Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een beautyplaatje
Collapse
X
-
-
Re: Een beautyplaatje
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtoh.. dat is nieuw.
Leg mij dan eens uit hoe het wel moet, gezien uw ruime ervaring op modelfotografie?Met vriendelijke groet,
Henk Backer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtDit model heeft niets menselijks meer. Het is een vorm zonder ziel.
Dan zal ik ook meteen maar gaan denk ik.
@maniac, zal er even naar kijken. Dat kleine vlekje heb ik intussen gevonden hahaha.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Wat is er dan niet menselijk aan, je kan toch duidelijk zien op het grote plaatje dat er niets gedaan is aan de huid, en haar wat scheve tand (so what?) is zelfs niet bijgewerkt, haar rimpeltjes bij de ogen zitten er ook nog, dus versta niet goed wat hier niet menselijk aan is
Vind het alleen jammer dat het opvalt dat ze neerligt, anders topplaat weer JorgenUPDATED http://smax-photo.magix.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAhhh okay.... altijd goed om te weten... zal haar meteen naar de kerk sturen om te biechten en om vergiffenis te vragen...
Dan zal ik ook meteen maar gaan denk ik.
@maniac, zal er even naar kijken. Dat kleine vlekje heb ik intussen gevonden hahaha.Met vriendelijke groet,
Henk Backer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtHet is jammer dat er zo wordt gereageerd op iemand die het geen mooie modelfoto vindt en daar bij weergeeft waarom hij dat vindt.
Jij vindt de foto niet mooi punt. Dat mag en zou ook niet goed zijn als iedereen hetzelfde mooi vindt.
Maar ik vind jouw commentaar/reden nergens op slaan. Maar dat mag ik dan niet zeggen?
Zelden een model gehad waar ik van begin tot eind zo mee heb gelachen als Renske. Denk dat ze meer ziel heeft dan menig ander, vriend. Dus hou dat soort ***commentaren voortaan voor je en plaats zelf eerst eens iets fatsoenlijks.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtDit model heeft niets menselijks meer. Het is een vorm zonder ziel.
Respect moet je verdienen en Madmax heeft dat respect al ruimschoots verdiend als je het mij vraagt.
Toon misschien zelf eerst eens wat?Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
-
Begrijp ik het goed, dat een nieuweling op het forum niet zijn mening mag geven? En moet ik dan wel onder de indruk raken van het argument dat MadMax met het model Renske zo heeft kunnen lachen? Kom op Moderator, ik heb geen kritiek op het model als persoon, evenmin op MadMax als persoon of als fotograaf. Ik ventileer alleen mijn persoonlijke menig over deze bewuste foto. Mag een nieuweling dat, of mag hij dat niet en kan hij door MadMax naar de kerk verwezen worden?Met vriendelijke groet,
Henk Backer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtBegrijp ik het goed, dat een nieuweling op het forum niet zijn mening mag geven? En moet ik dan wel onder de indruk raken van het argument dat MadMax met het model Renske zo heeft kunnen lachen? Kom op Moderator, ik heb geen kritiek op het model als persoon, evenmin op MadMax als persoon of als fotograaf. Ik ventileer alleen mijn persoonlijke menig over deze bewuste foto. Mag een nieuweling dat, of mag hij dat niet en kan hij door MadMax naar de kerk verwezen worden?
Als penitentie: 3 weesgegroeten en 1 onzevader.
Amen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtBegrijp ik het goed, dat een nieuweling op het forum niet zijn mening mag geven? En moet ik dan wel onder de indruk raken van het argument dat MadMax met het model Renske zo heeft kunnen lachen? Kom op Moderator, ik heb geen kritiek op het model als persoon, evenmin op MadMax als persoon of als fotograaf. Ik ventileer alleen mijn persoonlijke menig over deze bewuste foto. Mag een nieuweling dat, of mag hij dat niet en kan hij door MadMax naar de kerk verwezen worden?
Maar los daarvan. Natuurlijk mag je je zegje doen. Echter van iemand die nog nooit een model heeft geschoten in deze vorm, doe je alsof je er erg veel verstand van hebt.
Je hebt een site vol met informatie over hoe te fotograferen en daar staan best hele mooie platen tussen. (alle respect)
Breng dat geleerde nou eens in de praktijk met een model ala Renske, plaats deze hier, en dan praten we verder.
En discussies over 'zielloze' platen, platgesoepte modellen ect ect.. dat hebben we hier op BD al 1000x keer besproken.
De huidige maatschappij schreeuwt om dit soort beelden, en ik doe er lekker aan mee. Want ik vind het mooi En als jij dat niet vindt, no problemo.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtWant ik vind het mooi En als jij dat niet vindt, no problemo.Met vriendelijke groet,
Henk Backer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digidoc Bekijk berichtDit is voorlopig het enige waarin we het met elkaar eens zijn. Wat mij betreft moet deze discussie nu sluiten.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Vind het een sterke plaat Jorgen.
Leuk idee met het haar en sterke blik.
Misschien had ik de butterfly ietsjes groter willen zien, nu heb je bijna uitsluitend een lichte schaduwval van de neusvleugels.
Vind de plaat trouwens nog ietsjes sterker uitvallen als je er een stuk afdoet onderaan.
Grtz. Peter
Comment
Comment