Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwangbuis (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dwangbuis (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
    Ik vrees Henri dat niemand dat jou kán uitleggen; je zal het immers niet wíllen begrijpen. De 'mens' kan idd beestachtig zijn, maar ik denk dat 99,9% van de bezoekers hier weet dat deze foto's niets met de door jou geïnsinueerde feiten te maken hebben.
    ??
    Nu ik beter kijk zie ik dat de foto's eigenlijk een zondagse picknick insinuëren.
    Toch bedankt om me hierop attent te maken.

Comment

Deze serie kan me niet bekoren (de douche zelf en achtergrond lijkt me vrij ordinair), maar ondanks dat ik geen fan ben van fetisj , kan ik je foto's appreciëren! Blijven posten!

Comment

Wat een gedoe weer. Laat de persoonlijke aanvallen eens achterwege. Het gaat hier om de beoordeling van foto's.
        Blijf maar posten Kstyle, jij brengt tenminste iets verfrissend. Wie daar niet tegen kan hoeft er niet naar te kijken, die kan zich vergenoegen in de invasie van zonsondergangen en HDR's hier op BD.
        Wat de foto's betreft: ik vind ze niet slecht, maar eerder documentair dan esthetisch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
          Hoedanook, als de foto te ver gaat, dan laat ik het aan de mods om hem er af te smijten. Niks op tegen.
          Off-Topic : Foto's mogen gerust blijven staan hoor. Ook al ben ik hier geen fan van.
          Ondertussen kennen de meeste op het forum je werk en als ze het niet aankunnen moeten ze die post maar skippen. In ieder geval Respect!! Voor het hele team!!

On-Topic : Ik vind deze reeks de mindere. Ik heb al beter werk van je gezien. Maar da's mijn visie en wie ben ik he ...
          Digi-Steve

Comment

Toch één van je mindere reeksen. Ik vind alle foto's nogal krap gekaderd en dat stoort me wat. Ik zou zeggen, volgende keer/reeks beter :-)

@Kodachrome: blijkbaar post jij vooral foto's die ergens op reis genomen zijn...dat is mijn ding niet, moet ik dan ook telkens komen klagen als ik een posting van je zie? Er stond 18+ en er stond kstyle dus blijk dan hierbuiten en verziek de sfeer niet voor de mensen die wel hun mening willen komen geven!

Zo, dat is van mijn hart

Als het op fotografie rond BDSM aankomt: Heil Kstyle ;-)
            Last edited by AtroX; 11 augustus 2008, 11:45.
            "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
            Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

Comment

Met zo'n platen kan het forum er enkel op vooruit gaan, een beetje afwisseling is hier meer dan welkom ! Technisch ik vind ze trouwens ook niet slecht (ben geen techneut, vind inhoud belangrijker). Proficiat aan hen die tenminste durven te experimenteren. Laat jullie niet tegenhouden door de vele bekrompen zieltjes hier !

Keep on posting !!!!!
              It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                scherp en mooie kleuren.
                off topic:
                misschien even uitleggen, waarom zo,n shoot plezant is voor het/een model.
                grt,bouk.
                Ofwel werk ik met fetishmodellen, die per definitie van zulke zaken houden. Dat is simpel.

Ofwel zijn het "gewone" modellen die eens op zoek zijn naar iets nieuws, origineels of avontuurlijk. In alle gevallen worden zaken vooraf besproken, uiteraard. Modellen brengen vaak ook ideeen aan, en soms zijn de beste ideeen de ingevingen van het moment. Trouwens, de meeste modellen hebben ook mij gecontacteerd en niet vice versa, dus die weten wel waaraan ze toe zijn. In het slechtste geval doet zo'n shoot het model niks, maar dan nog vinden ze het eens iets anders dan hun gewone werk. Ofwel komen ze graag terug voor een vervolgshoot. Er heeft er nog nooit een een trauma opgelopen.

In dit geval was de shoot gewoon fun. Een grote schuifpartij in de douche, waarbij niemand droog is gebleven. Wie denk je dat de douche telkens moest aan- en uitzetten? Dat kon niet zonder nat te worden. Het model kon niet, assistentie heb ik niet. Het team = het model en ik. De man van de studio heeft wel mee de verlichting aangezeuld (waarvoor dank), maar verder bemoeit die zich niet.

Het echt prettige aan zo'n shoot is wanneer je de foto's aan het model toont en deze zich realiseert "Wow, dat ziet er spectaculair uit! Heb ik dat net gedaan?". Everybody happy.

Patrick.

Comment

In dit geval was de shoot gewoon fun. Een grote schuifpartij in de douche, waarbij niemand droog is gebleven. Wie denk je dat de douche telkens moest aan- en uitzetten? Dat kon niet zonder nat te worden. Het model kon niet, assistentie heb ik niet. Het team = het model en ik. De man van de studio heeft wel mee de verlichting aangezeuld (waarvoor dank), maar verder bemoeit die zich niet.

Het echt prettige aan zo'n shoot is wanneer je de foto's aan het model toont en deze zich realiseert "Wow, dat ziet er spectaculair uit! Heb ik dat net gedaan?". Everybody happy.

Patrick.
                  Everybody happy. Nu snap ik het.
                  Naast risico op verdrinking ook verstikking en zelfs electrocutie.
                  I love it Prima voorbeeld voor navolging.
                  Don't forget Murphy.

Henri
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

Henri, je bent bij deze uitgenodigd op een volgende shoot. Ik denk echt niet dat je een idee hebt van hoe het er bij zo'n shoot aan toe gaat. Veiligheid primeert steeds. En ik heb nu echt geen zin om alles wat ik doe hier te gaan verantwoorden. Ik denk alleen dat een foto nemen in oorlogsgebied nogal wat gevaarlijker kan zijn.

En ja, ik ken murphy goed genoeg. Ik heb trouwens al verschillende mensen weten uitschuiven tijdens een fotoshoot met latex, maar dat komt dan door het glijmiddel dat gebruikt wordt om de latex te laten glanzen. Dat in combinatie met parketvloer en hoge hakken, dat is pas gevaarlijk!

Maar goed, kunnen we nu terug foto's beoordelen... want ik word er op den duur al even cynisch van als jij...

Patrick.

Comment

Het lijkt me alsof veel "kinderen" die de kaap van de 18 nog niet gepasseerd zijn een pak meer gewoon zijn dan anderen die die magische kaap wel al (lang) gepasseerd zijn

Ik vind het knappe beelden die eens iets nieuws aan het forum toevoegen!
                      Goe bezig
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Henri, je bent bij deze uitgenodigd op een volgende shoot. Ik denk echt niet dat je een idee hebt van hoe het er bij zo'n shoot aan toe gaat. Veiligheid primeert steeds. En ik heb nu echt geen zin om alles wat ik doe hier te gaan verantwoorden. Ik denk alleen dat een foto nemen in oorlogsgebied nogal wat gevaarlijker kan zijn.

En ja, ik ken murphy goed genoeg. Ik heb trouwens al verschillende mensen weten uitschuiven tijdens een fotoshoot met latex, maar dat komt dan door het glijmiddel dat gebruikt wordt om de latex te laten glanzen. Dat in combinatie met parketvloer en hoge hakken, dat is pas gevaarlijk!

Maar goed, kunnen we nu terug foto's beoordelen... want ik word er op den duur al even cynisch van als jij...

Patrick.

Die uitnodiging zou ik wel aannemen hoor
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Patrick.
                          Ik zal beginnen maar het is niet makkellijk.

Fototechnisch zijn ze voor mij dik in orde en de kleuren zwart-rood gaan mooi samen.

Voor mij is foto 1 de beste en geeft het beste de ongemakkelijke positie van het model weer (voor zover ik er verstand van heb)

De douche vind ik minder geslaagd, het geeft het model een beetje het uitzicht van een 'verzopen kat', maar het was misschien juist jouw bedoeling.

Ik vind je vorige reeksen beter geslaagd, maar je brengt wel iets speciaals dus een dikke
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Ik zal beginnen maar het is niet makkellijk.

Voor mij is foto 1 de beste en geeft het beste de ongemakkelijke positie van het model weer (voor zover ik er verstand van heb)

De douche vind ik minder geslaagd, het geeft het model een beetje het uitzicht van een 'verzopen kat', maar het was misschien juist jouw bedoeling.
                            De verzopen kat-look komt er vanzelf bij in de douche. Ja, dat was met opzet. We hadden een latex dwangbuis om te gebruiken en wilden er iets mee doen op de locatie van die dag. Achterliggende idee was ook een beetje "Damsel in distress". De douche leek een goede plaats. Daar hebben we alles opgebouwd: foto's van model in douchecel in dwangbuis, dan douche aan, dan knevel erbij en tenslotte nog een aantal foto's met masker op. Dat is steeds minder bewegingsvrijheid en moeilijker voor het model, dus op een bepaald moment heb je het maximale bereikt.

Hier heb ik de foto's gepost die er het ruigste uitzagen, dus met knevel en lichtjes uitgelopen makeup maar zonder masker. Voeg daarbij het acteertalent van het model en je hebt idd eerder documentaire foto's, zoals iemand al aanhaalde.

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
                              Hoort niet thuis op BD.
                              Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
                              Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
                              Heil .... (vul zelf maar in)

Henri
                              Of topic:
                              Mag dit op dit forum, dit soort insinuaties of grijpt een mod hierop in?!
                              Als iets zwaar over de top en ongewenst is dan is het wel dit soort uitspraken Liever beelden van Kstyle op het forum dan dit soort hele enge uitspraken, narrow minded mf........

On topic:
                              ik heb ze beter van je gezien maar dat kan te maken hebben met de setting, die spreekt mij niet aan. Het technische stukje laat ik even, is niet mijn ding......
                              ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Ik ben het niet helemaal eens met het feit dat je vorige beelden beter zouden zijn. Anders is een beter woord. Als je naar die on display foto kijkt is die wat stijlvoller, classier (meer toegankelijk). Hier is het allemaal wat rauwer. Het is niet langer het zachte licht dat het allemaal een beetje minder heavy doet lijken dan het is.
                                Deze beelden springen al roepend in een rebbelie van je scherm. Daarom juist voelen sommige mensen zich er niet al te gemakkelijk bij. Te confronterend.

Prachtige beelden
                                http://frederikherregods.be

Comment

Working...
                                X