Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold or hot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cold or hot

Nog eentje uit de serie van een shootje op locatie , model Marjolein
    Hopelijk kan deze jullie smaken

mvg xiebu

Last edited by xiebu; 23 september 2009, 15:41.
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

Re: Cold or hot

Ahhhh ♥Marjolein♥! Hoop er binnenkort eens mee te shooten!
    Eigenaardige crop (ik zal maar zwijgen) maar zeker niet slecht.
    Straf portret

Comment

'k weet het niet. 't is misschien gewoon mijn ding niet. ik snap haar blik niet, ik snap de kadrage niet. ik snap wel dat het een mooi portret is, maar het dringt niet helemaal tot me door.

Comment

Het enige wat me hier moet pakken bij deze foto zie ik en dat is voldoende..
        Die fantastische blik..hoe hij gecropped is speelt geen rol...
        Het protret grijpt me..
        Mooi Domi...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

wauw, intrigerende blik
          crop, welke crop? alle aandacht gaat direct naar de ogen.

klein beetje jammer van dat witte puntje op haar onderlip
          Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupilleke Bekijk bericht
            wauw, intrigerende blik
            crop, welke crop? alle aandacht gaat direct naar de ogen.

klein beetje jammer van dat witte puntje op haar onderlip
            precies...de krop valt niet eens op, omdat je meteen naar haar ogen getrokken wordt. De symetrie (mede door de crop) van deze foto vind ik erg mooi

Comment

Hot !! Hot indeed : de foto dan... Ik vind hem knallen met een super blik/ogen
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

nice

k zou hem nog krapper croppen
                dat er bijna geen achtergrond meer is
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

prachtig.....vooral op 150%.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

En wat is het significant verschil met deze foto?

Dit is zelf 100% dezelfde foto, gewoon gecropped en geen toegevoegde flare.

Wie van de twee heeft dan de foto getrokken? Of delen jullie altijd foto's met elkaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                      En wat is het significant verschil met deze foto?

Dit is zelf 100% dezelfde foto, gewoon gecropped en geen toegevoegde flare.

Wie van de twee heeft dan de foto getrokken? Of delen jullie altijd foto's met elkaar?
                      Awel Caleido , zal ik je effe verder helpen , we hebben een gezamelijke shoot gedaan met dit model , en ja , er zullen fotokes zijn die op elkaar gelijken , hij met volle bak tegen de zon in en ik weg van de zon, als je goed ziet dan zie je wel het verschil , ik werk met een prime om te beginnen en hij met de canon 24-70 ....en heb de hot versie erbij gezet , maar dan langs de zijkant , want anders gelijken ze teveel op elkaar , iets wat natuurlijk onvermijdelijk is, ik belicht bij Erik de modellen en hij met mij , zo werken we , dat we steeds onze handen vrij hebben voor de body te hanteren.

mvg xiebu
                      Last edited by xiebu; 23 september 2009, 15:43.
                      "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                      *BD1033BE*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                        Awel Caleido , zal ik je effe verder helpen , we hebben een gezamelijke shoot gedaan met dit model , en ja , er zullen fotokes zijn die op elkaar gelijken , hij met volle bak tegen de zon in en ik weg van de zon, als je goed ziet dan zie je wel het verschil , ik werk met een prime om te beginnen en hij met de canon 24-70 ....
                        enne by the way , ik heb de foto genomen , enne 100 percent hetzelfde , euch da zou wel echt toeval zijn he....

mvg xiebu
                        *BD1033BE*

Comment

Heel apart, dus mooi voor mij.
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                            enne 100 percent hetzelfde , euch da zou wel echt toeval zijn he....
                            Alle losse haartjes liggen op krek dezelfde plaats en ook dingen als mondhoek zijn helemaal gelijk en toch 3min tussen beide foto's.

Waar vind ik nog zo'n model

Comment

hier in st-truiden en al heel dikwijls gefotografeerd , als ik zeg dat we beiden dit model hebben getrokken , en nog zeggen dat het om dezelfde foto gaat , manneke toch , zoals jij in alle topics zegt " zielig"
                              dus nog eens , kom gerust af en kijk naar mijn raws en naar Erik zen raws is niet zo ver van hier 5 minuutjes en spreek dan verder

mvg xiebu
                              *BD1033BE*

Comment

Working...
                              X