Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Controversiëel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Controversiëel?

het is leuk eens iets anders proberen maar bij deze foto heb ik toch zoiets van " dat is het toch niet".
    zoals al reeds gezegt, het hoofd, voeten, de arm, dat stuk lelijk hout op de voorgrond, dien verdwenen duim, dat stuk muur links en rechts boven dat komt piepen
    ik vind dat je veel beter kan en kunt hoor

greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
      Soms tijdens een shoot laat ik mijn dochtertje van 7 meeshooten, met een spare-camera. Komen ook van deze beelden uit :-)
      koesteren zo'n talentvolle dame.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

sterk
        into minimal techno

Comment

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
          Last edited by wamo; 31 juli 2013, 22:39.

Comment

Aangezien de vele reacties moet ik seffens nog gaan geloven dat hij controversiëel is.

Ik vind je werk echt goed Lennert, en ik hou ook van regels doorbreken.

Maar deze foto is nou niet echt mijn ding. Zoals Paly al zei, mij stoort ook de muur en de houten armleuning.
            Verder snij je eigenlijk los in het oog van het model, en dat vind ik er nou net iets over.

Maar één ding geef ik je na, je hebt toch een controverse losgekregen met je topic...

Op naar de volgende foto

Peter
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
              Bwah, ben er niet zo gek van... Soms tijdens een shoot laat ik mijn dochtertje van 7 meeshooten, met een spare-camera. Komen ook van deze beelden uit :-)
              Toffe vergelijking ... Het kunnen van Lennert met dat van je dochter van 7 !
              nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

Comment

III LOOOVVEE IITTT !

is de huid bewerkt? die is supermooi!
                http://www.melissavanbelle.be

Comment

Op deze manier kunnen we elke mislukte foto wel controversieel en tegen de draad in gaan noemen

Vind het absoluut geen prettige plaat om naar de kijken vanwege de vele "controversiele" elementen
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                    Op deze manier kunnen we elke mislukte foto wel controversieel en tegen de draad in gaan noemen

Mislukt begod ..
                    http://www.melissavanbelle.be

Comment

Vind het absoluut geen prettige plaat om naar de kijken vanwege de vele "controversiele" elementen
                      Als je niet ziet dat deze foto zo bedoeld is... dan moet u uw inzichten toch wel eens bijscherpen hoor.
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Aan degene die de moeite heeft gedaan om hun (dis)like wat te verduidelijken: Thanks!
                        T'is geen alledaagse foto, daar ben ik mij zeker van bewust.
                        Aan degene die et nie luste, der is nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          Als je niet ziet dat deze foto zo bedoeld is... dan moet u uw inzichten toch wel eens bijscherpen hoor.
                          Zo kun je alles wel recht lullen wat krom is... niks mis met mijn inzicht hoor
                          Foto mag gewoon *** zijn, zolang het verhaaltje erom heen maar goed is??????

Comment

Zo kun je alles wel recht lullen wat krom is... niks mis met mijn inzicht hoor
                            Foto mag gewoon *** zijn, zolang het verhaaltje erom heen maar goed is??????
                            T'is goed ja?! Ga eens wat fotokes maken ipv hier te komen zeveren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                              T'is goed ja?! Ga eens wat fotokes maken ipv hier te komen zeveren.
                              weer eentje die niet tegen kritiek kan

Comment

weer eentje die niet tegen kritiek kan
                                "Een ***-foto die goedgeluld is". Jij noemt dat kritiek?
                                Alles wat ik vandaag de dag van fotografie weet, ken ik rechtstreeks of onrechtstreeks via belgiumdigital. Vooral door te posten en van te leren uit kritiek.
                                Een standaard shot kan mij niet meer bekoren. Ik probeer te experimenteren met composities, licht, bewerking, .. En dan kom jij hier de boel onderschelden en in't belachelijke trekken?
                                Doe maar voor hoe het wel moet, graag, daar leer ik van.

Comment

Working...
                                X