Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold or hot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cold or hot

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    "De meeste"... is dat een denkbeeldige fanclub van jou? Want de meeste mensen weten mijn commentaar wel te apprecieren.

Je blijft volharden hé, het feit negerend dat je mijn post verkeerd gelezen hebt en dus onterecht je tirade begon.
    Welja, iedereen kan m'n vorige posts lezen, dus no problem. Ik zag mijn fout al in, 5 posts geleden. Maar jij begint mij uit te maken omdat je zelf iets helemaal verkeerd leest. En je blijft maar doorgaan. Wie is er zielig?

wie is er begonnen ? wie suggereert er vanalles ? wie is continu offtopic bezig ? en wie is er dan zielig , wel kijk eens in de spiegel
    en dit is het laatste wat ik zeg .

xiebu
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
      wie is er begonnen ? wie suggereert er vanalles ? wie is continu offtopic bezig ? en wie is er dan zielig , wel kijk eens in de spiegel
      en dit is het laatste wat ik zeg .

xiebu
      Dus je scheldpartij tov mij was wél ontopic?

Er is een verschil tussen twee foto's verwarren en dat achteraf toegeven en iemand onterecht beginnen uitmaken omdat je zelf iets verkeerds las, en daar niet willen op terug komen.

Comment

ik ben fan

Comment

Mannekes alstublieft...

Mooie foto doch foute crop.

Comment

Zoveel ruzie maken om 1 vrouw...kom kom kom...
            Manne stopt er es effeks mee.
            Er is blijkbaar weer een misverstand geweest of wathever.Ieder zijn verhaal zou ik zeggen en die ontsiert gewoon in een mooie topic met een mooie foto die nu succes haalt door het gezever..Zou nie mogen en niet kunnen..
            Zeg het via PM...
            Nogmaals..Deze foto is knap..Nog steeds.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
            X