Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ze heeft m'n volle aandacht. Ik blijf er naar kijken. Ik denk dat haar ogen of haar blik het doen!
Denk ik ook, een beetje intrigerend.
Mooie foto, in alle opzichten en ja die kan zo in een mascara advertentie
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
ben ik de enige die dit niet zo super vind?
Ik vind echt niks speciaals aan die blik
ze heeft een lelijke neus, scheve tanden en die lippenstift negeer je best. Verder heeft ze rode plekken boven haar sleutelbeenderen
verdienstelijke poging maar ik heb hier niet een "WAW zo mooi" gevoel bij
Met alle respect voor de fotograaf-kunstenaar en voor het vele werk dat aan dergelijke opname vooragaat, maar wat ik me nu in alle eerlijkheid afvraag is: wod je dat nooit niet beu? Altijd diezelfde gezichten, diezelfde verheerlijkte blikken, diezelfde 'wat ben ik toch ongelooflijk mooi' uitstraling van die van zichzelf overlopende modellen? Of is het gewoon een geldkwestie? Ik bedoel voor het model hé, omwille van de 'carrière', versta me niet verkeerd.
Ik vroeg het me gewoon af, don't shoot at the pianoplayer...
ben ik de enige die dit niet zo super vind?
Ik vind echt niks speciaals aan die blik
ze heeft een lelijke neus, scheve tanden en die lippenstift negeer je best. Verder heeft ze rode plekken boven haar sleutelbeenderen
verdienstelijke poging maar ik heb hier niet een "WAW zo mooi" gevoel bij
"Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof "
Blijkbaar moet er nog 't een en ander ontwikkelen bij jou hoor.
Voor alle duidelijkheid: in dit forum trachten we foto's te beoordelen, geen missverkiezing te houden.
On topic: ben niet zo weg van de opzet; mooi belicht, daar niet van en zeker goed afgewerkt. Maar je ziet duidelijk dat ze neerligt en dat wringt bij mij een beetje met de portretstand waar je andere gelaatstrekken verwacht.
My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.
daar zit je volgens mij zelf mis; de bedoeling van een beautyfoto is volgens mij meer dan fototechnisch alleen ... zélfs op een fotoforum. Een foto beoordeel je wel degelijk op inhoud .. anders ben jij bezig met iets anders dan ik.
Rode vlekken in de hals .. dat vind ik nu ook niet echt zo mooi afgewerkt nee. En ik was blijkbaar ook de enige niet die de scheve tand opmerkte
Ik stel me soms wel de vraag: wat zijn we eigenlijk aan het beoordelen?
De 'perfectie' van een model, het technisch kunnen van de fotograaf, het fotografisch inzich in compo en dergelijke, de kunst van het shoppen om een beter (maar niet met de werkelijkheid strokend) geheel te verkrijgen of wat een foto als gevoel kan oproepen bij (een breed) publiek
Ondanks alle terechte opmerkingen blijf ik een heerlijke foto vinden, waar de ogen toch steeds weer m'n aandacht trekken
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment