Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Annelien 14 jaar en TOP!!

Op de eerste naaktfoto (want dit is het wel degelijk!), is eigenlijk het eerste wat me opvalt,
    die heel lelijke duim door het glas,...technisch gezien is dit bij mij al voldoende om de foto erdoor te laten zakken,...sorry...

Annelien, is een fantastisch model, that's for shure!, maar dit alleen maakt er nog geen 100% topfotos van....

En, op ethisch vlak ,...Marco heeft hier wel degelijk enkele risico's genomen....maar ik ben breed denkend en veroordeel zeker niemand!

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      okay.. duidelijk. (persoonlijk waag ik me er ook niet meer aan hoor :P)
      Ranon: ff titel veranderen ... Annelien 18 jaar en TOP!!
      Dat ze maar snel 18 is dan
      Yannick Desmet 2021
      yannickdesmet.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Op de eerste naaktfoto (want dit is het wel degelijk!), is eigenlijk het eerste wat me opvalt,
        die heel lelijke duim door het glas,...technisch gezien is dit bij mij al voldoende om de foto erdoor te laten zakken,...sorry...

Grtz, D.
        Dit een naaktfoto , ha ha ha ha ha , ik lach me een breuk , erger nog , ik val van mijn stoel achter mijn PC ; jongens, jongens , in wat een bekrompen wereld leven jullie !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Dit een naaktfoto , ha ha ha ha ha , ik lach me een breuk , erger nog , ik val van mijn stoel achter mijn PC ; jongens, jongens , in wat een bekrompen wereld leven jullie !
          Naakt betekent zonder kleren, zie jij kleren?
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

ik weet niet wat ik ervan moet denken maar kan awacs enkel bijtreden in zijn mening en gedachtengang
            hoe het mogelijk is weet ik niet maar wanneer er zelfs maar een paar schouders te zijn zijn en een navel zijn er al die op hun achterste poten gaan staan en daarbij komt nog dat de wet onduidelijk is omtrend deze materie
            hier is in de verste verte geen spoor te bekennen van enige sexuele inslag op geen enkele manier, het enige wat er te zien is is een prachtige jonge vrouw/meisje, en daar hebben sommigen dan problemen mee vreemd hoor

wat te denken van al die moeders en vaders die hun minderjarige kinderen naakt op de foto zetten, ik denk aan de zomerse taferelen op het strand , de kleine in zijn blote poep in het zand en een plasje water......het kleintje dat een badje krijgt ....ja zeg waar trek je de grens??
            en ik weet het niet zeker maar ik denk dat jullie ernaast zitten wat de wet hieromtrend steld
            is het niet zo dat mijn doeld op "aanstootgevende" afbeeldingen??
            en denk nu eens na
            dacht je dat "foute" mensen hier iets mee zijn?? ga eens naar de sauna, waar is de wetgever dan plots?? daar zie je ze in levende lijve ....
            kom zeg normaal blijven doen he de wereld is al hypocriet genoeg.....
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Idd. ieder zijn gedachtegang, maar .... er is ook nog zoiets als wetgeving.
              Ik blijf het link vinden.
              BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Naakt betekent zonder kleren, zie jij kleren?
                Neen, ik zie geen kleren maar zie jij tieten of kont of venushill of wat dan ook ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                  Idd. ieder zijn gedachtegang, maar .... er is ook nog zoiets als wetgeving.
                  Ik blijf het link vinden.
                  Kijk, de wetgeving he .......
                  Post je hier een foto als deze dan krijg je een hoop comments als bovenstaande ....
                  Trek je daarentegen naar de arme landen en fotografeer je daar de arme naakte of halfnaakte kindjes dan word je werk ineens "waw" !

Comment

Zelf vind ik de eerste en de tweede de beste, maar jammer genoeg zit daar toch een foutje aan, namelijk dat je door het flesje kunt zien. Ooit heb ik al eens op televisie een parfumshoot gezien en daar werd de achterzijde van het flesje netjes afgeplakt met een wit vel. Zo komt het parfumflesje volledig tot z'n recht (wat eigenlijk de bedoeling zou moeten zijn volgens de foto's) en heb je geen last van storende elementen door het flesje heen.

Verder volg ik volledig de mening van Rob. Het is inderdaad een moeilijke discussie, want bij welke leeftijd zou het verbod moeten eindigen (16 of 18 jaar?) en vooral ook, bij welke leeftijd zou het verbod moeten aanvangen...? Baby's mogen ook naakt in beeld Moeilijke materie dus die best overgelaten wordt aan zij die bevoegd zijn. Hier kan ik enkel m'n persoonlijke visie over geven en die strookt volledig met Rob z'n uiteenzetting... Topless ware niet nodig geweest, en zelfs al is de kledij weggeshopt, de topless-indruk wordt gegeven

Mvg,
                    Frederic

Comment

de helft van de nu gegeven comments, is al geen beoordeling over de geplaatste opnamen meer.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        de helft van de nu gegeven comments, is al geen beoordeling over de geplaatste opnamen meer.
                        grt,bouk.
                        Overschot van gelijk Bouk , discussie is meer voor zaagforum elders ...ik ga geen namen noemen dit keer !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          grt,bouk.

Ik vind het alvast prachtige foto's !
                          Ik wou dat ik het ook kon, al was het maar met een sprinkhaan (al dan niet 18+ ) ;-)

Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

Comment

Of ze nu 14 of 18 is maakt voor mij niets uit, prachtig meisje/model en ook heel mooi in beeld gebracht
                            Drie toppers gewoon, en inderdaad jammer van die duim, maar zo erg is dat nu ook niet hé.

Ps. hebben er een tijdje geleden geen grote posters langs onze wegen gehangen van een naakt meisje ? Wel op haar rug gefotografeerd, maar wat doet het er toe, vandaag is er een website opgestart www.allesoverseks.be , en dat mag dus blijkbaar wel, veel meisjes van 14 doen heel wat méér dan zedig voor een foto poseren, ik heb daar alvast geen last mee, ik denk dat er maar miserie van komt als een direct betrokkene klacht gaat indienen.

Comment

Het is een gevoelige discussie --> duidelijk
                              Het is een topmodel --> wat mij betreft nog veeeeeeel duidelijker

Topfoto's ? --> enkel #2 zit in die richting

#1 de aangehaalde commentaren over duim en make up, #3 is voor mij een oksel foto (door bewerking het eerste wat opvalt), ik zou zelfs een crop overwegen.
                              Groeten Dirk
                              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Mooie Foto's

Gr,
                                Didier
                                Steenbeke Didier

Comment

Working...
                                X