindelijk heb je gewoon een sterke plaat neergezet.
          Last edited by jeroen.k; 2 december 2010, 22:59.
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Amai Super mooi! Zou ook wel zo'n foto willen 10+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
              Bijna 8000 views
              Is ook niet moeilijk hé, als je een draadje van 26 mei telkens opnieuw zo'n schop geeft.
              Op den duur is het er toch wat over

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Is ook niet moeilijk hé, als je een draadje van 26 mei telkens opnieuw zo'n schop geeft.
                Op den duur is het er toch wat over
                Let op hé, 8000 views, zo word ie waarschijnlijk DE allerbeste fotograaf op BD,...of die met de allergrootste ego ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Let op hé, 8000 views, zo word ie waarschijnlijk DE allerbeste fotograaf op BD,...of die met de allergrootste ego ?
                  Even iets rechtzetten, in de beginperiode had ik er eentje met bijna 11000 views
                  en 109 comments
                  was dan ook een mooie intrede, maar zoals bekend, de meeste reacties wil niks zeggen over een foto in het algemeen

Comment

Working...
                  X