Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zelfportret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zelfportret

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    Sommige mensen zijn zelfs om 8u54 nog niet goed wakker en weten ook niet wat beleefdheid is.
    De Onnozelaar hoopt dat U, Geachte Heer, wat doet aan Uw opvoeding.

Henri
    Dan moet je me toch eens uitleggen wat jij bedoelt met 'snuif maar lekker verder' Henri, want ik weet niet wat jij onder beleefdheid verstaat, maar om iemand als junk af te schilderen vind ik persoonlijk ook erg laag.

Maar het kan natuurlijk zijn dat je er iets heel anders mee bedoelde, maar zo las ik het.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Dan moet je me toch eens uitleggen wat jij bedoelt met 'snuif maar lekker verder' Henri, want ik weet niet wat jij onder beleefdheid verstaat, maar om iemand als junk af te schilderen vind ik persoonlijk ook erg laag.

Maar het kan natuurlijk zijn dat je er iets heel anders mee bedoelde, maar zo las ik het.
      1. ik heb niet "lekker" geschreven
      2. bekijk eventjes site van poster waar ze aan asbak "snuift"
      3. niet alleen junks snuiven; dat gebeurt in alle middens;
      4. afschildering lijkt me niet to the point; ergo wordt enkel door jou als pejoratief aanzien.
      5. ieder zijn meug, maar voor mij blijft het niet veel zaaks, en dat is dan wel subjectief

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        1. ik heb niet "lekker" geschreven
        2. bekijk eventjes site van poster waar ze aan asbak "snuift"
        3. niet alleen junks snuiven; dat gebeurt in alle middens;
        4. afschildering lijkt me niet to the point; ergo wordt enkel door jou als pejoratief aanzien.
        5. ieder zijn meug, maar voor mij blijft het niet veel zaaks, en dat is dan wel subjectief

Henri
        Lekker of niet, ik had het dus goed gelezen en begrepen En dus een laag bij de grond opmerking.

En er bestaat trouwens een groot verschil tussen ademhalen en een asbak leeg blazen voor de foto, en een snuiver. Maar goed. Jij zal het wel beter weten en ik ga hier ook geen woorden meer over vuil maken
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

even de airco wat lager zetten zodat iedereen wat kan afkoelen en dan gaan we weer on topic verder . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Wisdom comes with age... NOT

Originele plaat, en alle eer naar de plaatjes op je website zoals eerder gezegd...
            Er staan er daar imho enkele tussen die me echt raken
            En ga je aub niet excuseren over die te hoge ISO & verkeerde instellingen, je weet goed genoeg waar je mee bezig bent

Oorspronkelijk geplaatst door Sarah@MySpace
            nomatter what it takes, one day, i'll become a photographer
            You are !

Maar please steek jezelf toch niet weg achter die onnozele brillen

Méér graag !

Comment

Sterke sfeervolle foto's op je site! Deze vind ik niet jou sterkste.
              Ik hou je site in de gaten

groet van een bijtjesfotograaf
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
                De charme van dit soort fotografie ontgaat me compleet. Onscherp, massa's ruis, slechte kleurweergave, dus technisch van een zeer laag niveau. Er zit wel een bepaalde sfeer in, maar de technisch bedroevende kwaliteit ontneemt mij alle zin om hier naar te kijken. Maar blijkbaar is het een trend die bij sommigen wel aanslaat. Voor elk wat wils! Allicht vloeken de ingenieurs, die hun uiterste best doen om topkwaliteit te bereiken op het gebied van lenzen en camera's, zich te pletter bij het zien van dit soort beelden.
                Who are you to judge?
                Regels zijn er om doorbroken te worden. Maar daarvoor moet je eerst de regels kennen. Sommige mensen doen maar wat en modderen wat aan denkende dat ze het fotograferen machtig zijn. Leer eens buiten de lijntjes kleuren, think outside the box, en je zal zien dat je niet 'zomaar' zo'n beeld maakt. Daarvoor is visie en durf nodig. Creativiteit en doorzettingsvermorgen (Wat sommige hier helaas ontbreken) naar het zoeken van een eigen stijl. Ook ik ben nog steeds op zoek naar die stijl. Ik ben blij voor Saar dat zij die gevonden heeft.
                www.olivierdutre.com
                Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                  Who are you to judge?
                  Regels zijn er om doorbroken te worden. Maar daarvoor moet je eerst de regels kennen.
                  Inderdaad, daarvoor moet je eerst de regels kennen, maar onderstaand citaat van de TS bewijst dat dat niet zo is en jouw stelling hier dus totaal niet van toepassing is. Naast kunst en kennis bestaat er ook stom toeval, remember...? Persoonlijk is de foto ook mijn ding niet. Het had iets moois kunnen zijn mits een goede basis, waardoor het nu jammer genoeg wat de mist in gaat.

Oorspronkelijk geplaatst door SAAR Bekijk bericht
                  neen toch niet, maar de ISO stond volgens mij inderdaad veel te hoog.
                  Mvg,
                  Frederic

Comment

Al goed dat er verschillende smaken bestaan en eenieders mening moet gerespecteerd worden.
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Knappe foto's, ik kan ze absoluut smaken!! Gewoon verder doen en op posterformaat printen en bij mij in mijn living komen hangen :-) Ben ook uit Limburg, dus da's dan niet te ver :-)

Misschien kleine uitdaging voor de rest: wie durft er foto's te posten die hij genomen heeft toen ie 17 was? Ikke niet...
                      www.YourConcertShots.com

Comment

@ Fred De Smet: ooit al gedacht dat Saar zo'n uitspraken zou kunnen doen om mensen uit hun kot te lokken? Om ff te zien wat hier allemaal op da forum zit? (want de laatste tijd ist weer neig zenne)... ; Think about that!
                        www.olivierdutre.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
                          Who are you to judge?
                          Regels zijn er om doorbroken te worden. Maar daarvoor moet je eerst de regels kennen. Sommige mensen doen maar wat en modderen wat aan denkende dat ze het fotograferen machtig zijn. Leer eens buiten de lijntjes kleuren, think outside the box, en je zal zien dat je niet 'zomaar' zo'n beeld maakt. Daarvoor is visie en durf nodig. Creativiteit en doorzettingsvermorgen (Wat sommige hier helaas ontbreken) naar het zoeken van een eigen stijl. Ook ik ben nog steeds op zoek naar die stijl. Ik ben blij voor Saar dat zij die gevonden heeft.
                          Ik ben evengoed 'to judge' als ieder ander, mag ik aannemen. En Saar geeft zelf toe dat ze de regels niet kent, in jouw termen 'moddert ze dus maar wat aan'. Ze is wellicht creatief maar het fotograferen is ze zeker niet machtig, dat geeft ze zelf toe en jij bevestigt het hier. Een stijl heeft ze dus zeker gevonden, al is het geen fotografiestijl.

Comment

Dan zijn jullie allemaal makkelijk beet te nemen dus met andere woorden.
                            www.olivierdutre.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
                              Ik ben evengoed 'to judge' als ieder ander, mag ik aannemen. En Saar geeft zelf toe dat ze de regels niet kent, in jouw termen 'moddert ze dus maar wat aan'. Ze is wellicht creatief maar het fotograferen is ze zeker niet machtig, dat geeft ze zelf toe en jij bevestigt het hier. Een stijl heeft ze dus zeker gevonden, al is het geen fotografiestijl.
                              Idem dito opinie van de Onnozelaar;
                              of mss toch nog niet zo onnozel om 2u54 's nachts of overdag.

Henri
                              lidnummer: BD0435BE

Comment

Wel fijn te zien dat 50% van de opmerkingen niet gaan over Saar's foto's... maar wel over het commentaar geven over andermans uitspraken...
                                Nogmaals Saar... Ga ervoor... de creativiteit heb je al... de rest volgt vanzelf...

Comment

Working...
                                X