Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwangbuis (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Dwangbuis (18+)

    @kstyle. Svp de volgende keer even de doucheslang aan de kant opbergen of niet in de foto terug te laten komen! De foto's op zich zijn zeker meer uit te halen, ook in deze setting met locatie en bewegingsvrijheid van model.

    Overigens valt het me op dat er mensen zijn die denken dat ze door hun eigen ideeen van het leven in dit geval "kstyle" moeten aanspreken op zijn/hun fotografie!!! Uiting van vrije meningsuiting geen enkel probleem mee, maar sommige reacties van mensen vind ik ver onder het niveau van een volwassen en normaal denken persoon.

    Stel je voor dat het model op de foto erop staat met een leuk bloempje in haar mond met gewoon d'r armen over elkaar!! Dan waren de reacties ongetwijfeld iets anders, maar blijkbaar lees ik bij sommige van jullie een aversie over dit onderwerp. Als het onderwerp je niet bevalt, dan kijk je maar gewoon in een ander topic naar bijtjes en bloemetjes maar ga hier niet dit soort domme reacties posten die mijn inziens niet door de beugel kunnen (met speciale dank aan Kodachrome).

    Over de foto's zelf kan ik overigens wel opmerken dat fotografie met latex/pvc/rubber kleding soms iets aparter is dan de meeste mensen gewend zijn en sommige daarom de foto's al meteen mooi vinden. Persoonlijk spreken deze foto's mij weinig aan door de gekozen hoek, of doordat het idee net dat ene kleine extra mist in de uitwerking. Nu snap ik ook wel dat het niet te vergelijken is met fotografen zoals "Suze Randall", maar vind ik zeker dat de fotograaf altijd blijft bijleren, in dit geval hoop ik in de toekomst nog groei te vinden in het werk van "kstyle". Overigens heeft hij met andere foto's al een aardige hoogte gehaald als je kijkt naar zijn vorige foto's, maar zoals ik het zie blijft een fotograaf zijn horizon verbreden en dat kan ik alleen maar aanmoedigen.

    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #32
      Re: Dwangbuis (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
      Hoort niet thuis op BD.
      Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
      Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
      Heil .... (vul zelf maar in)

      Henri
      Een onschuldig vermaak als SM vergelijken met de gruwelen van het nazisme, dat is pas walgelijk en kwetsend. Als ik de TS was, dan had je een proces voor laster en eerroof aan je broek. Je verwijzing naar waterboarding plaatst je in de hoek van Bushbashers, maar de misleidingstechniek die je zelf hanteert is veel verwerpelijker dan wat Bush en zijn administatrie ooit hebben kunnen bedenken.
      Last edited by Canonist; 14 augustus 2008, 08:19.

      Comment


      • #33
        Re: Dwangbuis (18+)

        Hoi Kstyle

        Ik zie geen foto's hier bij je nieuwe posting maar heb hier zoals gewoonlijk ook weer komen kijken ,dus met heel veel spijt zie ik nu niks van je werk ,maar kan al aan de reactie's hier van sommige mensen horen en voelen ,dat ze er weer problemen van maken dat je een nieuwe reeks hebt gepost .

        Ik heb zelf al een paar keer een fotoshoot gedaan van BDSM ,en heb al telkens ondervonden dat er echt heel veel zorg wordt besteed aan de veiligheid van de mensen die deel uitmaken van het onderdeel van BDSM spel .

        Ik kom met veel plezier naar je volgende werk kijken hier op BD ,dus gewoon blijven je ding doen ,en laat de (moraalridders) maar doen ,zolang jij en je models er plezier aan beleven gewoon doen .

        Veel succes met je volgende reeks Kstyle .(en hoop bij de volgende post zeker je foto's te kunnen zien )

        Met vriendelijke groeten ,

        Ardesign
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

        Comment


        • #34
          Re: Dwangbuis (18+)

          Bedankt Ardesign!

          Tiens, vreemd...

          De rechtstreekse link werkt wel. Ik zoek het uit... de provider heeft vermoedelijk iets aan de hotlinking settings of security veranderd. I hate that!

          IIG, voorlopig zou je de pics moeten kunnen bekijken door deze URL's te kopieren in een nieuw browservenster. Gewoon erop klikken werkt niet!





          Hopelijk is het snel gefixt, want dat betekent dat al mijn pics hier ooit gepost kapot zijn.

          Patrick.

          Comment


          • #35
            Re: Dwangbuis (18+)

            goe bezig, en verder blijven doen zoals je bezig bent.

            Technisch vind ik er weinig of niets op aan te merken. Hier had zelfs net een beetje meer 'bloot' gemogen.....

            Ik lees met plezier de steeds wederkerende discussie op je postings, kwist niet dat er nog zo veel bekrompen mensen rondlopen hier in dit apenlandje.
            Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

            Comment


            • #36
              Re: Dwangbuis (18+)

              Ik vind ze wat braaf

              Blijven gaan he

              Comment


              • #37
                Re: Dwangbuis (18+)

                Het doet mij plezier dat mijn foto's hier ook geapprecieerd worden en niet enkel verfoeid. 't Hangt er maar van af wie zich 't meeste laat horen he. Can't please everyone...

                Patrick.

                Comment


                • #38
                  Re: Dwangbuis (18+)

                  Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                  Het doet mij plezier dat mijn foto's hier ook geapprecieerd worden en niet enkel verfoeid. 't Hangt er maar van af wie zich 't meeste laat horen he. Can't please everyone...

                  Patrick.
                  Uw foto's zijn nog bijna niet besproken, alleen het onderwerp. Da's wel een klein verschilletje.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Dwangbuis (18+)

                    wat een zielige bedoening
                    beoordeel fotos, op compo, belichting enzovoort
                    m.i. word dit veel te weinig gedaan, dit is een fotoforum
                    voor mij knap gedaan
                    mvg Wilfried

                    7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

                    Comment


                    • #40
                      Re: Dwangbuis (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                      Het doet mij plezier dat mijn foto's hier ook geapprecieerd worden en niet enkel verfoeid. 't Hangt er maar van af wie zich 't meeste laat horen he. Can't please everyone...

                      Patrick.
                      Nee kstyle, als je goed tussen de regels leest, zal je lezen dat "dit soort fotografie" hier ook geapprecieerd wordt. Dit is niet hetzelfde als "de foto"s die hier gepost" staan, want als je nogmaals leest zal je ook lezen dat de meesten deze foto"s niet 'het' van 'het' vinden.

                      Komt daarbij dat het gekozen onderwerp, niet zo 'esthetisch' weergegeven is (voor velen, waaronder ik, dan toch).

                      Misschien had je van hetzelfde onderwerp gewoon betere foto's moeten maken, en het onderwerp wat anders voorstellen, dan was al die heisa overbodig geweest.
                      Maar ik geef ook toe dat je niet altijd goede fotos kan leveren, dus voor mij was dit gewoon een slechte reeks, punt uit.

                      Toeval wil natuurlijk dat je hier 'mindere' fotos hebt, van een 'niet op smaak gebracht' onderwerp.

                      2 keer pech.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Dwangbuis (18+)

                        if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

                        er staat duidelijk bij 18 plus, en dat hoeft niet altijd een sepia tepeltje te zijn met een ruwe korrel.

                        elkaar van t grootste vuil ter wereld volschelden omwille van een foto, dat is dom, kwetsend en kinderachting. Een beetje respect goes a long way.

                        ik ben niet voor bdsm, en ben niet aangesproken door de foto's, maar ik ben wel voor creativiteit en grenzen verleggen.
                        blijf maar posten KStyle, t is vaak het origineelste dat hier passeert.
                        http://www.effieweg.tk

                        Comment


                        • #42
                          Re: Dwangbuis (18+)

                          intrigerend hoe sommigen zich toch in duizend bochten blijven wringen om dit soort fotografie (waarbij zowel model als fotograaf gewoon dikke fun hadden ) kost wat kost afgekeurd te krijgen.


                          aan fotograaf: blijf voor je ding doen.
                          estamos llegando
                          http://users.telenet.be/studiocamosci

                          Comment


                          • #43
                            Re: Dwangbuis (18+)

                            Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
                            Nee kstyle, als je goed tussen de regels leest, zal je lezen dat "dit soort fotografie" hier ook geapprecieerd wordt. Dit is niet hetzelfde als "de foto"s die hier gepost" staan, want als je nogmaals leest zal je ook lezen dat de meesten deze foto"s niet 'het' van 'het' vinden.

                            Komt daarbij dat het gekozen onderwerp, niet zo 'esthetisch' weergegeven is (voor velen, waaronder ik, dan toch).

                            Misschien had je van hetzelfde onderwerp gewoon betere foto's moeten maken, en het onderwerp wat anders voorstellen, dan was al die heisa overbodig geweest.
                            Maar ik geef ook toe dat je niet altijd goede fotos kan leveren, dus voor mij was dit gewoon een slechte reeks, punt uit.

                            Toeval wil natuurlijk dat je hier 'mindere' fotos hebt, van een 'niet op smaak gebracht' onderwerp.

                            2 keer pech.
                            Volledig gelijk! Zelf kan ik dit genre als fotografie best smaken, maar deze foto's weten me fotografisch langs geen kant te raken. De belichting is zo vlak als 't maar kan, weinig compositorische hoogstandjes, scherptediepte al evenmin.
                            Wil je persé verder doen, dan kan ik dat alleen maar toejuichen, maar fotografie van BDSM is imo veel meer dan alleen lukraak wat foto's trekken van zo'n modellen. Kortom, je hebt er voor mij nog geen 25% uitgehaald van wat erin zat.

                            Next time better.

                            Voor mooie latex-fotografie kan ik je deze link aanraden. Veel meer dan enkele voorbeeldfoto's zal je er niet zien, want de rest is allemaal betalend, maar 't zal je toch een idee geven van wat ik bedoel qua setting en afwerking van de beelden.

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #44
                              Re: Dwangbuis (18+)

                              @ Frederic: Ik heb dan ook niet de pretentie om "de allerbeste" fetishfotograaf te zijn he. Het blijft vooral amusement, experimenteren en onderweg hier en daar wat bijleren. Elke foto kan ook niet even goed zijn en zeker niet voor iedereen. De link die je opgeeft ken ik wel: heel knappe foto's, absoluut, maar vergeet niet dat dit vaak fotografen zijn die daar quasi fulltime mee bezig zijn. Die tijd en luxe heb ik niet.

                              En wie beter kan, be my guest. Ik heb de indruk dat weinigen er zich aan wagen of ermee naar buiten komen, al dan niet om hun goeie naam niet te besmeuren. Laat dat nu net iets zijn waar ik me geen bal van aan trek.

                              Patrick.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Dwangbuis (18+)

                                Oorspronkelijk geplaatst door iodario Bekijk bericht
                                intrigerend hoe sommigen zich toch in duizend bochten blijven wringen om dit soort fotografie (waarbij zowel model als fotograaf gewoon dikke fun hadden ) kost wat kost afgekeurd te krijgen.


                                aan fotograaf: blijf voor je ding doen.
                                ...en sinds wanneer is 'dikke fun hebben' synoniem voor 'goede fotografie'?

                                Comment

                                Working...
                                X