Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kan gelijk niet zeggen of ik dit geslaagdvind of niet, controversieel of niet...
Feit is, m'n aandacht wordt direkt getrokken tot de delen die er niet op staan, maar die je wel verwacht.
Mocht er vanonder gecropt zijn tot het bruin van de zetelleuning er niet meer opstond, dan zou dat gevoel nog versterkt worden.
Controversieel Helemaal niet.
Gewoon wat anders.
Tegen de regels in Dat doe ik ook veel maar tracht het wel aanlokkelijk te houden op de punten die ik wil in de aandacht brengen. Hier zou dat de dame moeten zijn maar mijn blik valt hier direct op het afgesneden hoofd en voeten, het houten handvat.
Tegen de regels in... blijven doen maar de aandacht trachten te trekken op het onderwerp dat is de truk.
Voor mij zit die technisch goed in elkaar, maar is de compo helemaal niet geslaagd.
Een klasse dame verdient meer dan een afgesneden hoofd en voeten in een lelijke zetel ( houten stuk).
Dat maakt voor mij de plaat een downer.
Groet Flash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
lennert....dit is een fantastisch beeld....
je krijgt echt zo een "snap-shot" effect..... en geloof me dat lijkt veel makkelijker dan het is om dat effect te bereiken...deze is wonderwel geslaagd....
prachtig qua kleur ook
mooi!
imagination is more important than knowledge - albert einstein
Tja ik weet niet wat ik er moet over denken..Maar voor mij kijkt hij op de 1 of ander mannier niet lekker.
De technische kant daar zeg ik normaa niets over maar de huid lijkt me nogal te gepolijst te zijn..
Nee deze plaat doet het niet voor mij en zie liever ander werk van je.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De crop op het eerste zicht is even wennen maar het is precies als je blijft kijken dat die ook echt gaat wennen en als je er naar blijft kijken is dus zoiezo al goed en kwa bewerking knap!
Bwah, ben er niet zo gek van... Soms tijdens een shoot laat ik mijn dochtertje van 7 meeshooten, met een spare-camera. Komen ook van deze beelden uit :-)
Ik geef niet gauw commentaar op modellenfoto's, maar dit vind ik werkelijk afschuwelijk. Nabewerking, pose, achtergrond,... het enige wat ik hier goed vind is het "controversiële" uitsnijden.
Comment