Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!)

Oorspronkelijk geplaatst door Ranon Bekijk bericht
    Als die zo in strijd was met BD regels, dan had een moderator de foto gelijk eraf moeten gooien. Omwille van de goede vrede heb ik de foto vervangen, maar het is en blijft een mooie foto.
    helemaal met je eens wat de foto betreft hoor.
    en als laatste even voor allen een tip uit het regelement:
    bij twijfel de Moderotor (van te voren) raad plegen.
    en tot zover mijn bijdrage aan dit topic, begin zowaar de anderen te verwaarlozen!!.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Deze foto's (ook de eerste voor vervanging) zijn gewoon top. Zowel van fotograaf als model prachtig werk. Ik denk dat menig professionele fotografen hier jaloers op zijn.

Ik begrijp sommige mensen niet. Ik ga hier niet verder over uitweiden maar het wordt hoog tijd dat men beseft dat de meeste 14 jarigen eigenlijk al jonge vrouwen/mannen zijn die verdomd goed weten wat ze willen. Wat de wet ook zegt.
      Groetjes Steco

Comment

Eerst en vooral on topic :

Drie zeer mooie foto's (nu toch)
        Vind de vervanging echt top...

Off-topic (en dan vooral aan de vader) :

Als je een stuk van een zin aanhaalt om te reageren, zijnde het ge(mis)bruiken, moet je de hele zin aanhalen en NIET iets uit de context trekken.

Zeg heel DUIDELIJK in diezelfde zin dat ik geen probleem heb met de foto's, noch er aanstoot aan neem. Zeg alleen dat het voor mij niet nodig is om hiervoor een minderjarige te gebruiken en vor sommige misschien wel misbruiken. Je moet af en toe wat dieper lezen dan de tekst zelf.
        Nu ja, dat op zich zal voor sommigen moeilijk zijn zeker.
        En als jij blij bent dat je dochter van 14 op dergelijke manier voor een camera komt is dat jou probleem. Ik wilde met mijn reactie alleen de fotograaf en jezelf behoeden tegen problemen.
        Maar als die er volgens jou niet zijn geen probleem, doe zo voort zou ik zeggen

Ik zelf hoop dat mijn dochters op 14 niet de intentie hebben om dit te doen, en indien wel zal ik het fotocontract nooit handtekenen...

Maar gelukkig is iedereen anders, en heeft ieder een andere waardemeter hé
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
          aan dit topic hou ik 2 dingen over.

bekrompen en "narrow minded".
          Dat is maar 1 ding

BTW: leuke wetteksten. Maar waar blijven die op kinder arbeid en die van het portret recht van minderjarigen. Oeps,
          Portret recht van minderjarigen kan enkel door bevoegde instanties toegekend worden en niet door ouders Check the topic op modellennet, gaat veel verduidelijken.
          Kort samengevat komt het er op neer dat je van minderjarigen nooit foto's kan publiceren tenzij na aanvraag bij de juiste instanties en wanneer deze nodig zijn voor commercieel werk.
          Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
          http://www.stevevandegaer.be

Comment

Na het antwoord van de vader wordt ik nog meer overtuigd dat het hier vooral gaat over ouderlijke "pushing" van hun eigen kind.
            Op de site van het model zegt ze zelf dat haar vader "Mister Rony" de eerste opnamen deed in haar carrière en dat ze zeer snel al in contact kwam met o.a. Daniel Doyen. e.a. Haar werknaam is "La Hacha". Kijk ook eens naar opnamen, door haar vader verwezenlijkt , waarop ze toch wel in licht-arrogante kleding en pose staat.
            Wie fotografeert zijn eigen dochter zo uitdagend?

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

"heeft ieder een andere waardemeter"

jij hebt wel lef kerel...
              Kom je hier effe zeggen dat uw waarden hoger liggen dan die van Annelien en haar familie?

ik bekijk dit topic vanaf nu zelfs niet meer, echt ongelooflijk hoe bekrompen mensen kunnen zijn.
              poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                Dat is maar 1 ding

BTW: leuke wetteksten. Maar waar blijven die op kinder arbeid en die van het portret recht van minderjarigen. Oeps,
                Portret recht van minderjarigen kan enkel door bevoegde instanties toegekend worden en niet door ouders Check the topic op modellennet, gaat veel verduidelijken.
                Kort samengevat komt het er op neer dat je van minderjarigen nooit foto's kan publiceren tenzij na aanvraag bij de juiste instanties en wanneer deze nodig zijn voor commercieel werk.
                dat was voor den engelstalige ;-)
                poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                  Het wordt hoog tijd dat men beseft dat de meeste 14 jarigen eigenlijk al jonge vrouwen/mannen zijn die verdomd goed weten wat ze willen. Wat de wet ook zegt.
                  De tijden zijn inderdaad veranderd, de jongeren van nu zijn niet meer zoals 10, 20, 30 jaar geleden... Maar sommigen gaan maar moeilijk mee met hun tijd he
                  Vriendelijke groeten, Sven
                  Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                    De tijden zijn inderdaad veranderd, de jongeren van nu zijn niet meer zoals 10, 20, 30 jaar geleden... Maar sommigen gaan maar moeilijk mee met hun tijd he
                    Nooit gehoord van het prentenkabinet van Louis Paul Boon?

Comment

Tweede reactie wegens off-topic, dus slotje
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                      X