Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spidergirl (18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Spidergirl (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
    Maar ben al tijdje geen Mod meer. Was dit soort discussies meer dan zat.

Hans
    Groot gelijk Hans.
    Maarja, als je oplet zijn het vaak dezelfde die het vuurtje (onnodig) aanwakkeren.
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

in 1 woord: schitterend
      Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
      wishlist 430 EX

Comment

Prachtig Marius.
        | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
        | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

De TS geeft zelf aan dat het op het randje is. Het randje is de grens. Als we op de grens evenwichtsoefeningen uitvoeren dan zul je steeds aan één van de beide zijde van de grens vallen.
          Ik ben aan de zijde van Bouk, voor 100% en niemand moet mij daarvoor moraalridder noemen. Het gaat hier niet over wat men ziet maar over wat men juist niet ziet. Het suggestiefe.
          Maar waar mijn haar recht naar boven van komt zijn, die om hun gelijk te halen, zeggen
          "Dit is geen erotisch getinte foto"
          Dit is toch om te lachen, wat zeg ik om te gieren. Dit is de puurste erotiek die er is en dat is niet negatief bedoeld. Mijne heren en mischien dames ook, als wij naar de foto keken wanneer die voor het eerst open ging, dan keken we allemaal naar de zelfde details. Wie dat ontkend moet eens naar de dokter gaan.
          Of dit vulgair is , voor mij wel, waarmee ik niet wil zeggen dat het en slechte foto is.
          Is het voor de moderatoren vulgair, blijkbaar niet.
          Wat de belichting betreft heb ik mijn twijfels. Als ik de venusheuvel van de dame bekijk dan is dat voor mij alles behalve goed belicht of er is daar deftig wat shopwerk geweest. Zo is het alles behalve appeteitelijk (smakelijk).

Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Wat de belichting betreft heb ik mijn twijfels. Als ik de venusheuvel van de dame bekijk dan is dat voor mij alles behalve goed belicht of er is daar deftig wat shopwerk geweest. Zo is het alles behalve appeteitelijk (smakelijk).

Robby BB
            Je hebt echt geen idee, en ik twijfel daarom aan jouw deskundigheid, want aan de venusheuvel is niks, maar dan ook helemaal niks geshopped!!

En voor de rest mag jij jouw mening hebben, maar ik ga ZEKER niet met jou mee.
            Echt heel erg overtrokken deze reakties.

En dat randje was voor mij, heeft niks met de grenzen van BD te maken.

Ik vind het echt ongelofelijk dat er zoveel ophef over een totaal onschuldige foto wordt gemaakt.

Groetjes, Marius
            Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
              Je hebt echt geen idee, en ik twijfel daarom aan jouw deskundigheid, want aan de venusheuvel is niks, maar dan ook helemaal niks geshopped!!

En voor de rest mag jij jouw mening hebben, maar ik ga ZEKER niet met jou mee.
              Echt heel erg overtrokken deze reakties.

En dat randje was voor mij, heeft niks met de grenzen van BD te maken.

Ik vind het echt ongelofelijk dat er zoveel ophef over een totaal onschuldige foto wordt gemaakt.

Groetjes, Marius
              Als je iets citeert ,citeer dan alles en niet een gedeelte.

Dat randje, had ik begrepen dat dit niet het randje was van BD maar uw randje.
              "Wie wind zaait zal storm oogsten.
              En neem nu eens aan dat er mensen zijn met een andere mening, wat op zich alleen maar voordelen heeft.
              Robby BB

Comment

Als je iets citeert ,citeer dan alles en niet een gedeelte.

Dat randje, had ik begrepen dat dit niet het randje was van BD maar uw randje.
                "Wie wind zaait zal storm oogsten.
                En neem nu eens aan dat er mensen zijn met een andere mening, wat op zich alleen maar voordelen heeft.
                Robby BB
                Vermijd deze topics, dat maakt het een stuk gezelliger.
                En morgen naar de kerk ff biechten dat je dit soort foto's hebt moeten bekijken en dan volgende week weer fris aan de slag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mariussuiker Bekijk bericht
                  Vermijd deze topics, dat maakt het een stuk gezelliger.
                  En morgen naar de kerk ff biechten dat je dit soort foto's hebt moeten bekijken en dan volgende week weer fris aan de slag.
                  Wacht ik ben van gedacht veranderd ik zat helemaal mis
                  Bouk je bent een moraalridder

Mijn mening
                  Wauw, ongeloofelijk, verblindend mooi. Prachtig die poëtische tint die je verwerkt heb in je foto. Dit is al het mega coolste naakt dat ik op BD al gezien heb.
                  Fantastische kleuren en contrast.
                  Subliem compo.
                  Adembenemend mooi.
                  Onvoorstelbare interactie tussen u en het model.
                  Met zulke foto's verover je de wereld
                  Robby BB

Comment

Wacht ik ben van gedacht veranderd ik zat helemaal mis
                    Bouk je bent een moraalridder

Mijn mening
                    Wauw, ongeloofelijk, verblindend mooi. Prachtig die poëtische tint die je verwerkt heb in je foto. Dit is al het mega coolste naakt dat ik op BD al gezien heb.
                    Fantastische kleuren en contrast.
                    Subliem compo.
                    Adembenemend mooi.
                    Onvoorstelbare interactie tussen u en het model.
                    Met zulke foto's verover je de wereld
                    Robby BB
                    Jouw voettekst spreekt boekdelen! Voer dat eens uit.
                    En dat jij moeite met deze plaat hebt tekent de mening van een Echte militair.
                    Je maatjes zullen het helemaal met je eens zijn en er zal geen Playboy meer op de kazerne te bekennen zijn.

Beterschap kerel!!
                    Op de plaats, RUST!

Comment

Deze foto is niet in strijd met de BD-regels. Maw wie er toch door gestoord is , gelieve geen off-topic commentaar te leveren.
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        uit het BD beleid:

Door ons forum te gebruiken, verbindt u er zich toe om geen berichten te plaatsen die bewust fout en/of lasterlijk, onjuist, beledigend, vulgair, haatdragend, treiterend, obsceen, godslasterlijk, (seksueel getint,) bedreigend zijn of die de privacy van personen schenden of berichten die eender welke wet overtreden.
                        grt,bouk.
                        Nog even en we kennen dankzij Bouk alle regeltjes uit ons hoofd...
                        Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                          [COLOR="Red"]Deze foto is niet in strijd met de BD-regels.
                          7.2.1. Niet-toegelaten afbeeldingen

Onder geen enkel beding is het op het Belgiumdigital forum toegestaan foto’s of filmpjes te posten met:
                          - seksueel suggestieve poses.

nou breekt toch echt mijn klomp hoor!!
                          hier ligt toch duidelijk een naakte dame met haar benen wijd, en das geen seksueel suggestieve pose?
                          noem mij dan maar eens een andere reden, waarom een dame anders dan met suggestieve bedoelingen er zo bij gaat liggen.( misschien bij het krijgen van een baby, maar dat is hier duidelijk niet het geval).
                          op verzoek van de fotograaf, OK maar dan blijft het een seksueel suggestieve pose.
                          nogmaals van mij mag het hoor, maar gooi dan die nieuwe regels, waar we met z,n allen een flinke discussie over hebben gevoerd maar weer weg.
                          grt,bouk.
                          Last edited by bouk; 12 februari 2010, 06:30.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bouk, wat is eigenlijk de bedoeling van je postings? Snap het nut even niet...
                            www.YourConcertShots.com

Comment

Marius je brengt ons het suiker.

Knappe plaat. Zet de volgende keer bodyscape of zo in je bijwoord en geen haan die er naar kraait. Als diegene die de regels overtreden vinden nu eens rechtstreeks aan de moderators posten ipv het topic overmatig in de belangstelling te houden want, geef toe zo super is deze plaat niet dat er nu al een tweede pagina reacties waard is.

Neen Marius het is een prachtplaat je doet je model eer aan.
                              De vermelding NSFW is voldoende. En dat de would-be moderator zich maar opgeeft als toekomstige moderator.

Nen mens moet nogal wat tijd achter zijn PC zitten om zoveel te kunnen posten.
                              Flickr één
                              Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                                Bouk, wat is eigenlijk de bedoeling van je postings? Snap het nut even niet...
                                Wat ik uit Bouk zijn woorden begrijp is dat hij helemaal geen moeite heeft met deze foto, maar wel met de regelgeving van BD...die gewoon onduidelijk is, zelfs na alle heisa en nieuw ingevoerde regelgeving.

Ik blijf erbij dat ik vind dat deze foto wel moet kunnen. Da's slechts mijn mening.

Comment

Working...
                                X