Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze heeft het...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ze heeft het...

er zullen steeds voor- en tegenstanders zijn van dit soort bewerking.
    het is vrij glad maar voor mij zeker aanvaardbaar in de context die TS aanhaalt.
    de crop zelf lijkt mij alvast een goede keuze.
    zet deze foto naast sommige van Jimmy en dan zie je nog verschil tussen glad en glad
    voor mij is de foto dik in orde
    Mvg
    Ronny
    gewoon een canonneke

Comment

eindresultaat mag er zeker zijn!

blik van't model ligt me ook niet 100% maar goed.... da's smaak... en dus persoonlijk

van een dergelijke bewerking kunnen velen nog iets leren...
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Als het aan Simonisme ligt mag ik hier niks over zeggen (want nee, ik kan dat niet )
        Ik vind het toch wel ongelofelijk wat je van een doorsnee plaatje hebt gemaakt : chapeau !!
        Aan de eeuwige 2 strijd tussen PS en non PS wil ik geen woorden vuilmaken, maar voor mij persoonlijk had de TS toch de handrem een ietsje mogen optrekken... Klein likje minder had ik liever gezien...
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Al hoewel het op sommige punten wat slordig bewerkt en overdone is, blijft het hoe dan ook een knappe bewerking.

Vind dat het tijd wordt dat sommige leden eens een keuze gaan maken: Of buiten gaan spelen met de rest van de paar dinosauriers die nog niet uitgestorven zijn OF zich eens gaan realiseren dat dit de 21e eeuw is en dat PS een belangrijk onderdeel van fotografie is.
          D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Mij begint het ge-be-commentarieer op beeldbewerking ook tegen te steken. Hoewel ikzelf het ook liever wat subtieler houd in de postprocessing, is fotografie nog steeds een artistieke activiteit met als doel een interessant eindresultaat en die interessant is om naar te kijken.
            Enkel en alleen het verschil voor én na is al een prestatie op zich te noemen waarvoor mijn complimenten aan de chef!
            Wie hiermee niet om kan gaan, moet maar overstappen naar landschap of dieren, ..

Comment

Het eindresultaat is me véél te gladjes en gelikt, eigenlijk precies wel wat we verwachten van een foto in een glamour magazine. Niet echt m'n voorkeur, maar das persoonlijk smaak.
              Maar ik vind het een zeer knap resultaat om van het origineel naar het eindresultaat te gaan. De PS wizards zullen wel detail opmerkingen hebben, maar voor mij als leek in fotobewerking is dit zeer knap werk, om jaloers op te zijn (ben ik ook)
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Grappig hoe je hem over de top hebt getrokken in Ps, ik vind hem persoonlijk net ff te soft maar al met al is het best netjes gedaan in Photoshop

Maar........Als ik zie hoeveel ps werk in deze foto zit dan zou ik het gewoon shooten zoals je het uiteindelijk wilde hebben, geen van de dingen die je erin geshopt hebt is nou echt overdreven moeilijk te regelen met licht en visagie dus waarom je het leven zo moeilijk gemaakt?

Comment

Olof,

Dank voor je reactie en ik kan alleen maar zeggen, ik ken je werk middels en ooit hoop ik dat niveau eens te bereiken.
                  | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                  | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
                    Bij deze dan voor de liefhebbers van het orgineel...
                    Ik heb niets te verbergen...

Dit bewijst eens te meer dat je uitgaande van een slechte beginfoto zelfs met PS geen superbeeld kan maken !Mijn mening ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                      Dit bewijst eens te meer dat je uitgaande van een slechte beginfoto zelfs met PS geen superbeeld kan maken !Mijn mening ..
                      En dit bewijst dat je met een goede eindfoto (even with PS) geen goede eindfoto kunt maken

Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Ik vind het een heel mooi beeld geworden,ok de bewerking is ver doorgedreven maar zoals reeds aangehaald de boekskes staan vol met zulke beelden.Ik kan enkel maar met bewondering kijken naar het eindresultaat.Nice job dus
                        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          En dit bewijst dat je met een goede eindfoto (even with PS) geen goede eindfoto kunt maken

Max, ik wist niet dat je zo kinderachtig kon zijn ,je valt me tegen,; als je geen betere opmerking kan verzinnen,blijf hier dan weg !

Comment

Ik vind het juist prachtig om te zien wat GT heeft kunnen doen met de foto.
                            Sla me niet GT, maar als ik een foto zo belicht zou hebben, zou ik, als PS oen, denken dat hij waardeloos was. Ookal is de bewerking er voor mij way over...wat jij er mee doet is toveren. Respekt!

Comment

jezus jongens wat zijn we hier kinderachtig bezig zeg!
                              Doe allemaal eens volwassen.
                              Wat is er hier aan de hand op bd..........de lol gaat er zo wel af hoor.

jeetje...geweldig zeg dat je zo'n foto zo kan opmaken...ik ben jaloers hoor!Ben je daar lang mee bezig?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
                                Volgens mij heeft ze een snor ...
                                Nou ja, wat is dit nu weer voor commentaar...daar zijn we iets mee..jonge jonge

Comment

Working...
                                X