Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwangbuis (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Dwangbuis (18+)

    Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
    @ Frederic: Ik heb dan ook niet de pretentie om "de allerbeste" fetishfotograaf te zijn he. Het blijft vooral amusement, experimenteren en onderweg hier en daar wat bijleren. Elke foto kan ook niet even goed zijn en zeker niet voor iedereen. De link die je opgeeft ken ik wel: heel knappe foto's, absoluut, maar vergeet niet dat dit vaak fotografen zijn die daar quasi fulltime mee bezig zijn. Die tijd en luxe heb ik niet.
    Dat heeft zeker niets te maken met het al dan niet full-time bezig zijn met iets. Er wordt hier zoveel werk gepost door amateurs dat echt om de vingers af te likken is, en vaak beter dan wat er in zoveel boekjes gepubliceerd staat. Die mensen zijn daar ook niet full-time mee bezig. Die mensen leggen gewoon de lat hoog voor zich en nemen niet zomaar genoegen met het minste. Ze proberen met vallen en opstaan tot ze in staat zijn die beelden te kunnen maken.

    Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
    En wie beter kan, be my guest. Ik heb de indruk dat weinigen er zich aan wagen of ermee naar buiten komen, al dan niet om hun goeie naam niet te besmeuren. Laat dat nu net iets zijn waar ik me geen bal van aan trek.
    Ook dit heeft niks te maken met het zich er wel of niet aan willen besmeuren, Patrick. Het heeft te maken met interesses. Je kan onmogelijk alles goed fotograferen. Daarom legt de ene zicht vooral toe op kids, terwijl de andere fotograaf zich vooral op fashion of urban toelegt.
    Zelf deed ik zeker nooit paarden of honden, gewoonweg omdat mij dat totaal niet kan interesseren of boeien. Je fotografeert stukken beter de zaken waarin je je ziel kunt leggen, welke zaken die ook mogen zijn.

    Het is niet omdat BDSM je ding is dat je er ook meteen superbeelden van zult maken. Je zult je echt moeten verdiepen in de basistechnieken van de fotografie, dit qua licht, compositie, scherptediepte, concept en afwerking. Pas dan zal je zien dat je vooruitgang zult boeken en je beelden beter zullen worden, en uiteraard ook meer appreciatie zullen krijgen ondanks het onderwerp, want dan zal men zien dat het met hart en ziel en vooral met een liefde voor de fotografie in beeld gezet is.
    Gebruik dus het internet die een bron van informatie bevat over die zaken. Het ruwe blad hout is er al, nu enkel nog weten glad te schuren. Ik ben er zeker van dat je zover komt zonder er full-time mee bezig te moeten zijn!

    Mvg,
    Frederic
    Last edited by Frederic De Smet; 15 augustus 2008, 15:29.

    Comment


    • #47
      Re: Dwangbuis (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Ook dit heeft niks te maken met het zich er wel of niet aan willen besmeuren, Patrick. Het heeft te maken met interesses. Je kan onmogelijk alles goed fotograferen. Daarom legt de ene zicht vooral toe op kids, terwijl de andere fotograaf zich vooral op fashion of urban toelegt.
      Dat het alles met interesses te maken heeft is nogal wiedes, maar over fetish/bdsm wordt nogal eens hypocriet gedaan, dat bedoelde ik eigenlijk. En dat merk je hier op BD wel eens. Niemand wil ermee geassocieerd worden, niemand vindt het interessant, maar iedereen kijkt en wil zijn zegje doen. Het heeft de neiging de mensen nogal te polariseren. Maar goed, da's niks nieuws dat ik hier zeg.

      Patrick.

      Comment


      • #48
        Re: Dwangbuis (18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
        Dat het alles met interesses te maken heeft is nogal wiedes, maar over fetish/bdsm wordt nogal eens hypocriet gedaan, dat bedoelde ik eigenlijk. En dat merk je hier op BD wel eens. Niemand wil ermee geassocieerd worden, niemand vindt het interessant, maar iedereen kijkt en wil zijn zegje doen. Het heeft de neiging de mensen nogal te polariseren. Maar goed, da's niks nieuws dat ik hier zeg.

        Patrick.
        Ik denk dat je in eerste plaats soms vergeet dat het hier over het fotografische aspect gaat... Zorg dat dat dik in orde is, en je zal zien dat er helemaal anders op gereageerd gaat worden, ook door de grootste hypocrieten

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #49
          Re: Dwangbuis (18+)

          zo krijg je wel veel belangstelling voor je fotos
          wat een zielige bedoening we leven toch in 2008, of ben ik verkeerd
          wat de fotos betreft m.i. prachtige fotogafie
          ik val in herhaling, maar ik heb van u ook al beter gezien alhoewel ik dit zeker top vind
          blijven fotograferen en posten en ons verbazen
          mvg Wilfried

          7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

          Comment


          • #50
            Re: Dwangbuis (18+)

            En wie beter kan, be my guest. Ik heb de indruk dat weinigen er zich aan wagen of ermee naar buiten komen, al dan niet om hun goeie naam niet te besmeuren.
            Mag ik eens een setje komen lenen, ik wil best wel eens proberen wat dat zegt (op de foto wel te verstaan , niet om 'ermee naar buiten te komen' )
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment

            Working...
            X