Even over de schouder van een andere fotograaf meegekeken, of beter gezegd, over de schouder van het model.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mensen en model
Collapse
X
-
-
Re: Mensen en model
... kvraag me af waar jij was ... op een ladderke in de zee ... of kwam je voorbij met je yacht en heb je een supertele ... parachute mss ... ... kben niet nieuwsgierig zulle ... kwil gewoon graag alles wetenScotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtHeee, da's nou interessant. Waarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?
Ik vraag het me af.
ciao
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtWaarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?
ciao
Ik vraag mij ook wel af waar Leonidas dan stond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk berichtHeee, da's nou interessant. Waarom houdt die middelste die blinkende surfplank vast? En neemt die fotograaf nu een foto met de lens naar de zon toe?
Ik vraag het me af.
ciao
Comment
-
-
leuk shot, je kan goed zien waar het Zonnetje vandaan komt in het scherm.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht... kvraag me af waar jij was ... op een ladderke in de zee ... of kwam je voorbij met je yacht en heb je een supertele ... parachute mss ... ... kben niet nieuwsgierig zulle ... kwil gewoon graag alles wetenOorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk berichtIk vraag mij ook wel af waar Leonidas dan stond
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtIk vraag me af wat die dame rechtsboven in het plaatje staat te doen... De vrouw van de fotograaf ? Strandpatrouille ?
Comment
-
Hoe dan ook, het is duidelijk dat dit een 'mysterieuze foto' is geworden. Veel mensen stellen zich vragen. Wat doet U hier? Waar komt de fotograaf vandaan? Waar is de zon? Om nog te zwijgen van de zee... En, de vraag blijft zich opdringen: waar stond de vermaledijde fotograaf dan wel?
Relfectiescherm weten we, de vrouw met de handen in de zij...wie is het, wat doet zij, waar gaat zij heen... Jambers achterna...
ciao
Alle gekheid op een stokje: bedankt Frederic voor de uitleg hoor, weer iets bijgeleerd! Thanks!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk berichtmij valt direct de zeer slechte ergonomische houding van die fotograaf op!
Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtLeonidas stond hier.
Comment
-
Comment