Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Maar mss stomme vraag. Op fotoles horen ze je toch ook te wijzen op evt. overbelichting en glimplekken op huid van model? Of was dit hier niet van toepassing?
Mooie pose en prachtig belicht.
Ik hou persoonlijk alleen niet van de 'wet' look :-)
Groet
Martijn
Ik weet dus niet hoe de foto eruit ziet, maar indien het een persoon is met donkere huidskleur zal men deze meestal inwrijven met olie. Op deze manier kan men met schaduwen beginnen werken.
Maar ja, kan zoveel zeggen als ik die foto ni zie.
Maar mss stomme vraag. Op fotoles horen ze je toch ook te wijzen op evt. overbelichting en glimplekken op huid van model? Of was dit hier niet van toepassing?
Gelijk heb je,eigenlijk zijn we met wat teveel ,16 om juist te zijn.
Ik had inderdaad wat gehoopt om shoots te doen met wat onderbouwende suggesties van Mastermich.
We bouwen telkens twee studio's op en delen de ploeg in twee,iedereen brengt wel eens modellen mee en dan beginnen we te shooten
Opzich niks verkeerd om je eens uit te leven,maar had graag wat tips en triks van de Master gekregen.
Maar ik zou het niet willen missen,het is een fijne bijeenkomst elke donderdagavond en kijk er weer naar uit om morgen te gaan
Opzich niks verkeerd om je eens uit te leven,maar had graag wat tips en triks van de Master gekregen.
Maar ik zou het niet willen missen,het is een fijne bijeenkomst elke donderdagavond en kijk er weer naar uit om morgen te gaan
... kan het fotoke niet zien ... kweet dus niet welke bink het is ... die met de lieve blonde krullekes ... met een zwart vestje ... of the wicked guy met het piekjeshaar
en jazeker ... dees trees zou dat ook voor geen geld willen missen ... zo tss van die gasten staan met joekels van lenzen met mij kodakske
Comment