Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
borstvoeding
Collapse
X
-
-
Re: borstvoeding
Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk berichtreeds 100 x bekeken en geen enkele reactie ? t'ja hier wordt je sprakeloos van zeker. Ik kan het zeker smakenwww.fotocath.be
Alles van waarde is weerloos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtIk zag hier liever de relatie moeder-kind, ipv de relatie moeder-fotograaf.
Comment
-
Ik vind het zeker een geslaagde foto.
Zoals men in vorige Post al weergeeft, "de verbondenheid moeder-kind" mis ik ook wel een beetje.
En dan zou ik ook wat met de belichting gaan spelen. Het jongen machteloze kind zou ik wat meer willen zien uitkomen in deze foto. (belichting).
De puurheid van het ontstaan wat meer naar voor brengen door het kind en gedeeltelijk de moeder, naakt te brengen. Ik weet dat dit voor de moeder niet evident zal zijn. Maar het gaat hier om een pracht van een foto.
veel succes en laat de resultaten maar komen._____________________
Ballenpletser Nikon D 70 en wat lenzen, SB 600 en statief.
http://www.dacarkes.net/foto's.html
Comment
-
-
prachtige pose, maar wel een beetje een recht voor zijn raap shot, denk met wat meer aandacht en betere belichting, het een veel mooier geheel zou zijn geworden.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk berichtIk zag hier liever de relatie moeder-kind, ipv de relatie moeder-fotograaf.
zou mijn inziens mooier overkomen, maar misschien spreekt hier mijn moederhart
Karin
Comment
-
Bedankt voor jullie reacties en vooral voor de tips die meer dan welkom zijn
Wat missen jullie qua belichting? zouden er meer schaduwen in moeten door meer van opzij te belichten en minder frontaal?
Heb bij mijn originele post nog een foto bijgevoegd, van dezelfde sessie! Is dit meer in de richting moeder-kind verhouding?
Is wel een zwart wit met de kleine gekleurd.
De eerste foto heb ik met Lightroom omgezet in verouderd-grijs dit vind ik persoonlijk wel wat warmer overkomen...
groet Marc
Comment
-
-
Er is teveel interactie met de camera in mijn bescheiden mening.
Ik zou persoonlijk iets korter gegaan zijn, niet zo ver verwijderd wat nogal wat drukte geeft.
De 2e vind ik minder goed, een beetje te veel "wow my eyes" effect voor mij.
Maar wel een prachtige kleine, dat kunnen ze jou niet nadoen for sure!-- De gustibus et coloribus non est disputandum -- Visit www.caslys.be
Comment
-
En dat vind ik nu net het speciale eraan, vooral eerste heel sterk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtEn dat vind ik nu net het speciale eraan, vooral eerste heel sterk.
Uiteindelijk moet ik er natuurlijk zelf content mee zijn, maar ik wil vooral lering trekken uit de reacties!
groet Marc
Comment
Comment