Re: Heroïne Junk
Ik vind het idee achter de foto goed maar de uitwerking laat vele slordigheden tevoorschijn komen zoals reeds vermeld.
Ik bekijk de foto met de titel in gedacht "Heroïne Junk"
Als ik het woord junk lees dan verwacht ik ook een junk te zien.
Wat mij direkt opviel was het feit dat hij de riem nogal losjes in zijn mond heeft.
De hoeveelheid in de spuit komt mij ook nogal ongeloofwaardig over.
Wij zien Angelo Jolie altijd bijgewerkt in een film acteren of ergens staan poseren.
We zullen ze nooit recht na een shot (spuit geen filmshot) te zien krijgen.
Als we spreken over een junk dan is Heroine gewoonlijk het laatste stadium van zijn verslaving en is de aftakkeling al goed te zien.
Die bril kan ik nog in het verhaal passen. Juist gestolen om zijn volgende shot te betalen.
Ik wil maar zeggen dat de foto niet echt geloofwaardig overkomt, als je de titel meeneemt in je beoordeling.
Geef je foto de titel "verslaving" en je gaat deze foto ook anders bekijken.
Als je u aan zo'n onderwerp waagt is het van belang dat je wat opzoekingen doet
over het onderwerp anders zul je snel een slecht karikatuur hebben.
Zoals gezegd een goed idee maar doe ze nog eens over en hou rekening met de opmerkingen die je gekregen heb
Robby BB
Ik vind het idee achter de foto goed maar de uitwerking laat vele slordigheden tevoorschijn komen zoals reeds vermeld.
Ik bekijk de foto met de titel in gedacht "Heroïne Junk"
Als ik het woord junk lees dan verwacht ik ook een junk te zien.
Wat mij direkt opviel was het feit dat hij de riem nogal losjes in zijn mond heeft.
De hoeveelheid in de spuit komt mij ook nogal ongeloofwaardig over.
Wij zien Angelo Jolie altijd bijgewerkt in een film acteren of ergens staan poseren.
We zullen ze nooit recht na een shot (spuit geen filmshot) te zien krijgen.
Als we spreken over een junk dan is Heroine gewoonlijk het laatste stadium van zijn verslaving en is de aftakkeling al goed te zien.
Die bril kan ik nog in het verhaal passen. Juist gestolen om zijn volgende shot te betalen.
Ik wil maar zeggen dat de foto niet echt geloofwaardig overkomt, als je de titel meeneemt in je beoordeling.
Geef je foto de titel "verslaving" en je gaat deze foto ook anders bekijken.
Als je u aan zo'n onderwerp waagt is het van belang dat je wat opzoekingen doet
over het onderwerp anders zul je snel een slecht karikatuur hebben.
Zoals gezegd een goed idee maar doe ze nog eens over en hou rekening met de opmerkingen die je gekregen heb
Robby BB
Comment