Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze heeft het...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ze heeft het...

| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Re: Ze heeft het...

mooi, maar had toch liever een andere verhouding gezien.
    meer van boven en wat minder onder.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

I love it!

Comment

Plastic Doll n°65235

Pas op, ongetwijfeld goed gedaan gedaan hoor, met alle respect, ik zou het niet (willen) kunnen. Maar voor mij is het een zoveelste overdreven plastieken pop.

L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
          Plastic Doll n°65235

Pas op, ongetwijfeld goed gedaan gedaan hoor, met alle respect, ik zou het niet (willen) kunnen. Maar voor mij is het een zoveelste overdreven plastieken pop.

L.
          Ik volg.
          Naar mijn mening is ze een beetje te glad gemaakt.

Groeten Vince

Comment

Heerlijk toch voor een keertje...lekker gladjes...
            | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
            | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Hmm. Even keet schoppen.

Ik vind de blik niet sierend. Ogen half gezakt en mond ietsje te wijd open... . Doet me denken aan de blik die we onder vrienden produceren als we tijdens een straf verhaal een idoot nadoen die ons aanstaarde en er niks van begreep...

Dit model heeft het geluk dat ze haar looks mee heeft, waardoor het zo niet overkomt. Maar het kan mij niet bekoren.
              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
              www.sylviehuybrecht.be

Comment

Hmmm....nou ik vind de foto wel mooi hoor, en zeker een mooi model.maar misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik dit zelf zo niet kan....en die bewerkingen, tja daar heb ik ook soms mijn twijfels bij, maar zou het zo graag willen kunnen, de huid mooi glad krijgen, mooie egale kleuren....maar helaas.

Comment

Mensen,vrienden bd leden..Hier kan je toch niet naast kijken dat deze plaat top is..
                  Ok wat een gepolijste plaat allemaal niet te weeg kan brengen maar kijk naar het concept en dat is wel goed ving ik in uitvoering.
                  Smaak dat is wat anders vind ik maar mijn smaak is het zeker..
                  Ik weet zeker als ik deze plaat zou posten met mijn landschapsachtergrond dat ik allemaal en zou krijgen..
                  Daarom zeg ik tegen de TS...Great shot en goed voor het oog..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Heel mooie knappe foto en model hoewel ik bovenaan mss iets meer ruimte
                    zou gelaten hebben.
                    Het gezicht is wel wat heel glad, maar dat stoort me totaal niet.
                    In de boekjes is het allemaal van datten
                    Nice work !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                      in de boekjes is het allemaal van datten
                      nice work ! :g
                      amen.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Gelukkig, ik dacht dat ik gek werd en dat het aan mij lag.....maar als ik deze foto gepplaatst zou hebben en kreeg zulke negatieve reactie, dan denk ik dat ik tot moord in staat zou zijn..hahaha.
                        Ik vind het echt heel mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                          Hmmm....nou ik vind de foto wel mooi hoor, en zeker een mooi model.maar misschien kijk ik er anders tegen aan omdat ik dit zelf zo niet kan....en die bewerkingen, tja daar heb ik ook soms mijn twijfels bij, maar zou het zo graag willen kunnen, de huid mooi glad krijgen, mooie egale kleuren....maar helaas.
                          De huid mooi glad krijgen is niet moeilijk, 't is dan de porien, fijne haartjes en evt kippenvel er terug opkrijgen achteraf dat ik wel zou willen kunnen :P
                          500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                            Hmm. Even keet schoppen.

Ik vind de blik niet sierend. Ogen half gezakt en mond ietsje te wijd open... . Doet me denken aan de blik die we onder vrienden produceren als we tijdens een straf verhaal een idoot nadoen die ons aanstaarde en er niks van begreep...

Dit model heeft het geluk dat ze haar looks mee heeft, waardoor het zo niet overkomt. Maar het kan mij niet bekoren.
                            Ik volg Sylvie grotendeels. Vind de blik en houding ook niet je datte
                            Licht, kleur en bewerking kan ik daarentegen wel smaken.
                            De ene maakt en houdt van dit soort foto's en anderen zien liever reality...
                            Maar de blik is de dooddoener
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Zou titel veranderen van ze heeft het naar ze had het.
                              Een medicijn kan soms ook een drug worden en dat is hier het geval.
                              Waar is de tijd dat PS en consoorten niet bestonden?
                              Had graag de originele opname gezien, zonder PS medicatie die deze naar het wassenbeelden museum van Mme Tussaud heeft verwezen.
                              Mss een link plaatsen naar het levend origineel

Henri
                              lidnummer: BD0435BE

Comment

Working...
                              X