Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

borstvoeding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• borstvoeding

Tja de titel zegt genoeg, beetje te smaken? (de kleine wel )
    groet Marc

deze ma 19nov. bijgezet, intimiteit beter?, vind de kleine wel beter uitkomen zo.

Last edited by century; 20 november 2007, 18:51. Reden: foto bijgevoegd
    www.dannenbergfotografie.nl

Re: borstvoeding

reeds 100 x bekeken en geen enkele reactie ? t'ja hier wordt je sprakeloos van zeker. Ik kan het zeker smaken
    Eric Van Aerschot BD0730BE

Comment

Ik zag hier liever de relatie moeder-kind, ipv de relatie moeder-fotograaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
        reeds 100 x bekeken en geen enkele reactie ? t'ja hier wordt je sprakeloos van zeker. Ik kan het zeker smaken
        Misschien uit schroom? Ik vind het een prachtige, intieme prent. Welkom aan het kleine mensje
        www.fotocath.be
        Alles van waarde is weerloos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          Mis ik hier eigenlijk ook wel een beetje hoor. Wel leuke foto en zo maar dit komt er niet echt uit en dat zou hem net de meerwaarde geven.

Comment

Ik vind het zeker een geslaagde foto.
            Zoals men in vorige Post al weergeeft, "de verbondenheid moeder-kind" mis ik ook wel een beetje.
            En dan zou ik ook wat met de belichting gaan spelen. Het jongen machteloze kind zou ik wat meer willen zien uitkomen in deze foto. (belichting).
            De puurheid van het ontstaan wat meer naar voor brengen door het kind en gedeeltelijk de moeder, naakt te brengen. Ik weet dat dit voor de moeder niet evident zal zijn. Maar het gaat hier om een pracht van een foto.

veel succes en laat de resultaten maar komen.

Comment

prachtige pose, maar wel een beetje een recht voor zijn raap shot, denk met wat meer aandacht en betere belichting, het een veel mooier geheel zou zijn geworden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik kan dit alleen maar beamen ...
                zou mijn inziens mooier overkomen, maar misschien spreekt hier mijn moederhart

Karin

Comment

Bedankt voor jullie reacties en vooral voor de tips die meer dan welkom zijn

Wat missen jullie qua belichting? zouden er meer schaduwen in moeten door meer van opzij te belichten en minder frontaal?
                  Heb bij mijn originele post nog een foto bijgevoegd, van dezelfde sessie! Is dit meer in de richting moeder-kind verhouding?
                  Is wel een zwart wit met de kleine gekleurd.
                  De eerste foto heb ik met Lightroom omgezet in verouderd-grijs dit vind ik persoonlijk wel wat warmer overkomen...

groet Marc
                  Last edited by century; 19 november 2007, 16:42. Reden: tekst bijgevoegd

Comment

Ik vind de tweede de beste, maar ik zou hem liever volledig in zwartwit zien
                    Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Ik hou dan weer meer van de kleurtonen van nr1.

Comment

De combinatie kleur-zwartwit vind ik echt creepy en totaal tegenstrijdig met de intimiteit die de foto's zouden moeten uitstraling...

Mvg,
                        Frederic

Comment

Perfect geformuleerd wat ik wou zeggen Lut
                          Er is teveel interactie met de camera in mijn bescheiden mening.
                          Ik zou persoonlijk iets korter gegaan zijn, niet zo ver verwijderd wat nogal wat drukte geeft.
                          De 2e vind ik minder goed, een beetje te veel "wow my eyes" effect voor mij.

Maar wel een prachtige kleine, dat kunnen ze jou niet nadoen for sure!
                          -- De gustibus et coloribus non est disputandum -- Visit www.caslys.be

Comment

En dat vind ik nu net het speciale eraan, vooral eerste heel sterk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
                              En dat vind ik nu net het speciale eraan, vooral eerste heel sterk.
                              Bedankt voor je reactie, het is maar net in welk opzicht men er naar kijkt, zo heeft iedereen zijn voorkeur, wel leuk om die verschillende reacties te lezen.
                              Uiteindelijk moet ik er natuurlijk zelf content mee zijn, maar ik wil vooral lering trekken uit de reacties!
                              groet Marc

Comment

Working...
                              X