Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ze heeft het...
Collapse
X
-
-
-
Re: Ze heeft het...
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtZou titel veranderen van ze heeft het naar ze had het.
Een medicijn kan soms ook een drug worden en dat is hier het geval.
Waar is de tijd dat PS en consoorten niet bestonden?
Had graag de originele opname gezien, zonder PS medicatie die deze naar het wassenbeelden museum van Mme Tussaud heeft verwezen.
Mss een link plaatsen naar het levend origineel
Henri
Vooral in fotobeoordeling is je kennis nodig
GT: dit is niet mijn genre fotografie qua bewerking, maar de foto ziet er erg professioneel uit. Houding, PS, daar is alles al denk ik over gezegd.
De belichting vind ik wel prachtig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtPlastic Doll n°65235
Pas op, ongetwijfeld goed gedaan gedaan hoor, met alle respect, ik zou het niet (willen) kunnen. Maar voor mij is het een zoveelste overdreven plastieken pop.
L.Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk berichtIk volg.
Naar mijn mening is ze een beetje te glad gemaakt.
Groeten VinceLast edited by GlennVerbraeken; 7 januari 2010, 18:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtZou titel veranderen van ze heeft het naar ze had het.
Een medicijn kan soms ook een drug worden en dat is hier het geval.
Waar is de tijd dat PS en consoorten niet bestonden?
Had graag de originele opname gezien, zonder PS medicatie die deze naar het wassenbeelden museum van Mme Tussaud heeft verwezen.
Mss een link plaatsen naar het levend origineel
Henri
Comment
-
-
Iets meer ruimte bovenaan zou wonderen doen, wat de bewerking betreft de massa wil dit zo zien in de boekskes, in deze context zeker geslaagd.Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Voor mij ook een topplaat en een prachtmodel (die schopt het nog ver denk ik). Ik had de dekking van de verzachtingslaag ook iets minder gezet maar das persoonlijke smaak.
Blij dat je deze foto gepost hebt
NB: niet akkoord met bouk; crop voor mij ok!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk berichtdan is er voor jullie toch het andere deel van mensen?
Studio opnames van kids, bejaarden en geen/minder heftige bewerkingen horen hier net zo hard thuis!!
Kijk....en deze mentaliteit vind ik dus echt k*t met peren!
Sorry GT...terug naar het topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtWat een gezwets Glenn....deze hoek heet studio, modellen EN glamour.
Studio opnames van kids, bejaarden en geen/minder heftige bewerkingen horen hier net zo hard thuis!!
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtWat een gezwets Glenn....deze hoek heet studio, modellen EN glamour.
achja, ik hoop dat je me nu een beetje begrijpt, want ik merk aan je reactie dat er een misverstand is ontstaan..
trouwens, de foto is voor mij top hoor
Comment
Comment