Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Volgens de laatste berichten is de verzending deze kant op nu een week geleden ,maar nog steeds niets ontvangen. Het lijkt me stug dat dit een week of meer duurt?
Is verguld met het prachtige boek . Mooie afwerking en in perfecte staat afgeleverd. Deze nieuwe manier werkt dus wel degelijk in mijn optiek.
Dus alle mensen die aan dit 'kunstwerkje ' hebben meegewerkt een hele dikke duim up.
Ook ik zou het boek willen aankopen, ben van de regio 2500 (Lier) en Borsbeek is niet de andere kant van de wereld voor mij, kan ik gewoon mijn bijdrage overmaken en bekom ik nadien gewoon per mail of pb de gegevens waar en vanaf wanneer ik mijn boek kan en mag afhalen?
Ook ik zou het boek willen aankopen, ben van de regio 2500 (Lier) en Borsbeek is niet de andere kant van de wereld voor mij, kan ik gewoon mijn bijdrage overmaken en bekom ik nadien gewoon per mail of pb de gegevens waar en vanaf wanneer ik mijn boek kan en mag afhalen?
Dank je
pm verstuurd...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment