Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stripes [18+ nude]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: stripes [18+ nude]

    En terecht ! Absolute top !

    Comment


    • #32
      Re: stripes [18+ nude]

      Owkidoki
      Mag ik dan als nog steeds zijnde nieuweling en nederlander de ontzettend domme vraag stellen wat den hof is?
      www.markderoophotography.com

      Comment


      • #33
        Re: stripes [18+ nude]

        Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
        Owkidoki
        Mag ik dan als nog steeds zijnde nieuweling en nederlander de ontzettend domme vraag stellen wat den hof is?
        In normale omgangstaal is "Den Hof" in Belgie " De Tuin, "
        Hier op BD " waar der niet echt veel normaal is " is Den Hof
        " The Hall Of Fame " of zijnde het beste wat hier aan bod komt .

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #34
          Re: stripes [18+ nude]

          Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
          Owkidoki
          Mag ik dan als nog steeds zijnde nieuweling en nederlander de ontzettend domme vraag stellen wat den hof is?
          mijn juf zei altijd : "Er bestaan geen domme vragen alleen domme antwoorden ..."

          Hall Of Fame ... een wekelijkse selectie van de mooiste plaatjes

          als toetje

          BOF = Book Of Fame ... een boek waarin de plaatjes staan die in de HOF hebben gestaan ...

          WOF = Wall Of Fame ... das bij mij thuis ... ne muur met mixmax mooie fotokes

          btw ... de 3e een kwartje naar rechts
          Scotty... beam me up !!!

          Comment


          • #35
            Re: stripes [18+ nude]

            Ik vind deze reeks niet zo boeiend. Het belichtingseffect voegt fotografisch weinig toe aan het beeld of de compositie.
            Het is en blijft een effectje dat het onderwerp, de compositie en de belichting verdoezelt.

            Comment


            • #36
              Re: stripes [18+ nude]

              Schrijven met licht... De derde is goed gelukt. Voor mij een terechte HOF vermelding.
              BD0808BE

              Comment


              • #37
                Re: stripes [18+ nude]

                Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                Schrijven met licht... De derde is goed gelukt. Voor mij een terechte HOF vermelding.
                Bij mij ook.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #38
                  Re: stripes [18+ nude]

                  Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
                  In de trend van beeld en beeldvorm ben ik eigenlijk op zoek naar advies Zelf ben ik van plan om het niet meer zo rechttoe rechtaan aan te pakken, meer diepte en hoeken erin.
                  Wat het derde plaatje betreft. Ik vind het persoonlijk nog mooier als het bovenste stuk eraf gecropped wordt, dus enkel zitvlak en glooing van de onderrug is zichtbaar. Bovendeel (stuk arm) weg.

                  Ik ben benieuwd naar de volgende reeks.
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #39
                    Re: stripes [18+ nude]

                    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                    " The Hall Of Fame " of zijnde het beste wat hier aan bod komt .
                    Het zou moeten het beste zijn wat hier aan bod komt...
                    De vraag rest dan: wąt is er goed...? Wąt is er beter...? Wąt is het beste...?

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #40
                      Re: stripes [18+ nude]

                      Dit is ongelooflijk goed. Ik denk ook wel te weten hoe het gedaan is. Maar ik ben niet zeker. Ik ga dat eens voorstellen aan een van de modellen die binnenkort komt of die bereid is dat uit te proberen.
                      Boeiend ! Man man, wat een platen. Ik wil niet kiezen. Echt niet.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #41
                        Re: stripes [18+ nude]

                        Schitterend werk! Zeer terechte hof!!!
                        Werkt erg inspirerend trouwens. Hopelijk zien we hier nog wat werk van jou.
                        http://www.philippeswiggers.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: stripes [18+ nude]

                          Nou dat is erg leuk, je plaatst eens wat en het wordt een hof om maar even in belgiumdigitaljargon te praten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                          Wat het derde plaatje betreft. Ik vind het persoonlijk nog mooier als het bovenste stuk eraf gecropped wordt, dus enkel zitvlak en glooing van de onderrug is zichtbaar. Bovendeel (stuk arm) weg.
                          Ik ben benieuwd naar de volgende reeks.
                          Ik ga er eens mee aan de gang. Deze week komt er weer een nieuwe shoot met dit concept, en dan is de nieuwe reeks weer bijna compleet!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Het zou moeten het beste zijn wat hier aan bod komt...
                          De vraag rest dan: wąt is er goed...? Wąt is er beter...? Wąt is het beste...?
                          Mvg,
                          Frederic
                          Die discussie ga ik niet aan

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                          Dit is ongelooflijk goed. Ik denk ook wel te weten hoe het gedaan is. Maar ik ben niet zeker. Ik ga dat eens voorstellen aan een van de modellen die binnenkort komt of die bereid is dat uit te proberen.
                          Boeiend ! Man man, wat een platen. Ik wil niet kiezen. Echt niet.
                          Sucses, ik hoop dat het geen kopieėn worden. dat vind ik altijd zo jammer. metsel je eigen ding eraan vast zou ik zeggen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mr. White Bekijk bericht
                          Schitterend werk! Zeer terechte hof!!!
                          Werkt erg inspirerend trouwens. Hopelijk zien we hier nog wat werk van jou.
                          Vaak heb ik geen tijd om op internet rond te hangen, maar van tijd tot tijd wel
                          www.markderoophotography.com

                          Comment


                          • #43
                            Re: stripes [18+ nude]

                            Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
                            Sucses, ik hoop dat het geen kopieėn worden. dat vind ik altijd zo jammer. metsel je eigen ding eraan vast zou ik zeggen.
                            Als ik de copy kan maken, dan heb ik veel geleerd. Nieuwe dingen leer je altijd door eerst eens elders te kijken, dat te proberen, en dan je eigen weg te zoeken. Niet ?
                            natwork.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: stripes [18+ nude]

                              Hmm, dit is nu al de tweede keer vandaag dat ik het woord HOF moet gebruiken, staat daar een limiet op ?

                              grtz Jan
                              Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

                              Comment


                              • #45
                                Re: stripes [18+ nude]

                                Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
                                Hmm, dit is nu al de tweede keer vandaag dat ik het woord HOF moet gebruiken, staat daar een limiet op ?

                                grtz Jan
                                Ja,

                                Als ge echt vindt dat het gras te hoog staat, moet ge het afsnijden...
                                Canon 5D & 40D, wat gLas van 10 tot 300 maal 1,4.

                                Comment

                                Working...
                                X