Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen en model

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mensen en model

Even over de schouder van een andere fotograaf meegekeken, of beter gezegd, over de schouder van het model.

Re: Mensen en model

Heee, da's nou interessant. Waarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?

Ik vraag het me af.

ciao

Comment

... kvraag me af waar jij was ... op een ladderke in de zee ... of kwam je voorbij met je yacht en heb je een supertele ... parachute mss ... ... kben niet nieuwsgierig zulle ... kwil gewoon graag alles weten
      Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
        Heee, da's nou interessant. Waarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?

Ik vraag het me af.

ciao
        Die 'surfplank' is een goudkleurig reflectiescherm waarmee het model bijgelicht wordt zodat harde schaduwen verzacht worden. Het best maak je foto in tegenlicht! Mocht je het model met haar snoetje in de zon laten kijken, dan is de kans onder andere heel groot dat al je modelfoto's mooie spleetoogjes hebben

Mvg,

Comment

Waarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?

ciao
          Die "surfplank" is een reflectiescherm, bedoeling is om de voorkant van het model bij te lichten, nodig vanwege het tegenlicht.
          Ik vraag mij ook wel af waar Leonidas dan stond
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Ik vraag het me af.

ciao
            Kijk eens naar de schaduw....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Aha... daarvoor dienen die dingen die tegen de zijruiten van de auto's hangen.

Ik vraag me af wat die dame rechtsboven in het plaatje staat te doen... De vrouw van de fotograaf ? Strandpatrouille ?

Comment

leuk shot, je kan goed zien waar het Zonnetje vandaan komt in het scherm.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                  ... kvraag me af waar jij was ... op een ladderke in de zee ... of kwam je voorbij met je yacht en heb je een supertele ... parachute mss ... ... kben niet nieuwsgierig zulle ... kwil gewoon graag alles weten
                  Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                  Ik vraag mij ook wel af waar Leonidas dan stond
                  Leonidas stond hier.

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  Ik vraag me af wat die dame rechtsboven in het plaatje staat te doen... De vrouw van de fotograaf ? Strandpatrouille ?
                  Zij was de assistente van het model en gaf ook aanwijzingen...

Comment

Hoe dan ook, het is duidelijk dat dit een 'mysterieuze foto' is geworden. Veel mensen stellen zich vragen. Wat doet U hier? Waar komt de fotograaf vandaan? Waar is de zon? Om nog te zwijgen van de zee... En, de vraag blijft zich opdringen: waar stond de vermaledijde fotograaf dan wel?

Relfectiescherm weten we, de vrouw met de handen in de zij...wie is het, wat doet zij, waar gaat zij heen... Jambers achterna...

ciao

Alle gekheid op een stokje: bedankt Frederic voor de uitleg hoor, weer iets bijgeleerd! Thanks!

Comment

Sommigen zien meteen dat er iets vreemds is met mijn standpunt en anderen krijgen het antwoord voor hun neus en zien het nog niet.

Comment

mij valt direct de zeer slechte ergonomische houding van die fotograaf op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
                          mij valt direct de zeer slechte ergonomische houding van die fotograaf op!
                          Mij ook, lijkt mij eerder een gelegenheidsfotograaf dan een echte pro.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Leonidas stond hier.
                            Model stond dus met haar rug naar de dijk/pier. Lijkt me ook niet echt een hele mooie achtergrond...

Comment

ah Santa Monica Pier

kem daar ook nog rondgelopen back in '99
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                              X