Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zelfportret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zelfportret

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
    Ik vind dit meer dan ok! Dit is héél mooi origineel ingevuld.

Tis nie omdat tegenwoordig digitaal = ongeloofelijk scherpe beelden dat je je daarbij moet neerleggen. Als je korrel wil dan smijt je er korel in. Wil je kleurverschuivingen in de zin van cross processing dan doe je da. Wees creatief! En dit is creatief!!!
    Amen!

En blijven posten die foto's...
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Na het bekijken van je Gallery ben ik van mening verandert.Dit is je stijl
      Last edited by 123; 4 november 2007, 14:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        IETS zegt me dat ze dat nastreeft

mm

Kan best fijn zijn, die 'lomografie'.
        Canon R | Leica Q
        EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
        Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
        [/COLOR]

Comment

Ik ga ze allemaal niet opnoemen, maar er staan heel wat mooie beelden op je site.
          Ook deze hoort daar in thuis.

Comment

dankjulliewel voor de reacties (positief en negatief).
            ik had eigenlijk nooit gedacht dat jullie daadwerkelijk bepaalde foto's van me goed zouden vinden. dus das wel fijn om te horen
            http://www.flickr.com/photos/sarahhermans/
            http://www.sarahhermans.com

Comment

heb even op je site gezien.
              je hebt een alternatieve vorm van foto's maken . ik vind er zeer goede tussen staan. het is ook wel het model wat het doet.(jezelf dus) je bent geen doorsnee girl. en je hebt de perfecte looks voor zulke foto's

grts stevy

Comment

hmmm.. ik vind je stijl heel apart en best fraai moet ik zeggen. Echter dat gekantelde hoeft voor mij niet
                Je ben een mooie meid trouwens
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Neen!
                  Snuif maar verder

Henri
                  lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Neen!
                    Snuif maar verder

Henri

Sommige mensen kruipen om 02hr10 beter in hun bed dan commentaar te geven op BD Onnozelaar!

On topic: 't heeft wel iets, maar zeker niet je beste uit je werk, want daar staan echte pareltjes tussen
                    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      hmmm.. ik vind je stijl heel apart en best fraai moet ik zeggen. Echter dat gekantelde hoeft voor mij niet
                      Je ben een mooie meid trouwens
                      Hier is er eentje een model aan het ronselen

Aparte stijl en ook je site is tof

Comment

De charme van dit soort fotografie ontgaat me compleet. Onscherp, massa's ruis, slechte kleurweergave, dus technisch van een zeer laag niveau. Er zit wel een bepaalde sfeer in, maar de technisch bedroevende kwaliteit ontneemt mij alle zin om hier naar te kijken. Maar blijkbaar is het een trend die bij sommigen wel aanslaat. Voor elk wat wils! Allicht vloeken de ingenieurs, die hun uiterste best doen om topkwaliteit te bereiken op het gebied van lenzen en camera's, zich te pletter bij het zien van dit soort beelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Canonist Bekijk bericht
                          De charme van dit soort fotografie ontgaat me compleet. Onscherp, massa's ruis, slechte kleurweergave, dus technisch van een zeer laag niveau. Er zit wel een bepaalde sfeer in, maar de technisch bedroevende kwaliteit ontneemt mij alle zin om hier naar te kijken. Maar blijkbaar is het een trend die bij sommigen wel aanslaat. Voor elk wat wils! Allicht vloeken de ingenieurs, die hun uiterste best doen om topkwaliteit te bereiken op het gebied van lenzen en camera's, zich te pletter bij het zien van dit soort beelden.
                          Hoe dan ook slaagt ze er wel in reacties van mensen los te krijgen . De sfeer is - als dit de doelstelling van je foto was tenminste - er. Enkel zou ik ook de foto horizontaal nemen, en de kast dichtdoen

Kris
                          Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                          http://digital.raptor-tec.be

Comment

6&7 zijn eigenlijk wel super
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Het Lara Jade - gevoel komt bij deze naar boven ...

Ik kan deze wel smaken, het is eens iets anders ... ook je werk op je site is leuk om te bekijken.
                              www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                                Het Lara Jade - gevoel komt bij deze naar boven ...

Ik kan deze wel smaken, het is eens iets anders ... ook je werk op je site is leuk om te bekijken.
                                Tussen dit en de sublieme, emotionele fotografie van Lara Jade zit een wereld van verschil. Haar kinderportretten zijn bijvoorbeeld stuk voor stuk pareltjes, die ook op technisch gebied àf zijn. In vergelijking daarmee is dit ellendig geklungel, waar met wat goede wil enige sfeer in te vinden is, maar waar fotografisch geen enkel genot uit te puren valt. Kijk eens naar http://www.larajade.com/02e1.htm , dat gaan we toch niet vergelijken, zeker?

Comment

Working...
                                X