Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spidergirl (18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spidergirl (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
    Moet je maar eens proberen om moderator te worden. Op het ogenblik zijn er te kort maar je kunt toch geen moderator worden als je niet in het plaatje past van de moderators, want het zijn de moderators die de beslissing nemen.
    Robby BB
    haha, raak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
      Kijkt iemand überhaupt nog naar de foto zelf
      De ene helft heeft moeite met de houding, en de andere helft prijst de foto de hemel in om de andere helft tegen te spreken, maar kijkt iemand we naar de foto zelf?

Ik vind dit bvb geen goede foto en eigenlijk vind ik deze TS zijn reputatie naar beneden halen (en dat heeft niets met de pose te maken).

- Rond het model zie ik een halo of hoe moet ik het noemen (het zwart sluit niet aan).
      - Het spooklicht op de ogen van het model vind ik afgrijselijk( het lijkt of ze geen ogen meer heeft).
      - Het zwart van de voorgrond is vlekkerig en stopt halverwege de foto het lijkt een beetje geschilderd op de foto.

Neen Marius, deze vind ik echt niet goed, en van jou zijn we véél beter gewend.
      Jazeker dat ik goed naar de foto gekeken heb. Maar de dingen die jij hier opnoemt...de halo en de vlekken, die zie ik niet op mijn monitor. Het enige wat ik minder mooi vind aan de foto is de oplichtende wenkbrauw.
      Voor de rest vind ik de belichting prachtig en zacht en kan ik deze foto niet vergelijken met ander werk van Marius, omdat zijn werk nogal divers is en deze setting in zijn portfolio nog niet ben tegengekomen.

Ik vind het eigenlijk best vervelend en niet moderatorwaardig dat je beweert dat de mensen die de foto zeer mooi vinden, de foto de hemel in prijzen, alleen om de andere helft tegen te spreken. Hiermee onderschat en beledig je de BD-bezoeker. Ik geef op BD altijd mijn eerlijke en oprechte mening, ook al beweert u hierboven anders.
      Daarnaast is een foto veel meer dan alleen techniek, een foto roept ook emoties op. Die emoties moeten ook gewoon bespreekbaar kunnen zijn en zijn net zo ONtopic als het beoordelen van de technische aspekten van een foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Jazeker dat ik goed naar de foto gekeken heb. Maar de dingen die jij hier opnoemt...de halo en de vlekken, die zie ik niet op mijn monitor. Het enige wat ik minder mooi vind aan de foto is de oplichtende wenkbrauw.
        Voor de rest vind ik de belichting prachtig en zacht en kan ik deze foto niet vergelijken met ander werk van Marius, omdat zijn werk nogal divers is en deze setting in zijn portfolio nog niet ben tegengekomen.
        Monitor beter afstellen
        Kijk vooral rond de haren.

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Daarnaast is een foto veel meer dan alleen techniek, een foto roept ook emoties op. Die emoties moeten ook gewoon bespreekbaar kunnen zijn en zijn net zo ONtopic als het beoordelen van de technische aspekten van een foto.
        En toch vind ik deze foto niet goed en zeker niet naar de standaard van Marius
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Een minipol bij de mods en admin van dit forum lijkt me hier ten zeerste aanbevelenswaardig. Ik ben werkelijk benieuwd of ze allen op dezelfde manier de forumregels gaan interpreteren. Ik twijfel eraan of er een éénsgezinde beslissing uit de bus zou komen.
          Mag ik vragen dat een dergelijke pol zou uitgevoerd worden en dat de resultaten ons openlijk via het forum zouden worden bekend gemaakt?

Wat mij betreft vind ik de foto technisch geslaagd en best aanvaardbaar. Maar zoals Bouk en anderen stoort het mij dat officiële regels niet nagevolgd worden of althans moeilijk opgevolgd worden als die regelgeving afhangt van een subjectieve benadering. Het verder succes en bestaan van dit forum komen in het gedrang.
          Hoe staan de andere mods hiertegenover? (en ook de forumbezoekers in het algemeen)

Henri
          Last edited by kodachrome; 13 februari 2010, 15:08.
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Monitor beter afstellen
            Ik denk jijzelf, niets te zien hier, je bent nog steeds de enige
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              yep hier ook niets te zien op mijn gecalibreerde scherm hoor??!!!
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Een minipol bij de mods en admin van dit forum lijkt me hier ten zeerste aanbevelenswaardig. Ik ben werkelijk benieuwd of ze allen op dezelfde manier de forumregels gaan interpreteren. Ik twijfel eraan of er een éénsgezinde beslissing uit de bus zou komen.
                Mag ik vragen dat een dergelijke pol zou uitgevoerd worden en dat de resultaten ons openlijk via het forum zouden worden bekend gemaakt?

Wat mij betreft vind ik de foto technisch geslaagd en best aanvaardbaar. Maar zoals Bouk en anderen stoort het mij dat officiële regels niet nagevolgd worden of althans moeilijk opgevolgd worden als die regelgeving afhangt van een subjectieve benadering. Het verder succes en bestaan van dit forum komen in het gedrang.
                Hoe staan de andere mods hiertegenover? (en ook de forumbezoekers in het algemeen)

Henri

op die vraag heb je per pm al een antwoord gekregen en toch blijf je reacties uitlokken en zoek je naar verdeelheid binnen bd....

Er zijn vooreerst de regels van bd die gevolgd worden en daarna blijft art 7.2.4. Recht van moderatie van toepassing.

Dus: er komt GEEN poll en over de naleving van de regels wordt door een moderator beslist.

mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  op die vraag heb je per pm al een antwoord gekregen en toch blijf je reacties uitlokken en zoek je naar verdeelheid binnen bd....

Er zijn vooreerst de regels van bd die gevolgd worden en daarna blijft art 7.2.4. Recht van moderatie van toepassing.

Dus: er komt GEEN poll en over de naleving van de regels wordt door een moderator beslist.
                  Dank voor vriendelijke verwijzing.

Maar PM is waarschijnlijk in de sneeuw vastgevroren.

Beste groeten

Henri
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

waar gaat dit nog over
                    Fotoforum Het is tegenwoordig ver te zoeken
                    We kunnen het beter een discussieforum gaan noemen.
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                      Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                      yep hier ook niets te zien op mijn gecalibreerde scherm hoor??!!!
                      Op mijn gecalibreerd scherm zie ik het wel (wel goed kijken he)

Laad de foto eens in PS en verplaats de middelste level eens naar links, dan zie je wat ik bedoel lijkt op slechte PhotoShop van de voorgrond
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Laad de foto eens in PS en verplaats de middelste level eens naar links, dan zie je wat ik bedoel lijkt op slechte PhotoShop van de voorgrond
                        ja maar gaat dat niet wat ver??? om in photoshop de levels aan te passen om een halo te kunnen zien. Als ik gewoon naar de foto kijk, dan zie ik het echt niet... en ik heb echt goed gekeken hoor
                        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

mooie plaat! (al issie idd wel suggestief en erotisch getint..., maar ik heb er in geen geval moeite mee.. )

Comment

Als ik de foto laad in PS en het contrast aanpas is ie te donker ...
                            Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                            - Isaac Asimov-

Comment

't Heeft lang genoeg geduurd, ik zet er een slotje op . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                              X