Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwangbuis (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dwangbuis (18+)

    ...ofwel douchescène part 2. Fetish en bondage voor de liefhebber. Model Lovis in latex dwangbuis en gekneveld in de douche. (Ja, diezelfde douche van die veelbesproken post van een tijdje geleden).

    Ik weet niet of de 18+ nodig is of niet. Het is geen naakt maar toch wel voor volwassenen bedoeld. Daarom neem ik het zekere voor het onzekere.

    Patrick.






  • #2
    Re: Dwangbuis (18+)

    tot fantasie prikkelende reeks
    gegroet, Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Dwangbuis (18+)

      Hier wordt er niks geprikkeld, noch op erotisch vlak, noch op fotografisch vlak.
      Ben ik nu abnormaal?

      Comment


      • #4
        Re: Dwangbuis (18+)

        Ik heb al beter werk van jou gezien Patrick, de eerste staat het hoofd er niet volledig op, de tweede is de beste van de 3 (over de compo met de SM attributen lopen de meningen bij verschillende uiteen maar vind ze hier persoonlijk geen meerwaarde), bij de derde is de houding nogal eigenaardig.

        Comment


        • #5
          Re: Dwangbuis (18+)

          Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
          Hoort niet thuis op BD.
          Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
          Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
          Heil .... (vul zelf maar in)

          Henri
          Last edited by kodachrome; 10 augustus 2008, 22:55.
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Dwangbuis (18+)

            Sorry, deze zeggen mij ook niet veel... Ik vind ze ook helemaal gaan reclame voor het BDSM-wereldje. Het dominante standpunt van de kijker, of het onderdanige van de geportretteerde, zou je door een andere camerapositie en lensgebruik (brandpunt) m.i. veel beter kunnen accentueren.
            Ik vind het tof dat je ze maakt, wil maken en blijft maken, 't is apart en toch wel speciaal, alleen vind ik je eerste foto nog altijd de beste, ook al had ik daar ongeveer 't zelfde commentaar als hier .

            Comment


            • #7
              Re: Dwangbuis (18+)

              Is er een mod in de zaal?

              j.

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
              Hoort niet thuis op BD.
              Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
              Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
              Heil .... (vul zelf maar in)

              Henri
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Dwangbuis (18+)

                Sorry maar van de tweede keert mijn maag om...

                Openminded allemaal goed maar hou het toch een beetje smaakvol he.
                Dat kunt ge nu toch zelf wel inschatten?

                Comment


                • #9
                  Re: Dwangbuis (18+)

                  Geef kritiek zoveel je wil maar vergelijken met waterboarding en Heil weet ik veel, sorry dat *pik* ik niet hoor. Kodachrome, wat denk je dat ik voor een onmens ben?! Misschien is het moeilijk om te geloven voor sommigen, maar zo'n shoot is heel plezant en ook voor het model.

                  Deze 3 foto's zijn nu wel de meest "frappante" van de reeks, maar ik hoop dat een kijker wel weet dat -hoe zal ik het formuleren- de foto er erger uitziet dan het in werkelijkheid is? Moet ik er in't vevolg misschien bij vermelden "No models were harmed during this shoot" of "This is only a work of fiction"? 't Is een fotoshoot he jongens, geen foltersessie!

                  Wat al dan niet smaakvol betreft, daar mogen jullie voor mijn part eindeloos over debateren.

                  En reclame voor eigen winkel... ach, ik zal in het vervolg speciaal voor BD op mijn foto's de url van mijn site niet vermelden, ok? Of ben ik soms de enige die een copyright vermelding in zijn foto's plaats, of een url?

                  Sorry jongens, voor de bittere toon van mijn reactie, de fun is er stilaan af om hier te posten hoor.

                  Hoedanook, als de foto te ver gaat, dan laat ik het aan de mods om hem er af te smijten. Niks op tegen.

                  Patrick.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dwangbuis (18+)

                    Er staat 18+

                    Iedereen is vrij om te kijken of niet.

                    Fototechnisch heb in niet veel aan te merken. Het ziet er prima uit gezien de ruimte waarin het is geschoten.

                    Inhoudelijk is het iets anders, maar zolang er op BD geen verbod is op Fetisch vind ik dat TS hier prima beelden aflevert.

                    Als ik kijk naar de platen vind ik no3 het minst ivm de benen.
                    Qua expressie zou ik wel voor n03 gaan, maar no1 spreekt me gewoon het meest aan.

                    TS. Gewoon doorshooten zou ik zeggen. Inhoudellijk zullen er altijd voor en tegenstanders zijn, maar daar gaat het hier niet om.
                    Dit is showcase.

                    En ik heb hier modellen gezien met een inkvis in hun mond wat ik 10x meer weerzingwekkend vond dan een balletje
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dwangbuis (18+)

                      dit is cool!
                      waarom vinden sommige dit er nu over?(moraalridders?)
                      persoonlijk mocht er wat bloot bij geweest zijn,dan was het helemaal af.
                      en daarbij het moet niet altijd bloemetjes en bijtjes zijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dwangbuis (18+)

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                        Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
                        Hoort niet thuis op BD.
                        Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
                        Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
                        Heil .... (vul zelf maar in)

                        Henri
                        Vind dat dit veel meer heeft te maken met ''Mensen en Modellen'' dan bv de vertrekpier van Zaventem!!!
                        Er staat duidelijk +18 bij en ondertss weet je wel wat je van kstyle mag verwachten...

                        Al moet ik wel zeggen dat ik deze reeks de mindere vind van wat ik al van hem gezien heb maar fototechnisch wel in orde.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dwangbuis (18+)

                          scherp en mooie kleuren.
                          off topic:
                          misschien even uitleggen, waarom zo,n shoot plezant is voor het/een model.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dwangbuis (18+)

                            Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                            Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
                            Hoort niet thuis op BD.
                            Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
                            Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
                            Heil .... (vul zelf maar in)

                            Henri
                            BDSM, Fetisch, Erotiek het mag allemaal en het kan allemaal!
                            Vermits het over mensen gaat, hoort het hier ook thuis, TS kan het moeilijk
                            bij stillevens gaan plaatsen hé.

                            Ik ben een Fan dus congrats aan het team !

                            MVG, Jeff
                            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dwangbuis (18+)

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              Gewoon reclame voor zijn winkeltje.
                              Hoort niet thuis op BD.
                              Kan iemand mij uitleggen wat dit nog te maken heeft met "Mensen en Modellen" tenzij aantonen hoe beestachtig die Mens kan zijn.
                              Mss eens een kijkje gaan nemen hoe mensen gefolterd worden.Ref:waterboarding
                              Heil .... (vul zelf maar in)

                              Henri
                              Ik vrees Henri dat niemand dat jou kán uitleggen; je zal het immers niet wíllen begrijpen. De 'mens' kan idd beestachtig zijn, maar ik denk dat 99,9% van de bezoekers hier weet dat deze foto's niets met de door jou geïnsinueerde feiten te maken hebben.

                              On topic: niet je beste werk zoals aangehaald, vind de belichting te hard.
                              Last edited by Jayjay_T; 11 augustus 2008, 11:32.
                              My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                              Comment

                              Working...
                              X