Re: Bathing In Bokeh
Euh.. nee. Ik zeg nergens dat het over de limiet is. Probeer toch beetje je fantasie in toom te houden.
Bravo, is dat nu zo moeilijk om eindelijk eens voluit te typen? Moet ik daar echt eerst 3x op reageren en uitleggen? Moet je daar eerst zo dramatisch tegen af steken en aangevallen voelen?
Is niet relevant, om welke camera het gaat. Basics van belichting kan je in elke situatie toepassen...
Maar jij mag gerust jouw 1Ds II laten staan op ISO 400 tijdens studio en fotoshoots, het is een vrij land.
Gezellig. Je schijnt mij al helemaal te kennen (op meerdere fora zelf! Terwijl ik alleen op BD zit.) en omdat ik hier zeg dat ISO 400 niet helemaal nodig was - je geeft mij zelf gelijk drie zinnen hierboven - ben ik onkundig.
Dus had ik dezelfde foto genomen op ISO 100 ipv ISO 400, dan was ik een mindere fotograaf dan de TS en compleet in de fout.
Grappig ben je wel. En beetje gefrustreerd precies.
Oorspronkelijk geplaatst door Ex-Pelle
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Bekijk bericht
Maar jij mag gerust jouw 1Ds II laten staan op ISO 400 tijdens studio en fotoshoots, het is een vrij land.
Bekijk bericht
Dus had ik dezelfde foto genomen op ISO 100 ipv ISO 400, dan was ik een mindere fotograaf dan de TS en compleet in de fout.
Grappig ben je wel. En beetje gefrustreerd precies.
Comment