Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

    Afgelopen zondag een erg leuke shoot gehad met annelien, erg gezellig en mooie resultaten, hier 3 foto's uit de shoot.
    1:
    Foto vervangen, is is nu genoeg over geschreven , daarom de foto vervangen door een ander exemplaar uit de shoot.
    1a:

    2:

    3:
    Last edited by Ranon; 19 september 2008, 12:21.
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

  • #2
    Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

    ziet er idd veelbelovend uit, knappe plaatjes en een nog knapper modelleke!!
    plaatjes kunnen zo in de "boekskes"
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

      Als je het mij vraagt krijgt ze hier de eerste plaats kwa modellen, nog maar 14jaar en echt ongelooflijk mooi..
      Het is haar een aangeboren talent denk ik, ben het zelf zeker!
      Als ik ooit eens de kans heb zal ik ook eens fotos trekken van haar, het moet toch een pareltje zijn om mee te werken..

      Groeten
      Yannick Desmet 2021
      yannickdesmet.com

      Comment


      • #4
        Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

        Heel mooie foto's! En wat een model! Ze zou er in verder moeten gaan.

        1 en 2 zijn heel mooi gedaan. Bij 2 is de spontane lach super, bij 1 heeft ze een killer blik. 3 is dan weer helemaal iets anders, maar vind ik ook heel erg goed. Wat een sfeer spreekt er uit dat beeld!

        Fan!
        www.focusfotografie.be
        www.facebook.com/eviwilmus

        Comment


        • #5
          Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

          Ze is een belgisch model uit de buurt van Oostende,
          hier haar profiel: http://www.modellennet.be/profile_det.php?pid=8490
          Ze is dus echt geen onervaren model, en volgens mij gaat ze er zeker verder mee

          gr Marco
          Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

          Comment


          • #6
            Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

            Yep, Annelien is een natuurtalent. Hetzelde meisje trouwens als in mijn post (Transfo) met het roze pruikje op foto 1.

            De foto's zijn top. Voorkeur voor 1 en 2. De derde vind ik minder.
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #7
              Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

              Mooi reeksje, voorkeur voor foto 2.
              Het is idd een topmodel, heb ook het geluk
              gehad dat....

              gr
              Luc

              Comment


              • #8
                Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                Ik vraag me wel af, waarom al een meisje van 14 gebruiken voor bedekt toples?
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                http://www.stevevandegaer.be

                Comment


                • #9
                  Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Ik vraag me wel af, waarom al een meisje van 14 gebruiken voor bedekt toples?
                  Je ziet hier nog minder dan gekleed in een topje. Denk ten eerste dat het afhangt wie de foto maakt, en dat er waarschijnlijk bij haar altijd een ouder en/of zuster bij is.
                  Ik heb hier (op deze manier) helemaal geen probleem mee.

                  Foto 1 en 2 vind ik super....super SUPER mooi.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                    Drie prachtige foto's!

                    Voorkeur voor de tweede vanwege de spontane lach

                    Comment


                    • #11
                      Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                      fotograaf onbekend.
                      model onbekend.
                      wel drie maal mooi.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                        Zeer mooi model en prachtige foto's!

                        Inderdaad, topless op 14. Ik stel meer niet zozeer de vraag of dat ongepast is, want ze ziet er een pak ouder uit, dus ik vind het wel passen.
                        Ik stel me eerder de vraag of dat volgens de wet wel mag... toch maar mee oppassen.
                        www.katrijnmichiels.be | blog

                        Comment


                        • #13
                          Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
                          Ik stel me eerder de vraag of dat volgens de wet wel mag... toch maar mee oppassen.
                          Denk dat dit een behoorlijk grijs gebied is waar je uren over kan discussieren als je de wet niet kent. Zou wel eens leuk zijn om dit voor eens en altijd uit de wereld te helpen met behulp van het wetboek/rechter en iemand die er echt verstand van heeft. Je komt deze vraag bijna wekelijks op elk fotoforum tegen.

                          Ik zelf heb er geen problemen mee als er maar een ouder aanwezig is, en een getekend contract door beide ouders en/of voogd.
                          Deze foto is ook niet shockerend en heeft een totaal ander doel/uitstraling. Denk dat dit ook scheelt. Maar goed. De kenners van de wet mogen hier over oordelen. Ik zie alleen maar een heel mooi model en een dito plaatje.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
                            Zeer mooi model en prachtige foto's!

                            Inderdaad, topless op 14. Ik stel meer niet zozeer de vraag of dat ongepast is, want ze ziet er een pak ouder uit, dus ik vind het wel passen.
                            Ik stel me eerder de vraag of dat volgens de wet wel mag... toch maar mee oppassen.
                            sluit ik me 200% bij aan. Ik weet dat Annelien een MEGA model is en ik weet dat ze altijd onder begeleiding werkt, dus op zich niets mis met de opname ... of -in geval van- "mijnheer de juge" er ook zo over zal denken is een andere vraag.

                            maw ... prachtig werk, maar voor opname 1 had ik een andere (lees 18+) jongedame gekozen.

                            Greetz,
                            TravelToy
                            www.christian-bailleul.be | Blog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Denk dat dit een behoorlijk grijs gebied is waar je uren over kan discussieren als je de wet niet kent. Zou wel eens leuk zijn om dit voor eens en altijd uit de wereld te helpen met behulp van het wetboek/rechter en iemand die er echt verstand van heeft. Je komt deze vraag bijna wekelijks op elk fotoforum tegen.

                              Ik zelf heb er geen problemen mee als er maar een ouder aanwezig is, en een getekend contract door beide ouders en/of voogd.
                              Deze foto is ook niet shockerend en heeft een totaal ander doel/uitstraling. Denk dat dit ook scheelt. Maar goed. De kenners van de wet mogen hier over oordelen. Ik zie alleen maar een heel mooi model en een dito plaatje.
                              Opgepast daarmee Jurgen. De Belgische wet (van de Nederlandse weet ik het niet) verbiedt het en een handtekening of toestemming van de ouders verandert daar niets aan. De ouders kunnen wettelik gezien geen permissie geven om iets te doen dat tegen de wet is. Het maakt hen integendeel medeplichtig.

                              Alzo sprak mijn collegafotograaf MH, advokaat en plaatsvervangend rechter.

                              Blabla ende bla (eindeloze discussie).

                              On topic: toch wringt het bij mij ook wat. Waarom moeten modellen toch per sé altijd uit de kleren? En als het dan toch MOET, doe het dan met meerderjarigen, die worden geacht zelf hun beslissingen te nemen. Ik vraag me af wie in DIT geval de beslissing heeft genomen.....
                              Enfin, ik heb zoiets van 'was dat nu echt nodig?'
                              If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                              www.sylviehuybrecht.be

                              Comment

                              Working...
                              X