Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
    ja leuk hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Minimaliseer het beeld toch zo niet. Of doe je zo opzettelijke naïef? De pose die de 14jarige aanhield, ziet men constant op de typische mannenbladen. Topless met de armen voor de boezem. Waarom denk je? Om de mannen de artikels te laten lezen? Om de titel duidelijker te laten uitkomen?? Nee, het is één van de truken uit de doos.

Geen probleem als ze 18 was of ouder, maar dat is geen pose voor een 14jarige.

We worden constant gebombardeerd met naakt en pseudo-naakt, er is meer en meer gewenning. Maar probeer toch beetje bepaalde beelden geïsoleerd en objectief te bekijken.

Dat achteraf de kledij weggeshopt is, verandert er niets aan. Of maakt het nog erger, zoals al gezegd werd.

En de vergelijking met ultraconservatief USA getuigd van gebrek aan kennis van USA.

Maar goed, de foto is blijkbaar verwijderd, dus het de discussie is niet meer relevant.
      Zoals blijkt kan er uren en zelfs dagenlang gediscussierd worden of het wel of niet is toegestaan. Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om erover te blijven discusieren, ik heb de foto vervangen.
      Kunnen we erover ophouden, of moet het topic gesloten worden hiervoor?

Marco
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
        ... Kunnen we erover ophouden, of moet het topic gesloten worden hiervoor? Marco
        Yep, het doel is bereikt: nummer 1 in de rangschikking van "Meeste reacties in Mensen en Modellen"; en Annelien is TOPtien in de lijst "Meest bekeken in M & M".

"Congrats aan het team!"
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          dit is nog erg braaf eigenlijk want op BD worden soms volledig naakte minderjarigen afgebeeld waar geen haan naar kraait,

t'is maar waar trek je de grens ....

pete: dus als ge een model fotografeerd "misbruik" je de betrokkene volgens jou ?

soms gaan uitspraken toch echt te ver hoor hier, sorry
          Voila JVS, de foto van Ella is verwijderd.
          Een naakt baby'tje in deze discussie betrekken gaat mij iets te ver.
          Mvg Tim

Comment

Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            De misvatting van de eeuw dus hé...
            Zoals reeds eerder vermeld, dit is gewoon een strafbaar feit, draai het en keer het zoals je wilt.
            Het gaat hier niet om preutsheid of het puriteins zijn, dus neen we gaan niet dezelfde weg op als de USA... Maar we geven TS gewoon een goede raad mee.

Ik denk dat hij, noch het kind, noch de ouders het leuk zouden vinden hiermee in de problemen te komen.

Gouden raad : haal de foto van het internet en sluit het topic.

PS : ik reageer gewoon zuiver op basis van het Burgerlijk Wetboek hé, zelf neem ik er geen aanstoot aan, hoewel ik het nu wel niet direct een noodzaak vind om voor dergelijke foto's een minderjarig kind te ge(mis)bruiken.
            Even off topic :
            Dank je voor de raad. Maar als ouders toestaan dat een jongere met een 18plussser omgaat met het gevolg een tienerzwangerschap, dat is dit ook strafbaar ?
            En waar word dan wel de grens getrokken ?

Comment

nee hoor gaat niks te ver !! de wetgever spreekt niet over leeftijd enkel over "minderjarigen" en deze valt er hoedan ook onder!!!!
              of je nu 3 bent 8 - 14 of 17,5 maakt in de regel niks uit punt!

alleen blazen ze graag hier de boel op tot onredelijke proporties.....
              herinner je "bd olen" nog ...... dezelfde reakties en dan voor een jongeman van 17
              beetje belachelijk toch en dan ging het nog over een koppeltje!!

voor mij mocht deze blijven hoor vond het een absolute topplaat, maar sommige pastoors hier amai....
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                Even off topic :
                Dank je voor de raad. Maar als ouders toestaan dat een jongere met een 18plussser omgaat met het gevolg een tienerzwangerschap, dat is dit ook strafbaar ?
                En waar word dan wel de grens getrokken ?
                jahoor want dan kan deze aangeklaagd worden voor verkrachting

we leven in belgie anno 2008 hahahahaha

Comment

jahoor want dan kan deze aangeklaagd worden voor verkrachting

we leven in belgie anno 2008 hahahahaha
                  En de ouders ook ?

Comment

De nieuwe foto is ook erg goed!

En wat een model ...
                    www.pixation.be

Comment

3 knappe platen, al vind ik de derde een tikje donker
                      http://www.dannydemeyer.be

Comment

vind de vervangen foto ook erg mooi, licht/kleur/scherpte prima hoor.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                          En de ouders ook ?
                          Kan dat anders bij een verkrachting?
                          Het is een seriueze misvatting dat ouders zomaar toestemming kunnen geven over wat hun kinderen mogen of niet.

Even enkele serieus scheef getrokken voorbeelden, maar je moet hier blijkbaar overdrijven voor mensen iets snappen.

Minderjarige steekt brand aan... ik mocht dat van de papa. Nee, dat mag niet ook al zegt de papa dat dat mag.

Minderjarige wordt seksueel misbruikt door ??? Maar ik had de toestemming van de ouders. Nee, mag niet. Ook niet met toestemming van de ouders.

Misschien nog een vraag, mogen ouders hun kinderen dan seksueel misbruiken. Ze zullen zichzelf toch wel de toestemming geven zeker.

Sorry voor de serieus scheef getrokken voorbellenden. Maar heb het idee dat mensen hier niet snappen dat het gerecht nog altijd meer te zeggen heeft dan de ouders.
                          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Foto is ondertussen vervangen dus doorleuteren heeft geen zin, graag terug on-topic (en dat is in de fotohoek nog altijd de foto op zich)
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

vervangen foto is gewoon schitterend alles klopt !
                              dit modelletje zou ik haast "perfect" durven noemen!

Comment

Off-topic: (moet me toch eerst van het hart.)

alleen blazen ze graag hier de boel op tot onredelijke proporties.....
                                Wat noem jij "onredelijke proporties"?
                                Het gaat hier om een "kind" van 14 , he. Als dit "standaard" is om in het modellenwereldje te horen, ben ik blij dat mijn dochter (ook 14, en een gewillig slachtoffer om voor de lens te springen) totaal geen intenties in die richting heeft.

voor mij mocht deze blijven hoor vond het een absolute topplaat
                                Met een andere topictitel, bvb "Annelien, topmodel in wording", zonder verwijzing naar de leeftijd, ben ik direct akkoord. (Maar ja, dan hadden er ook niet zoveel reacties op gekomen.)

maar sommige pastoors hier amai....
                                De reacties van sommigen verontrust me toch enigszins. Maar wellicht gaat het hier wellicht niet om bezorgde ouders van puberende tieners.

terug on-topic:
                                Alle vier zijn het superplaatjes. Ik zou echt willen dat ik het ook zo kon.

Comment

Working...
                                X