Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Controversiëel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Controversiëel?

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Hier zijn die regeltjes onnodig volgens jou, maar in een ander topic, onder een andere foto worden ze gegeven als kritiek. Welk nut heeft commentaar als die niet consequent is? Ik zie mij al als nieuw lid de fototopics doorlezen, in de ene wordt een afgesneden hoofd als fout gezien en is het niet showcasewaardig, in een ander topic is het lekker experimenteel
    zie het probleem niet hoor; gewoon je eigen ding doen en hier vragen hoe anderen erover denken.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij is dit een geslaagde foto.
      Veel beter dan de doordeweekse modellenshoots van 13 in een dozijn, waar ik écht op uitgekeken ben. Zucht!
      Maar ieder zijn gedacht erover natuurlijk.

Het enige wat mij wat stoort is de betegeling op de achtergrond (past mijn inziens niet met het moderne karakter van de foto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        T'is geen alledaagse foto, daar ben ik mij zeker van bewust.
        Nee, inderdaad, zo'n foto's maak je niet elke dag, omdat dat model niet elke dag in je zetel ligt. Verder... te veel storende elementen om een goeie foto over te houden. De houten leuning van de zetel op de voorgrond, de hoeken van de kamer, de zware schaduw van de benen... sorry, ik vind er niet veel aan. Toch vrij alledaags, al bij al... Zet deze onder een andere naam in de beginnershoek en hij wordt gekraakt (op het model en CS3 na).

Hier zijn die regeltjes onnodig volgens jou, maar in een ander topic, onder een andere foto worden ze gegeven als kritiek. Welk nut heeft commentaar als die niet consequent is? Ik zie mij al als nieuw lid de fototopics doorlezen, in de ene wordt een afgesneden hoofd als fout gezien en is het niet showcasewaardig, in een ander topic is het lekker experimenteel
        Ik moet caleido hier bijtreden... Een ongelofelijk gemis aan consequentie stel ik heel vaak vast in de commentaren op dit forum. Men kijkt enkel naar wie de foto gemaakt heeft, en als hij het ietwat verkoopt is 't altijd goed. 't Is niks tegen jou, Lennert, maar gewoon, het valt erg op. Het gaat niet alleen over afgesneden ledematen, waar ik het nog niet eens over gehad heb.
        Ik vind ook niet alle foto's van Stephan Vanfleteren goed... hijzelf waarschijnlijk ook niet, anders zou hij er al veel meer geëxposeerd hebben.

Mvg

Chris
        Last edited by FestinaLente; 20 september 2009, 14:18.

Comment

Lennert,

Fantastisch beeldeke mijn inziens... de bewerking ook dormifabel goed... en van de zogezegde regeltjes heb ik ook meer dan mijn buik van vol... het hangt er gewoon vanaf voor welk doel de foto zal dienen...
          één puntje zou ik er zelf aan veranderd hebben... en dat is het houten gedeelte van de zetel, dat zou ik zwart hebben gekleurd..
          Doe zo verder zou ik zeggen...

grtz... Nico
          ARTERTAINER - CANON DIGITAL EOS 5D + EF 24-70mm F:2.8 L USM + EF 70-200mm F:4.0 L USM + EF 50mm F:1.4 USM + EF 85mm F:1.8 USM

Comment

Door mij ?, dan ben ik benieuwd welke foto dat dan was ?
            Ik kan ook niet alles onthouden.

alex
            Website : www.alextimmermans.com
            Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
            Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Controlversieel? Mwa, qua foto niet, maar het is er wel eentje waardoor ik enorm goesting krijg om commentaar te geven.
              Licht en schaduw? mjammie...
              Hard beeld? Jep, mjammie...
              Model, en dan helemaal in dit kader? mjammie... en dan zowel qua pose, qua expressie, qua kleding, qua "afgehakt".

Ben ik dan de enige die afgehakt lang niet altijd een probleem vindt? Het is niet dat je haar tenen niet meer ziet, dat ze er geen heeft, he.

Prachtplaat, al is het maar dat ik bijna zin krijg om mijn make-up-doos klaar te zetten, camera klaar te gaan leggen en een of ander model van straat te gaan plukken.

Enige punt van kritiek... die sofa vind ik in deze foto enorm lelijk :-)

Comment

mwaa.. als er 1 is die van dit soort dingen houdt ben ik het wel Lekker tegendraads, snij maar raak enz. Dus daar zit het zeker goed. Maar is dit wat je ook echt wilde?

Ik denk dat jij net als ik die zoektocht bent begonnen om die beelden te maken die je hier en daar tegenkomt..... en dan zie je je eigen platen en denkt dan... damn.. tis het toch weer net niet.

MAAR... Ik denk wel dat dit DE manier is om op gegeven ogenblik je eigen ding te vinden.

DUS ga ik verder niet inhoudelijk op de plaat in... daar zal je nl. niet blij van worden :lol:
                Maar doe zo voort. Ik hou hier wel van
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  DUS ga ik verder niet inhoudelijk op de plaat in... daar zal je nl. niet blij van worden :lol:
                  [Hulk]GROAARRRRRR!!![/Hulk]

Ik heb em als wallpaper staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    [Hulk]GROAARRRRRR!!![/Hulk]

Ik heb em als wallpaper staan
                    ow.. maar zo heb ik er zoveel. Maar ik denk dat jij wel ongeveer weet waar ik op doel
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Dat gedoe van 'ik ga lekker tegen de regeltjes in' of 'hij heeft dat wel allemaal zo bedoeld' ben ik hier op bd zo beu gelezen als iets... dat komt zo uit de hoogte over...

maar deze foto vind ik goed!
                      Last edited by Pixations; 28 september 2009, 21:10.
                      www.pixation.be

Comment

Working...
                      X