Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stripes [18+ nude]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: stripes [18+ nude]

    Ik zou er niemand om uit lachen. in werkelijkheid ben ik best aardig Er worden diverse manieren genoemt, en ze zouden met voldoende inzet ook allemaal wel moeten werken denk ik. er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Alleen heeft iedere methode zijn eigen haken en ogen.
    www.markderoophotography.com

    Comment


    • #62
      Re: stripes [18+ nude]

      heel mooi gedaan moeilijk kiezen welke ! dus alle 3


      grt frank

      Comment


      • #63
        Re: stripes [18+ nude]

        Oorspronkelijk geplaatst door markderoophotography Bekijk bericht
        Alleen heeft iedere methode zijn eigen haken en ogen.
        En welke heeft volgens jou het minste haken en ogen?

        Prachtige foto's trouwens!
        Flickr! :: Blog
        Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

        Comment


        • #64
          Re: stripes [18+ nude]

          Dat weet ik niet, welke het minst haken en ogen heeft, want ik ken er alleen mijn manier voor. Haken en ogen komen vaak onvoorzien.
          www.markderoophotography.com

          Comment


          • #65
            Re: stripes [18+ nude]

            Met mijn fuji heb ik de mogelijkheid om een foto te maken in 2 stappen ( 2 belichtignen met dezelfde opname ).
            Dat zijn eigenlijk 2 afzonderlijke beelden die maar een beeld zijn.

            Ik zou het zo doen.

            Het licht meten met de lichtmeter voor het model goed te belichten voor de flits.
            Stel dat diafragmagetal in bv f11 met een sluiter van 1/125.
            Met dat diafragma pas ik mijn sluitertijd aan ( 5 a 10 ) sec. en maak ik een eerste belichting voor de strepen. En bij de 2e belichting laat ik de flits afgaan voor het model te belichten met terug de sluitertijd zoals eerst gemeten met de lichtmeter 1/125 ( nog steeds met f 11 )
            Op mijn laatste belichting staat 1/125 en ik heb strepen van 10 sec op mijn foto van 1/125.

            Een tijdje terug heb ik eens een project uitgewerkt met mijn lamp en daar heb ik deze techniek gebruikt
            http://users.pandora.be/vandergheyns...e/project2.jpg
            ( enkel voor de opname van de lamp in het midden en niet voor de modellen he ! )
            Last edited by lieven lens; 24 januari 2008, 12:09.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #66
              Re: stripes [18+ nude]

              3 en 1 voor mij gelijkwaardig
              Sublieme beelden man
              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

              Comment


              • #67
                Re: stripes [18+ nude]

                Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                Met mijn fuji heb ik de mogelijkheid om een foto te maken in 2 stappen ( 2 belichtignen met dezelfde opname ).
                Dat zijn eigenlijk 2 afzonderlijke beelden die maar een beeld zijn.

                Ik zou het zo doen.

                Het licht meten met de lichtmeter voor het model goed te belichten voor de flits.
                Stel dat diafragmagetal in bv f11 met een sluiter van 1/125.
                Met dat diafragma pas ik mijn sluitertijd aan ( 5 a 10 ) sec. en maak ik een eerste belichting voor de strepen. En bij de 2e belichting laat ik de flits afgaan voor het model te belichten met terug de sluitertijd zoals eerst gemeten met de lichtmeter 1/125 ( nog steeds met f 11 )
                Op mijn laatste belichting staat 1/125 en ik heb strepen van 10 sec op mijn foto van 1/125.

                Een tijdje terug heb ik eens een project uitgewerkt met mijn lamp en daar heb ik deze techniek gebruikt
                http://users.pandora.be/vandergheyns...e/project2.jpg
                ( enkel voor de opname van de lamp in het midden en niet voor de modellen he ! )
                Kan volgens mij zeker werken. Of één lange belichting waar je op het eind de flitser laat afgaan.
                Maar aangezien de strepen zo mooi recht en uitgemeten zijn, denk ik dat er in dit geval niet gepaint is.
                Last edited by PSG; 24 januari 2008, 18:25.

                Comment


                • #68
                  Re: stripes [18+ nude]

                  Super plaatjes!!

                  Comment


                  • #69
                    Re: stripes [18+ nude]

                    Gisterenavond was het fotoclub.
                    Gisterenavond hebben we het uitgetest zoals ik hierboven reeds vertelde.
                    Gisterenavond hebben we gezien dat het er idd boenk op was wat ik vertelde.
                    Enkel heb ik voor de strepenbelichting een andere diafragma waarde genomen dan de foto waarmee ik het model belichte, maar het werkte perfect
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment

                    Working...
                    X