Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cold or hot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cold or hot

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Alle losse haartjes liggen op krek dezelfde plaats en ook dingen als mondhoek zijn helemaal gelijk en toch 3min tussen beide foto's.

Waar vind ik nog zo'n model
    Een goed model kan minuten lang dezelfde pose aannemen. Ik snap de achterdocht hier niet. Het eerste wat ik dacht was: hey...dat is vast tijdens een workshop geweest.
    Xiebu....ik zou mezelf niet eens verdedigen, is niet nodig.

Comment

Ik vind dat ook.Je eerste heeft nog steeds mijn voorkeur..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
        hier in st-truiden en al heel dikwijls gefotografeerd , als ik zeg dat we beiden dit model hebben getrokken , en nog zeggen dat het om dezelfde foto gaat , manneke toch , zoals jij in alle topics zegt " zielig"
        dus nog eens , kom gerust af en kijk naar mijn raws en naar Erik zen raws is niet zo ver van hier 5 minuutjes en spreek dan verder

mvg xiebu
        Euhm, ik zeg toch net dat er 3 minuten tussen jullie beide foto's zat, en niet dat het één foto is. Probleem qua begrijpend lezen?
        En waar zeg ik in al mijn topics "zielig"? Wat heeft dat er nu mee te maken?

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Een goed model kan minuten lang dezelfde pose aannemen. Ik snap de achterdocht hier niet. Het eerste wat ik dacht was: hey...dat is vast tijdens een workshop geweest.
        Xiebu....ik zou mezelf niet eens verdedigen, is niet nodig.
        Nog eentje die niet wil lezen. Ik laat toch verstaan dat het een goed model is in mijn laatste post en dat ik er graag ook zou eentje wil vinden?

Comment

Prachtige platen..!

Die 3 minuten zegt overigens volgens mij meer over de ingestelde tijd op de twee camera's dan de werkelijke tijd tussen de twee foto's...
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Euhm, ik zeg toch net dat er 3 minuten tussen jullie beide foto's zat, en niet dat het één foto is. Probleem qua begrijpend lezen?
            En waar zeg ik in al mijn topics "zielig"? Wat heeft dat er nu mee te maken?

Nog eentje die niet wil lezen. Ik laat toch verstaan dat het een goed model is in mijn laatste post en dat ik er graag ook zou eentje wil vinden?
            Het ging me vooral om deze opmerking....je zet meteen de toon:

Caleido: Wie van de twee heeft dan de foto getrokken? Of delen jullie altijd foto's met elkaar?
            Heb je zelf niet in de gaten dat je in dit topic heel veel insinueert?
            Zoals je weet heb ik zelf laatst een workshop gevolgd en weet dus dat foto's van elkaar heel veel op elkaar kunnen lijken. Foto's die Madmax hier van Zilla heeft geplaatst, die ik ook heb. Maar dan uit mijn eigen camera en bij lange na niet zo mooi bewerkt.
            Je krabbelt terug, dat is heel goed....maar denk eerst even na voor je zulke opmerkingen schrijft en zeg dan gewoon..... sorry.

terug naar de foto (eventuele verdere opmerkingen hierover kunnen we per pm doen, uit respekt voor TS)

Comment

mooie op de plaat gezet

greets

@caleido -- als je een beetje gegraven had in de diepere exif dan had je gemerkt dat het met 2 verschillende 5d 's genomen is en ook de kaartjes verschillen
              je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
              www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                caleido -- als je een beetje gegraven had in de diepere exif dan had je gemerkt dat het met 2 verschillende 5d 's genomen is en ook de kaartjes verschillen
                Ik ga zelden in de EXIF kijken, ik zag gewoon dit beeld, dit mij denken aan een andere beeld en na beetje pixelkijken zag ik alles op volledig dezelfde plaats - zoals ik al zei, tot de losse krulhaartjes toe. Het beeld is ook hetzelfde, alleen gecropped en geen fake zon op de achtergrond.

Gelukkig staat er nu nog ander beeld onder. Zelf zou ik nooit hetzelfde posten.

@Monica
                Nergens staat het dat het een workshop is, gewoon een shoot met meerdere mensen met een camera blijkbaar. Dan wil je toch niet met hetzelfde beeld afkomen als de andere? Jouw beeld was ook helemaal anders dan dat van MadMax, bijvoorbeeld.

Comment

Mooi, hoog Sharon Stone gehalte (moest ik meteen aan denken)
                  Nikon D80 ~ Nikkor 18-70

Comment

Ik ga zelden in de EXIF kijken, ik zag gewoon dit beeld, dit mij denken aan een andere beeld en na beetje pixelkijken zag ik alles op volledig dezelfde plaats - zoals ik al zei, tot de losse krulhaartjes toe. Het beeld is ook hetzelfde, alleen gecropped en geen fake zon op de achtergrond.

Gelukkig staat er nu nog ander beeld onder. Zelf zou ik nooit hetzelfde posten.

@Monica
                    Nergens staat het dat het een workshop is, gewoon een shoot met meerdere mensen met een camera blijkbaar. Dan wil je toch niet met hetzelfde beeld afkomen als de andere? Jouw beeld was ook helemaal anders dan dat van MadMax, bijvoorbeeld.
                    Hey menneke , is er sprake van een camera ??? wat is dit nu weer voor de reinste onzin , jonge toch , zielig , echt zielig....
                    Echt dit is over de top hier , kom in het vervolg eens meekijken , dan zie je dadelijk dat er meer dan 1 5d bestaat zenne , nogmaals , 2 personen, 2 camera's , een model , hier moet je niet voor studeren om zoiets te begrijpen.....
                    ik neem de foto met een prime , de andere met een midzoom , das al een verschil , en er zijn daadwerkelijk verschillen in de foto , maar denk dat uw fotokennis zo ver reikt dat je het niet meer ziet of wil zien , want blijkbaar is er steeds maar ene foto de juiste en dat is de uwe ,
                    nu de allerlaatste keer , ben met veel workshops bezig en neem STEEDS men eigen fotos met men EIGEN camera , is dit nu zo moeilijk te begrijpen.
                    Ben hier vanal aan het tonen waar ik fier op ben , wat ik bereikt heb op enkele weken en dan weer heb je van die mannekes die hier eens komen zeggen hoe en wat en suggesties en zelfs bakken ze er niet zoveel soeps van , is dit je eigen frustratie die je hier uitwerkt op andere mensen die een beetje teveel aandacht krijgen naar uw zin ?
                    mensen toch , neem foto's en laat ze aan andere zien wat er mis is , en blijkbaar niet echt veel , zo te zien aan de goede reacties .....
                    Dit is weer de zoveelste onzin discussie , die je hier de laatste jaren spijtig genoeg teveel ziet .
                    kijk hier eens http://forum.belgiumdigital.com/f41/...dy-276783.html , op deze link kan je zelfs eens lezen hoe jij reageert op comments op uw foto , zeer leerrijk zenne...
                    De mensen wijzen je doodgewoon op puntjes die je kan aanpassen , maar jij komt dadelijk uit de hoek als een arrogant ventje , awel , doe dit in je eigen topic en laat de mensen hier gerust.
                    u kennende zal dit wel aanslepen met meerdere comments hier op iedereen , maar je doet maar , de mods mogen hier gerust eens wat in actie komen , weet dat ze het echt druk hebben , maar als het steeds maar hetzelfde manneke is dat frustraties heeft , dat ze die dan bannen , dan is er terug wat zon in een topic.
                    Meer hoef ik hier niet meer over te zeggen , trek je conclusie en denk eens na .

have a nice day

xiebu
                    Last edited by xiebu; 24 september 2009, 17:38.
                    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                    *BD1033BE*

Comment

Awel, ik was eerst niet van plan om te reageren, daar het anders overkomt als "vriendjespolitiek" maar om een voorbeeld te geven, Xiebu en ik hebben Joyce samen geshoot "difinition of fall .en andere
                      wij gaan ook altijd op tocht om landschappen te maken, maar dit is nu niet aan de orde.Xiebu trekt dan voor alle duidelijkheid met een 5D en ik met een nikon D3
                      om maar even naar het verschil te wijzen, en ik kan u verzekeren dat ik ook erbij was met Domi, en Erik.
                      om daar ook vooral iets op te steken,wat ik ook gedaan heb.
                      En dat nu toevallig beide heren dezelfde camera hebben, wil toch niks betekenen niet?
                      Roland Cuypers heeft dezelfde als ik, als wij eens shooten gaan, en samen posten zullen we de serie nummer van elk toestel erbij zetten, om zever te voorkomen, Xiebu weet echt wel hoe hij een foto moet maken zenne

grtjs

JK

Comment

Hey menneke , is er sprake van een camera ??? wat is dit nu weer voor de reinste onzin , jonge toch , zielig , echt zielig....
                        Echt dit is over de top hier , kom in het vervolg eens meekijken , dan zie je dadelijk dat er meer dan 1 5d bestaat zenne , nogmaals , 2 personen, 2 camera's , een model , hier moet je niet voor studeren om zoiets te begrijpen.....
                        ik neem de foto met een prime , de andere met een midzoom , das al een verschil , en er zijn daadwerkelijk verschillen in de foto , maar denk dat uw fotokennis zo ver reikt dat je het niet meer ziet of wil zien , want blijkbaar is er steeds maar ene foto de juiste en dat is de uwe ,
                        nu de allerlaatste keer , ben met veel workshops bezig en neem STEEDS men eigen fotos met men EIGEN camera , is dit nu zo moeilijk te begrijpen.
                        Ben hier vanal aan het tonen waar ik fier op ben , wat ik bereikt heb op enkele weken en dan weer heb je van die mannekes die hier eens komen zeggen hoe en wat en suggesties en zelfs bakken ze er niet zoveel soeps van , is dit je eigen frustratie die je hier uitwerkt op andere mensen die een beetje teveel aandacht krijgen naar uw zin ?
                        mensen toch , neem foto's en laat ze aan andere zien wat er mis is , en blijkbaar niet echt veel , zo te zien aan de goede reacties .....
                        Dit is weer de zoveelste onzin discussie , die je hier de laatste jaren spijtig genoeg teveel ziet .
                        kijk hier eens http://forum.belgiumdigital.com/f41/...dy-276783.html , op deze link kan je zelfs eens lezen hoe jij reageert op comments op uw foto , zeer leerrijk zenne...
                        De mensen wijzen je doodgewoon op puntjes die je kan aanpassen , maar jij komt dadelijk uit de hoek als een arrogant ventje , awel , doe dit in je eigen topic en laat de mensen hier gerust.
                        u kennende zal dit wel aanslepen met meerdere comments hier op iedereen , maar je doet maar , de mods mogen hier gerust eens wat in actie komen , weet dat ze het echt druk hebben , maar als het steeds maar hetzelfde manneke is dat frustraties heeft , dat ze die dan bannen , dan is er terug wat zon in een topic.
                        Meer hoef ik hier niet meer over te zeggen , trek je conclusie en denk eens na .

have a nice day

xiebu
                        Wat is uw probleem? Ik zeg al sinds twee posts dat het inderdaad door twee verschillende mensen en evenveel camera's genomen is. Ik zou toch echt eens leren lezen, zorgt ervoor dat je minder afgaat met een puberaal stukje tekst als hierboven.
                        En wéér verwijzen naar een ander topic, terwijl jij hier nog niets deftig kan lezen in je eigen topic. En ik was daar niét arrogant, ik kreeg gewoon opmerkingen over dingen waar ik geen invloed op had, logisch dat ik dat bleef zeggen. Ook weer: leer lezen, ipv mij dwaze dingen te verwijten en te dreigen met mods.

Jij gaat volledig uit de bocht, ik niet.
                        Last edited by caleido; 24 september 2009, 18:30.

Comment

Wat is uw probleem? Ik zeg al sinds twee posts dat het inderdaad door twee verschillende mensen en evenveel camera's genomen is. Ik zou toch echt eens leren lezen, zorgt ervoor dat je minder afgaat met een puberaal stukje tekst als hierboven.
                          En wéér verwijzen naar een ander topic, terwijl jij hier nog niets deftig kan lezen in je eigen topic. En ik was daar niét arrogant, ik kreeg gewoon opmerkingen over dingen waar ik geen invloed op had, logisch dat ik dat bleef zeggen. Ook weer: leer lezen, ipv mij dwaze dingen te verwijten en te dreigen met mods.

Jij gaat volledig uit de bocht, ik niet.
                          ik citeer " gewoon een shoot met meerdere mensen met een camera blijkbaar "
                          dus dat is het probleem en dat mensen zoals jij hier de boel verzieken is men 2de probleem , en ja , lees uw topic ook maar eens fatsoenlijk , dan zie je wat heel BD ziet , arrogante reakties
                          en de mods zouden beter eens af en toe strenger ingrijpen , zou voor vele een opluchting zijn , en als je steeds zo blijft mensen afsnotten , wel dikke
                          Maarja , in elke topic probeer je er als de wijsneus uit te komen , dus verwacht ik hier niets anders

xiebu
                          "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                          *BD1033BE*

Comment

ik citeer " gewoon een shoot met meerdere mensen met een camera blijkbaar "
                            Wel wat lees jij misschien? Meerdere mensen en maar één enkele camera? Dat is dan uw foute interpretatie , want er staat wel degelijk meerdere mensen met een camera. De meeste mensen hebben maar een camera, geen vijf.

dus dat is het probleem en dat mensen zoals jij hier de boel verzieken is men 2de probleem , en ja , lees uw topic ook maar eens fatsoenlijk , dan zie je wat heel BD ziet , arrogante reakties
                            en de mods zouden beter eens af en toe strenger ingrijpen , zou voor vele een opluchting zijn, en als je steeds zo blijft mensen afsnotten , wel dikke
                            Wie verziekt de boel hier? Jij schenkt een hele alinea aan beledidingen aan mijn adres, puur en alleen omdat je iets verkeerd leest. Ipv je beledigingen terug te nemen en je fout in te zien, ga je gewoon verder met uitmaken.

Het zou voor velen een opluchting geweest zijn, had jij mijn post goed gelezen in the first place.

Goed bezig jong, echt.

Comment

Wel wat lees jij misschien? Meerdere mensen en maar één enkele camera? Dat is dan uw foute interpretatie , want er staat wel degelijk meerdere mensen met een camera. De meeste mensen hebben maar een camera, geen vijf.

Wie verziekt de boel hier? Jij schenkt een hele alinea aan beledidingen aan mijn adres, puur en alleen omdat je iets verkeerd leest. Ipv je beledigingen terug te nemen en je fout in te zien, ga je gewoon verder met uitmaken.

Het zou voor velen een opluchting geweest zijn, had jij mijn post goed gelezen in the first place.

Goed bezig jong, echt.
                              Denk dat er velen dan fout lezen hier op BD , dus ....a propoas , gij komt hier ook wat kakelen en noppes over de foto , alleen reden zoeken om wat af te breken , awel , jij zeit heel sterk bezig , flushen en weg ermee , zou ik zeggen.
                              en zoals de meeste zeggen , heb je niets nuttigs te vertellen ,reageer dan simpel niet , maar dat is och zo moeilijk ,
                              En waarom iets terugnemen van verontschuldigingen aan iemand die suggereert dat deze foto door 2 mensen genomen is , jonge jonge , zielig , again
                              Zoals ik zei , zal wel proberen er als de held vandoor te gaan , maar je hebt al een naam zenne.

xiebu
                              *BD1033BE*

Comment

Denk dat er velen dan fout lezen hier op BD , dus ....a propoas , gij komt hier ook wat kakelen en noppes over de foto , alleen reden zoeken om wat af te breken , awel , jij zeit heel sterk bezig , flushen en weg ermee , zou ik zeggen.
                                en zoals de meeste zeggen , heb je niets nuttigs te vertellen ,
                                "De meeste"... is dat een denkbeeldige fanclub van jou? Want de meeste mensen weten mijn commentaar wel te apprecieren.

En waarom iets terugnemen van verontschuldigingen aan iemand die suggereert dat deze foto door 2 mensen genomen is , jonge jonge , zielig , again
                                Je blijft volharden hé, het feit negerend dat je mijn post verkeerd gelezen hebt en dus onterecht je tirade begon.
                                Welja, iedereen kan m'n vorige posts lezen, dus no problem. Ik zag mijn fout al in, 5 posts geleden. Maar jij begint mij uit te maken omdat je zelf iets helemaal verkeerd leest. En je blijft maar doorgaan. Wie is er zielig?

Comment

Working...
                                X