Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een beautyplaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een beautyplaatje

    leuke shoot gehad zondag met mooie resultaten.

    Model: Renske
    Visa: InYourFace

    Last edited by MadMax; 18 juni 2008, 13:17.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Een beautyplaatje

    Doet me denken aan van die reclame affiches voor mascara of zo, heel mooi!

    Wat mij nu een beetje stoort, detail hoor.., is dat haar lip net niet over die rechter voortand komt, en wel over de linker.
    Sony Alpha 200
    18-70mm Kitlens
    75-300mm Telelens

    Comment


    • #3
      Re: Een beautyplaatje

      Ze heeft m'n volle aandacht. Ik blijf er naar kijken. Ik denk dat haar ogen of haar blik het doen!
      BD0910BE

      Comment


      • #4
        Re: Een beautyplaatje

        Weer een mooie Max. Die blik...
        Digi-Steve

        Comment


        • #5
          Re: Een beautyplaatje

          Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
          Ze heeft m'n volle aandacht. Ik blijf er naar kijken. Ik denk dat haar ogen of haar blik het doen!
          Denk ik ook, een beetje intrigerend.
          Mooie foto, in alle opzichten en ja die kan zo in een mascara advertentie
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Een beautyplaatje

            Prachtig beeld MadMax
            ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

            http://www.esveaa.be

            Comment


            • #7
              Re: Een beautyplaatje

              ben ik de enige die dit niet zo super vind?
              Ik vind echt niks speciaals aan die blik
              ze heeft een lelijke neus, scheve tanden en die lippenstift negeer je best. Verder heeft ze rode plekken boven haar sleutelbeenderen
              verdienstelijke poging maar ik heb hier niet een "WAW zo mooi" gevoel bij
              Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

              Comment


              • #8
                Re: Een beautyplaatje

                Met alle respect voor de fotograaf-kunstenaar en voor het vele werk dat aan dergelijke opname vooragaat, maar wat ik me nu in alle eerlijkheid afvraag is: wod je dat nooit niet beu? Altijd diezelfde gezichten, diezelfde verheerlijkte blikken, diezelfde 'wat ben ik toch ongelooflijk mooi' uitstraling van die van zichzelf overlopende modellen? Of is het gewoon een geldkwestie? Ik bedoel voor het model hé, omwille van de 'carrière', versta me niet verkeerd.

                Ik vroeg het me gewoon af, don't shoot at the pianoplayer...

                Comment


                • #9
                  Re: Een beautyplaatje

                  Nice....mooi licht.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een beautyplaatje

                    Heerlijke foto!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een beautyplaatje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sideshow Bekijk bericht
                      ben ik de enige die dit niet zo super vind?
                      Ik vind echt niks speciaals aan die blik
                      ze heeft een lelijke neus, scheve tanden en die lippenstift negeer je best. Verder heeft ze rode plekken boven haar sleutelbeenderen
                      verdienstelijke poging maar ik heb hier niet een "WAW zo mooi" gevoel bij

                      "Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof "
                      Blijkbaar moet er nog 't een en ander ontwikkelen bij jou hoor.
                      Voor alle duidelijkheid: in dit forum trachten we foto's te beoordelen, geen missverkiezing te houden.

                      On topic: ben niet zo weg van de opzet; mooi belicht, daar niet van en zeker goed afgewerkt. Maar je ziet duidelijk dat ze neerligt en dat wringt bij mij een beetje met de portretstand waar je andere gelaatstrekken verwacht.
                      My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een beautyplaatje

                        daar zit je volgens mij zelf mis; de bedoeling van een beautyfoto is volgens mij meer dan fototechnisch alleen ... zélfs op een fotoforum. Een foto beoordeel je wel degelijk op inhoud .. anders ben jij bezig met iets anders dan ik.
                        Rode vlekken in de hals .. dat vind ik nu ook niet echt zo mooi afgewerkt nee. En ik was blijkbaar ook de enige niet die de scheve tand opmerkte
                        Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een beautyplaatje

                          Ik stel me soms wel de vraag: wat zijn we eigenlijk aan het beoordelen?

                          De 'perfectie' van een model, het technisch kunnen van de fotograaf, het fotografisch inzich in compo en dergelijke, de kunst van het shoppen om een beter (maar niet met de werkelijkheid strokend) geheel te verkrijgen of wat een foto als gevoel kan oproepen bij (een breed) publiek

                          Ondanks alle terechte opmerkingen blijf ik een heerlijke foto vinden, waar de ogen toch steeds weer m'n aandacht trekken
                          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                          "Casu Consulto - Modo Fac"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een beautyplaatje

                            very nice make up en irisen zo

                            nice perspective too !


                            nog wat painten aan de hals I'd say ...


                            Pablo


                            Last edited by Guest57; 18 juni 2008, 11:20.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een beautyplaatje

                              mooi hoor!

                              groeten,
                              dimi
                              Canon & Tamron

                              Comment

                              Working...
                              X