Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
3 is super! Al denk ik dat je hier op tijd en zelfs iets te laat gestopt bent aan de schouders. De (zei het natuurlijke) "bulten" in de schouderbladen onderbreken de vloeiende curve. Had de nek erbij gestaan vrees ik dat de magie voor een groot deel verloren zou geweest zijn.
2 zou ik zo eens graag in m'n slaapkamer willen aantreffen
1 vind ik spijtig dat het lichaam niet 1 vlakte is, in het bijzonder dat er ruimte is tussen het gezicht en de linker arm ,de achtergrond "onderbreekt" de donkere vlakte van het lichaam.
Echt knap werk , en vraag me ook zoals de anderen hier af of je je methode prijs wil geven
Ik vind de derde voornamelijk zo goed omdat het haast een abstractie wordt van lijnen als je er naar tuurt , en de belichting op het model , mja ... respect
Nikon D80 - Nikor 50mm F1.8 - Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM - LowePro Trekker 200
Dank jullie voor alle reacties. Normaliter geef ik werkmethodes nooit weg.
Maar je kan zelf denk ik ook wel diverse manieren verzinnen om een dergelijk effect te creeëren.
Aankomende week heb ik weer een shoot met dit concept. Waar ik eigenlijk naar op zoek ben zijn hints en tips.
Desondanks dat er een effect in zit blijft het gewoon een vorm van fotografie die meer mensen maken.
In de trend van beeld en beeldvorm ben ik eigenlijk op zoek naar advies Zelf ben ik van plan om het niet meer zo rechttoe rechtaan aan te pakken, meer diepte en hoeken erin.
Comment