Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In het restaurant

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In het restaurant

In vervolg op de oefenshoot met Anouschka, waarin we geprobeerd hebben om onder verschillende lichtomstandigheden te fotograferen (hard,zacht, binnen, buiten, schaduw, zon, met en zonder flits) hier het gedeelte waarin we even in een restaurant mochten klooien.

Model: Anouschka
    Visa: Moi

1/60 - F2.8 - ISO800 - 200mm

1/60- F2.8 - ISO320 - 200mm

Flash fired 1/60 - F2.8 - ISO100 - 115MM
    Last edited by MadMax; 26 augustus 2009, 21:01.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: In het restaurant

Alle 3 de max, madmax.

Héél inspirerend.
    Canon 450D

Comment

ook al weet ik dat de ruis in 1 en het vele zwart in 3 héél bewust zijn ....
      kies ik toch voor het klassieke frivole in de tweede
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

geef mij maar de derde foto
        MadMax strikes again
        into minimal techno

Comment

de 3e is echt wel prachtig. Heeft zo iets waar je blijft naar kijken.
          I love my D500

Comment

Foto 2 en 3 vind ik best wel goed! De ruis en haar blik in de eerste niet.

Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk bericht
            MadMax strikes again
            Uw plaat blijft weer hangen:

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

www.pixation.be

Comment

voor mij ook graag de derde, heeft net dat meer dan de andere 2, alhoewel deze er best ook mogen wezen.
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

Comment

Doe mij maar de tweede, de eerste met vele ruis zou mischien in Z/W beter uitkomen.
                De derde no eyes no contact for me
                Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                www.cromagnonman.be

Comment

weeral top hé, vind de 2de echt heeeeeeeeel mooi, de 1ste kan mij ook smaken, vind de ruis hier wel mooi, zou hem graag eens in zwart-wit zien, de laatste vind ik ook de minste, maar daarom niet slecht, ik mis gewoon wat van het gezicht, ietsje meer ging voor mij beter zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk bericht
                    weeral top hé, vind de 2de echt heeeeeeeeel mooi, de 1ste kan mij ook smaken, vind de ruis hier wel mooi, zou hem graag eens in zwart-wit zien, de laatste vind ik ook de minste, maar daarom niet slecht, ik mis gewoon wat van het gezicht, ietsje meer ging voor mij beter zijn
                    Zijn 3 totaal verschillende platen in 1 locatie.

1e is 200 mm uit het handje op 1/60 en iso 800. Normaal zijn die bij mij altijd onscherp

foto 3 is een toppertje voor mij persoonlijk als het gaat om lichtsturing op locatie.

foto2 vind ik zelf fijn door de sfeer en de achtergrond.

Zelf wilde ik nog meer naar 1/25 maar dat was niet te doen uit het handje.

Thanks allemaal
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

1e lijkt mij bijna genomen met een compactje met slechte ruisprestraties. Ik probeer, maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in. Vind het ruis ook te groot, fijnere kan ik meer smaken. De losse mouw ligt ook beetje raar. Nonchalant, dat wel.

2de vind ik heel mooi, puur om het licht en hoe het reflecteert op de kledij.

3de vind ik de mooiste, al zou ik de vlek bovenaan rechts misschien wegvegen.
                      Was de muur (en schaduw van het model) groter, dan liet ik hem staan, dan had het een functie, maar nu is het klein en afleidend...

Mooie reeks, minus het ruis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                        1e lijkt mij bijna genomen met een compactje met slechte ruisprestraties. Ik probeer, maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in. Vind het ruis ook te groot, fijnere kan ik meer smaken. De losse mouw ligt ook beetje raar. Nonchalant, dat wel.

2de vind ik heel mooi, puur om het licht en hoe het reflecteert op de kledij.

3de vind ik de mooiste, al zou ik de vlek bovenaan rechts misschien wegvegen.
                        Was de muur (en schaduw van het model) groter, dan liet ik hem staan, dan had het een functie, maar nu is het klein en afleidend...

Mooie reeks, minus het ruis.
                        Thanks.
                        Jouw input en die van anderen... (helaas nogal weinig these days) zijn mucho appriciated.

Wat mij opvalt aan jou, is dat je zelf nogal ruk fotografeert, maar wel goed naar andere platen weet te kijken. En deze ook goed kunt beoordelen. Compliment

Er is namlijk een soort van 'wet' ,dat als je goed naar andere platen kijkt, en deze ook beoordeelt, je dit ook in je eigen platen kunt leggen. Ik bedoel hiermee dat je de 'fouten' die je ziet niet in je eigen platen gaat maken. Hiervan heb ik nog niet heel veel in jouw platen kunnen ontdekken, maar je bent zeker op de goede weg.

Tevens heb ik 'fouten' even tussen quotes gezet omdat deze soms smaakkwesties kunnen zijn of onkunde als het gaat om fotobeoordeling.
                        Om het laatste even aan te halen bedoel ik... kijkt men tegenwoordig niet teveel naar techniek ipv het beeld?

En nu terug naar je beoordeling.
                        Ik ben zoooo blij met je beoordeling van no1. Ik had graag wat meer comment bij deze plaat willen zetten maar wilde eigenlijk jullie mening weten.
                        Veel meer ga ik er niet over zeggen. En als je wilt weten wat.. zal ik je het mailaddy van het model geven. Die zal het je uitleggen

no2 no comment

no3 okay. Deze foto kan twee kanten op. Of ze leunt of ze loopt. (jouw mening volgende)
                        Beide vind ik goed, maar ik kies voor de leunversie

Thanks voor je input. Meer van dit.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thiele Bekijk bericht
                          geef mij maar de derde foto
                          MadMax strikes again
                          Cheerleader?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Cheerleader?
                            ??????
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Foto nr 1: ook wat teveel ruis naar mijn smaak. Ik vind die "dingetjes" boven haar hoofd een storend effect hebben. Het haar is aan de linkerkant oranje uitgeslagen.

Foto nr2: prachtige blik van het model, mooie pose. De zwarte omgeving pakt hier heel goed uit. Achter en voor haar mouw zitten wat storende elementjes....ook voor het model. Ben ik gek als ik die zou weg shoppen?

Foto nummer 3 vind ik prachtig. Jammer dat het linkeroog wegvalt in de schaduw...refektor...rembrandtje?
                              Ik zou de witte muur achter haar wegshoppen....again.

Comment

Working...
                              X