Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
'k weet het niet. 't is misschien gewoon mijn ding niet. ik snap haar blik niet, ik snap de kadrage niet. ik snap wel dat het een mooi portret is, maar het dringt niet helemaal tot me door.
Het enige wat me hier moet pakken bij deze foto zie ik en dat is voldoende..
Die fantastische blik..hoe hij gecropped is speelt geen rol...
Het protret grijpt me..
Mooi Domi...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Dit is zelf 100% dezelfde foto, gewoon gecropped en geen toegevoegde flare.
Wie van de twee heeft dan de foto getrokken? Of delen jullie altijd foto's met elkaar?
Awel Caleido , zal ik je effe verder helpen , we hebben een gezamelijke shoot gedaan met dit model , en ja , er zullen fotokes zijn die op elkaar gelijken , hij met volle bak tegen de zon in en ik weg van de zon, als je goed ziet dan zie je wel het verschil , ik werk met een prime om te beginnen en hij met de canon 24-70 ....en heb de hot versie erbij gezet , maar dan langs de zijkant , want anders gelijken ze teveel op elkaar , iets wat natuurlijk onvermijdelijk is, ik belicht bij Erik de modellen en hij met mij , zo werken we , dat we steeds onze handen vrij hebben voor de body te hanteren.
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Awel Caleido , zal ik je effe verder helpen , we hebben een gezamelijke shoot gedaan met dit model , en ja , er zullen fotokes zijn die op elkaar gelijken , hij met volle bak tegen de zon in en ik weg van de zon, als je goed ziet dan zie je wel het verschil , ik werk met een prime om te beginnen en hij met de canon 24-70 ....
enne by the way , ik heb de foto genomen , enne 100 percent hetzelfde , euch da zou wel echt toeval zijn he....
mvg xiebu
*BD1033BE*
hier in st-truiden en al heel dikwijls gefotografeerd , als ik zeg dat we beiden dit model hebben getrokken , en nog zeggen dat het om dezelfde foto gaat , manneke toch , zoals jij in alle topics zegt " zielig"
dus nog eens , kom gerust af en kijk naar mijn raws en naar Erik zen raws is niet zo ver van hier 5 minuutjes en spreek dan verder
mvg xiebu
*BD1033BE*
Comment